Studija „Naughty Dog“ neatmeta galimybės, jog „Uncharted 4: A Thief’s End“ veiks 30, o ne 60 kadrų per sekundę dažniu. Žaidimo kūrimui vadovaujantis Bruce‘as Straley‘us žurnalui „Edge“ teigė, kad jei reikės rinktis tarp kadrų kaitos ir žaidimo eigos, „Naughty Dog“ rinksis pastarąją.
Paskutinės viešos demonstracijos metu „Uncharted 4: A Thief’s End“ veikė 30 kadrų per sekundę dažniu.
„Iš tikrųjų esame viršiję 30 kadrų per sekundę, bet demonstraciją buvome „užrakinę“ ties šia kadrų kaita. Padarysime viską, kad sukurtume tokį žaidimą, kokį norime sukurti. Jei tai reikš, kad dėl 60-ties kadrų per sekundę turėsime atsisakyti kažko svarbaus žaidėjui, mes, kaip kūrėjai, pasiliksime sau teisę pasakyti: „mes verčiau rinksimės žaidėjo potyrį negu 60 kadrų per sekundę“,“- žurnalui „Edge“ tvirtino B. Straley‘us.
Liepą „Naughty Dog“ atstovė Arne Meyer puslapiui „Eurogamer“ sakė, kad būsimų studijos „PlayStation 4″ žaidimų tikslas yra 1080p raiška ir 60 FPS siekianti kadrų kaita.
„Edge“ teigimu, šiuo metu „Uncharted 4: A Thief’s End“ veikia 37 kadrų per sekundę dažniu. Žaidimas turėtų pasirodyti kažkada šiais metais.
32 Komentarai
Fooxas
Galima šiaip paklausti, kodėl tamsta taip manai?
Suprantu, kad šitos kartos konsolių aušroje dar galima buvo būti „on the fence“ nes kaip saulė pakilo vakar, taip pakils ir šiandien, taip ir praeitos kartos konsolės su laiku buvo daug geriau optimizuotos, tai ir su šios kartos konsolėm bus tas pats. Bet juk ne pirma diena ir net ne pirmi metai, kai konsolės išleistos ir nėra a nė lašo priežasties manyti, kad kažkas pasikeis. Na, bent jau ženkliai.
Juk dabartinės konsolės yra PC. Tik su custom OS. Prie dabartinių konsolių architektūros yra dirbama jau ne vieną dešimtmetį ir taip, yra dar vietos kur tobulėti, bet kai kalba eina apie tą pačią architektūrą, tuos pačius veikimo principus ir tokią silpną geležį iš kur atsiranda tas optimizmas, kad ateity žaidimai veiks dvigubai geriau? Ar PS4 savininkai gavo kokį slaptą laišką iš Sony, kad 2017 bus išleistas patch’as, kuris overclockins CPU iki 7 GHz tuo pačiu neišlydydamas korpuso?
Atrodo tikitės, kad šios konsolės po metų kitų gaus DirectX 16…
Jei tavo ekrano refresh rate yra 45/90/180/360 ir t.t. Hz, tada taip, galima daryti 45 FPS. Jei taip nėra, gausi
cipsas
kazkaip seniau kai laukdavai zaidima skaitydavai kas jame vyks, pasikeitimus nuo praejusios versijos, kas joje bus… o dabar tik ar bus 30fps ar 60fps, nesvarbu ar ta zaidima reikes zaist tik kad pereit ar zaist ir drebet is geru pojuciu 🙂
gedunex
is tikruju tai zmones labai jau spaudzia del tu 60fps,anksciau kurejai darydavo kaip iseidavo,ir dabar ta pati daro,tik dabar reikia juk „pasiaiskint“.
WMD
zaidejo fkn potyris ir yra normali kadru kaita, o ne sunkiai zaistinas 30FPS kompromisas! jau geriau tegu rezoliucija mazina iki 900p
Špyžius
Pirmi žaidimai ant naujos sistemos. Laikui bėgant pasieks ir 60fps su tęsiniais.
labasrytas93
37 toli grazu iki 60. Vien su optimizacija FPS tiek neispus.
Reiktu dvigubai padidint fps, kad normaliai butu galima uzrakint fps prie 60.
Frix360
Labai gaila dėl konsolių. Dar visai nesenai išejo nauja karta, o kurėjai jau susiduria su problemomis. Arba kurėjai nesugeba išnaudoti viso konsolės potencialo, arba konsolės tiesiog per silpnos. Galbūt tokiuose žaidimuose kaip Uncharted tas žemesnins FPS nebadytų akių, kita vertus pvz. kokioms šaudyklėms 60 FPS yra būtinas, norint sklandaus gamepay. MHm… Pamatysim.
Fooxas
O ar jūs įsitikinę, kad kadrų kaita yra greitis? Man visada labai nenatūraliai skamba, kai matau „30 kadrų per sekundę greičiu“ ar „60 kadrų per sekundę greičiu“. Juk ir 30 ir 60 parodo tą patį, tiek kad vienas savyje laiko daugiau info. Juk jei žiūri filmą 30 kps ir 60 kps pamatai tą patį filmą per tą patį laiką, turinio tempui įtakos kadrų kaita neturi.
Trisdešimties kadrų per sekundę kaita. Skamba natūraliau… Nemanot?
