Net patys žaidimo leidėjai „Paradox Interactive“ nesitikėjo sulaukti tokios didelės „Magicka“ žaidimo sėkmės skaitmeninėse žaidimų parduotuvėse. Per mažiau nei 24 valandas po žaidimo starto pavyko parduoti virš 30 tūkstančių žaidimų kopijų. Maža to, žaidimas sugebėjo aplenkti net tą pačia dieną startavusį plačiai išreklamuotą EA Games produktą „Dead Space 2“ bei tokiu būdu tapti geriausiai parduodamu „Paradox Interactive“ išleistu žaidimu.

Nors pardavimai buvo labai aukšti, tačiau iš kart pasipylė ir daugybė pranešimų apie žaidimo klaidas. Jei vieno žaidėjo režimas atrodė dar visai neblogai, COOP daugeliui buvo visiškai nežaidžiama vieta. Laimei, reaguodami į tokią situaciją žaidimo kūrėjai ir leidėjai pirmos dienos pabaigoje išleido pirmąją žaidimo pataisą bei apskelbė, kad tokių bus daugiau. Planuojama, kad pataisos bus išleidžiamos, kas 24 valandas. Nors tai ir paglostė žaidėjų širdis, tačiau dalis pradėjo priekaištauti, kad jais pasinaudojo tarsi bandomaisiais triušiais ir pasipylė antroji kritikos lavina (beje, kurios kai kurie rezulttai – gana gražūs ir linksmi). Visgi, atrodo pamažu žaidėjų blogosios aistros rimsta bet naujos gerosios gimsta (vis labiau mažėja neigiamos informacijos ir didėja teigiamos).

Na, o Games.lt apžvalgininkai šiuo metu irgi labai rimtai triusia žaisdami ir burdami, kad išeitų kokia magiškesnė „Magicka“ žaidimo apžvalga… Galbūt savaitės gale pavyks ir ką išburt… 🙂