Lenkų kompanija NIBRIS atskleidžia keletą detalių susijusių su jų kuriamu žaidimu Nintendo Wii konsolei „Sadness“.

Žaidimas jau turi leidėją. Leidėjas kolkas laikomas paslaptyje, bet nurodoma, kad tai nėra nei Atlus, nei Majesco. Gandai sklido apie šias dvi kompanijas. Taip pat kompanija pareiškė, kad jokie „in-game“ žaidimo paveiksliukai nebus publikuojami, kol tam nepritars mįslingasis leidėjas.

Deja, jokios informacijos apie žaidimo siužetą nėra. Nibris prašo atleisti jiems už tokį skupumą, bet jie teigia, kad „Sadness“ yra naujovė žaidimų rinkoje ir jie nenori sugadinti viso malonumo atskleisdami kas mūsų laukia žaidime. Taip pat jie teigia, kad tik pažaidę jų žaidimą suprasime, kodėl jie taip elgiasi.

„Sadness“ žada būti pirmas žaidimas pilnai išnaudojantis revoliucinį konsolės pultelį. Visi veiksmai bus intuityvūs, atliekami kaip tikrame gyvenime. Tarkim ant stalo guli skėtis. Jus ištiesite ranką ir jį pakelsite. Pultelis leis realistiškai manipuliuoti betkokiu daiktu.

Taip pat žaidime nebus jokių „HUD“ ar kitokių žaidimo metu išlendančių meniu. Išsaugojimo funkcija irgi bus paslėpta taip, kad mes jos net nepastebėsime. Nibris stengiais padidinti savo žaidimo siaubo aspektus kiek įmanoma realistiškesnėmis aplinkomis. Beto žaidimas bus juodai baltas, kad padetu perteikti Viktorijos laikų siaubą. Bet koks žaidimo metu įšgyventas traumą sukeliantis įvykis mus lydės viso žaidimo metu, kaip tikrame gyvenime. Žaidėjas neturėtų jausti, kad jis visa tai išgyvena, o ne tik žaidžia žaidimą.

Kad sugebėtų įvykdyti šiuos savo pažadus, Nibris į pagalbą kviečiasi Frontline Studios ir Digital Amigos, bei psichologus ir siaubo knygų ar filmų autorius.

„Sadness“ – žaidimas kurį reikia įtraukti į savo „būtina išbandyti“ sąrašą. Kol tai galėsime padaryti dar teks palaukti gan nemažai. Žaidimą žadamą išleisti ne aksčiau kaip 2007 metų gale.