P.S. HA HA!
ramse29
man taip atrodo as pinigus sudeginau paemes naujos kartos kansolia ,nes zmones prades pirkti leciau ir leciau ta nauja karta ir pyst uz 2metu nauja karta
labasrytas93
Na, skaicius parodo, „kaip greitai keiciasi kadrai“. Tinka ir greitis 😀
Agnyz
Taip, geriau pagalvojus, tas greitis skamba kažkaip neteisingai. Teisingiau būtų „dažniu“. Nuo šiol taip ir rašysiu. Bus visiems aiškiau.
sangiz
Nesuprantu kodel butinai turi buti 30 arba 60 fps, kodel kurejai negali siekti, kad ir 45 ir viskas butu paprasciau.
wrut
Bent to demo metu viskas atrodė gerai, kinematografiškai, ko matyt ir siekia studija su Uncharted žaidimais, sukurti nuotykių filmo atmosferą.
Fooxas
(u) Tegu ir kuria filmą tada, o ne žaidimą.
WMD
he, vel prasideda „kinematografiskumo“ argumentai 😀 neabejoju, kad jei 60FPS pasiekti nepavyks, Naughty Dog PR’as paseks Ready at Dawn pavyzdziu ir prades vel skleisti erezeijas kaip „30FPS realiau atrodo“.
o siaip tai veidmainyste ju neispasakyta. Iseina Last of Us Remastered, ir Naughty Dog’as sklaidosi po visas social medias, rekdami „1080p 60FPS, wait until you see it, the only way to play a game“. o dabar matai jau, jei nepasieksim 60FPS su Uncharted , tai „nieko tokio“. ir cia skaitosi Sony top development talentas!
BWS54
Single Player zaidimuose man yra per akis 30fps. Man aukstas FPS rupi tiktais zaidziant online.
Agnyz
Man irgi. Na, dar be 60 FPS neįsivaizduočiau „Gran Turismo“ ir „Forza Motorsport“.
WMD
yra nemazai zanru kur mazesnis nei 60FPS yra vargiai zaidziamas:
• racing
• fighting
• spectacle action (Bayonetta, DMC, MGR Revengeance)
• Shooteris
• platformeris
is esmes, vienintelis zanras kur tai nera taip svarbu – tai action adventure. blogybe tame, kad tas pats Uncharted yra daugiau trecio asmens saudykle negu action adventure, tai 30FPS zaidybine patirti kirs, ir gan smarkiai
LiaM_HHHHH
pasake frapso auka tarsi cia viskas normaliai : D per demo demonstracija visiems ispudis zaidimo eigos buvo , kad kiekvienas noretu pirkti PS4 vien del sio zaidimo, niekam nerupi technine smulkmenele. Ar tau geriau zaidimas ar geriau nera zaidimo bet galvoji apie frapsa nors zaidimo nera?
“ sunkiai zaistinas 30FPS kompromisas!“ tavo kvailas poziuris sunkiai zaistinas kompromisas.
Kai zaidem pirmas Uncharted dalis, visi galvojom apie gera zaidima kuris pakele karta i auksta lygi, nes serijai kaip ir niekas neprilygsta.
„Uncharted yra daugiau trecio asmens saudykle negu action adventure, tai 30FPS zaidybine patirti kirs, ir gan smarkiai“
cia nusprendei vien kad zaidime saudai kaip ir kiekvienam zaidime. : D yra zaidime laipiojimai, mustynes, galvosukiai, vairavimo. Zinoma, tau tai neieina i zaidybine patirti, nes tavo zaidybine patirtis baigiasi tiek 30 frapso. Tu trenktas.
WMD
paskutinis Tomb Raider daugeliu atveju prilygo Uncharted. netgi lenke ji kai kuriais aspektais: quasi-open world’as, kazkokia tai svarba turintys ir idomesni galvosukiai ir ginklu ivairove. Uncharted to neturejo. nesakau kad Tomb Raider geresnis, bet kad rimtas ir demesio vertas konkurentas – tikrai
hahahaha 😀 tikrai kad „daugiau nei saudykle“:
• laipiojimai – visos rampos, ant kuriu gali lipti, nudazytos geltonai/raudonai. tu ta vadini demesio vertu platformingu?
• mustynes – galejai kaip ir rasyt „quick time eventai“
• galvosukiai – hahahahhaha 😀
• vairavimas – rly? nu blin, zaidziau visas dalis+vitos portable zaidimiuksti, bet neprisimenu kad butu vairavimo sekciju zaidime. ar tu „set piece“ susisaudymus tarp masinu ir lektuvu laikai „vairavimu“ ir manai kad cia atskira geimplejaus mechanika? as tai labiau pavadinciau „on rails shooting“ sekcijomis, ir tiek.
is esmes Uncharted – smarkiai pervertinta serija. taip, tai yra smagus ~10 valandu zaidimai su linksma istorija, puikiais veikejais, gera saudymo mechanika ir puikiais, ivairiais lygiais. bet jokiu kalnu tikrai nenuverte nei platforminge, nei „galvosukiuose“ (vis dar – hahahahahaha). taigi primarily tai yra 3 asmens saudykle, o sitam zanrui sorry, bet kaip ir reiktu 60FPS