Po gan nemažos žaidimo „Blue Dragon“ sėkmės praėjusiais metais, kuomet jis ne tik pats pasirodė puikiai, bet ir padidino „Xbox 360“ konsolės pardavimus Japonijoje, „Microsoft“ jau artimiausiu metu planuoja pasiūlyti jai naują žaidimo ir konsolės derinį.

Šiuo metu konsolės pardavimai šioje šalyje nėra dideli. Vidutiniškai per savaitę yra parduodama apie 3,300 „Xbox 360“. Tai yra gerokai mažiau nei du pagrindiniai jos konkurentai: „Sony“ ir „Nintendo“. Tačiau „Microsoft“ tikisi dar kartą padidinti pardavimus su nauju „Namco“ žaidimu – „Trusty Bell“.

Už šios šalies ribų žaidimas vadinasi „Eternal Sonata“. Tuo tarpu Japonijoje „Trusty Bell“ bus pardavinėjamas vienoje pakuotėje (žinoma bus ir atskirų versijų) su „Xbox 360“ konsole, bei 12 mėnesių „Xbox Live Gold“ prenumerata.

Kol kas šio rinkinio kaina dar nėra nustatyta. Jis pats turėtų pasirodyti birželio 14 dieną.