„Dishonored“ kūrėjų komandos vadovai, Raf Colantonio ir Harvey Smith, duodami interviu GameInformer, atskleidė naujų, įdomių detalių apie projektą.

Kūrėjai teigia, jog visi jūsų veiksmai darys didelę įtaką tolimesniems įvykiams ir lems, kokią pabaigą išvysite. Kaip ir „Deus Ex“, lygius galima bus pereiti taip, kad niekas nė neįtars apie jūsų buvimą netoliese, tačiau taip pat bus galimybė šienauti visus iš eilės. Remiantis H. Smith žodžiais, „Dishonored“ – tai veiksmo žaidimas su stealth elementais, tačiau jis gali būti žaidžiamas kaip pirmojo asmens šaudyklė.

Pagrindinį herojų Korvo pačioje žaidimo pradžioje apkaltina imperatorės nužudymu, kurio jis neįvykdė, todėl jis keršys. Priešų bus galima ir nežudyti: žaidėjas galės spręsti ne tik priešų, bet ir taikių žmonių likimus – tokie sprendimai darys didelę įtaką žaidimo pabaigai.

Įdomu tai, kad „Dishonored“ neturi aiškiai išreikštos geros ar blogos pabaigos, ką galima pastebėti daugumoje kitų žaidimų. „Arkane Studios“ nedomina tokia paprasta schema – nužudęs visus būsi blogietis, o išgelbėjęs visus – gerietis. Kūrėjai žada, jog žaidimo pabaiga nebus nulemiama paprastu pasirinkimu arčiau pabaigos, variantų gali būti begalė – visi jie priklausys nuo to, ką ir kaip jūs darėte žaidimo metu.

„Dishonored“ turėtų pasirodyti jau šiais metais.

Gamescom 2011: „Dishonored“ — kas jiems iš tos laimės ir iš tos garbės…