„Microsoft“ iš „Intel“ įsigijo trimatės grafikos fizikos technologijų kūrėją „Havok“. Apie sandorį oficialiai pranešta vakar.

„Priimdami „Havok“ į „Microsft“ šeimą, tęsime su kūrėjais pradėtą darbą kurti puikius potyrius žaidimuose ir toliau licencijuosime „Havok“ įrankius partneriams“, – rašoma „Microsoft“ pareiškime.

Puslapiui „IGN“ kompanija patvirtino, kad licencijuos „Havok“ technologijas ir savo tiesioginėms konkurentėms žaidimų kompiuterių rinkoje.

„Mes ir toliau licencijuosime „Havok“ technologijas plačiajai AAA žaidimų industrijai. Tai taip pat reiškia, jog mes ir toliau licencijuosime „Havok“ technologijas įvairioms konsolėms, įskaitant ir „Sony“ bei „Nintendo“, – „IGN“ cituoja neįvardintą „Microsoft“ atstovą.

„Havok“ technologijų rinkinį sudaro „Havok Physics“, „Havok Destruction“, „Havok FX“, „Havok Cloth“, „Havok AI“, „Havok Animation Studio“, „Havok Vision Engine“ ir „Havok Script“.

„Havok“ technologijas naudos tokie artimiausiu metu pasirodysiantys žaidimai kaip „Star Wars Battlefront“, „Halo 5: Guardians“, „Fallout 4″, „Need for Speed“, „Just Cause 3″, „Rainbow Six Siege“ ir kiti.

„Havok“ techninės įrangos gamintojai „Intel“ priklausė 2008-ųjų.