„Crystal Dynamics“ studijos parsiunčiamas izometrinis veiksmo žaidimas „Lara Croft and the Guardion of the Light“ naudos „Steamworks“ sistemą išskirtinai JAV regione.
Žaidimas naudos „Steamworks“ sistemą tik Amerikos regione, tai reiškia, kad nusipirkus amerikietišką žaidimo versiją dėžutėje, ją bus galima aktyvuoti „Steam“ sistemoje. Kituose regionuose žaidimą turėtų platinti ir kitos skaitmeninės parduotuvės ir tokiuose reginionuose žaidimas nereikalaus „Steam“ aktyvacijos. Žinoma iki žaidimo išleidimo dar yra laiko, jis turėtų pasirodyti šių metų vasarą ir dar gali pasikeisti kūrėjų planai.
Parsiunčiamos „PlayStation 3“ bei „Xbox 360“ žaidimo versijos taip pat jau kuriamos, tačiau jų išleidimo data irgi nėra žinoma.
20 Komentarai
STEBËTOJAS
Vaizdizai paiskinsiu kas yra drm
LRS-boy
nebebaisi ta jau DRM apsauga nes ja jau nulauzia taip pat greitai kaip ir visas kitas, pvz splinter cell conviction laabai greitai pasirode nulauztas, taigi nebeidomios jau musiau tos naujienos pasidare kas ka naudos:D
Sadist
Gal jie nežino, kad jau nulaužė tą apsaugą?
Dainiux_
Aš jų logikos nebepagaunu:
Jeigu jau nulaužta, tai kam nervuot tuos kurie pirks žaidimą?
AKA-MySQL
Ji naudos steamworks o ne DRM.. ;/
Cronos
Jau tokia sistema yra testuojama amerikoje. Daugiau apie tai apzvalgoje:
Visgi tai ne uz kalnu jau ?
antipolicija
cia steam DRM , ne UBISOFT nepamirskit!
Oxyd
Gal čia nuskambės iš fantastikos srities turint omeny, kiek dabar užima žaidimai ir kiek trunka jų atsisiuntimas, bet man atrodo, kad kol žaidimų (ir apskritai softo…) failai bus talpinami vartotojo kompiuteryje, tol bus apeinamos bet kokios apsaugos.
O kaip būtų, jei žaidimo nebūtų galima atsisiųsti, tik prisijungti prie kūrėjų serverio, kuriame visas žaidimas yra patalpintas ir „kažkokiu“ būdu tiesiai serveryje žaisti? Kad ir tas pats Assassins creed 2: pats žaidimas vartotojo kompiuteryje, tad piratams tereikėjo emuliuoti serverį ir taip „apgauti“ žaidimą, ar ne? O jei pats žaidimas būtų serveryje ir reiktų būtinai prisiregistruoti su legaliu account’u? Manau, kad čia jau būtų daug sudėtingesnis iššūkis, o gal ir sunkiai įveikiamas.
Manau čia ta kryptimi ir linksta ta apsauga, kad būtų kiek galima labiau žaidimas surištas su kūrėjų serveriu. 🙂
papasha
nusvaigai kaip reta
NTsuTey
Deja ne, esu girdejas apie viena projekta. Zaidimai bus serveryje, o zaidejai real time trancliacijos metu zais zaidima. taip zaidejai gales su betkokiu kompiuteriu zaisti, jiems nelagins, nes zaidimas suksis ne ju kompiuterije, o paciuose servuose. tik tie jog jie tures zaidimo kontrole trancliuojamame lange. tai yra kaip kad filma zetum. tik tiek jog galesi valdyt visa zaidima. Bus ir scpektatoriu, filmuos tavo zaidima, kiti zmones gales pasiziureti kaip tu zaidi ir panasiai. o gal tas projektas uzsidare ?
Beerkiller05
Pakankamai apsaugota butu tokia technologija, bet tik ne siam desimtmety. Jei visas zaidimas krausis is serverio, tai toks zaidimas turetu but mazu apimciu, arba reiktu zverisko interneto
Oxyd
Na, tuomet duok bent vieną logišką paaiškinimą, kokia tokios apsaugos prasmė. 🙂 Bent jau aš kitokio tikslo joje nematau.
Eflow
Ta sistema turi didelių trūkumų – jei žais milijonas žmonių, tai ten belenkiek šviesolaidžių reiktų palaikyt kiekvienam 1Mb/s informacijos srautą ilgam laikui. Kitas minusas – uždelsimas (delay) – to tikrai nepavyks išvengti ir pavyzdžiui žaidžiant kokį SP RTS abejoju ar bus malonu žaist kai veiksmai vėluos kad ir pusę sekundės. Dar viena problema – kai kurie tiekėjai blokuoja tokius portus, kurie ilgą laiką ryja interneto srautą (pvz, studentai tai tikrai nepažais barakuose ? ), o taipogi yra opi problema su spamo atakom. Tiesiog lūžinės tokie serveriai nuo nepatenkintų žmonių ?
O šiaip laukiam naujojo žaidimo.
W4lkM3n
„OnLive“ nėra žaidimų apsauga. „OnLive“ bus skaitmeninė parduotuvė, kurioje galėsi nusipirkti žaidimą ir žaisti jį per jų serverius, ši paslauga vartotojui kainuos $14.95 per mėnesį. Abejoju ar Lietuviams pavyktu sklandžiai naudotis šia paslauga. (s)
Daugiau info: –
Cronos
Na pirmiausia, jei nepastebejai, neskaitei ar ka, tai serveriai yra cloud tipo. Todel apkrovimas gali but tolygus, be to jei jau daro toki projekta, tai tikrai tures pakankamai sviesolaidzio. Na taip delay pagrindine problema, bet tai nereiskia, kad ta problema trukdys visuose zaidimuose vienodai. O del blokavimo portu, tai cia jau ne ju bedos, vistiek ras savo nisa sis projektas isvydes dienos sviesa.
P.S. o kas svarbiausia, kad tai ne koks ismyslas, o jau testuojamas produktas.
wrut
Dėl delay, tai tiesiog turės pastatyt daugiau serverių savo įvairiuose pasaulio taškuose. Testo metu bandė jungtis į US serverį iš Australijos. Vėlavimas buvo, bet sako pakenčiamai. Ten dar naudojama kažkokia ypatinga technologija srauto suspaudimo, kad dideliam kiekiui duomenų nereik didelio pralaidumo. Ar tai kito dešimtmečio technologija nežinia, gal pas mus taip. O Amerikoj jau vyksta beta testai. Neseniai gavau laišką iš jų su pasiūlymu sudalyvaut benchmarke, bet.. tik US 🙂
Senbuvis123
nepergyvenkit atsiras protingu programisiu ir nulaus tuos jusu virtualius serverius ir prisijunks kaip susimokejes uz zaidima, nebuvo ir nebus sustabdytas piratavimas kol bus laisvas internetas.:N
aKi
Deja, žmogus visai protingą postą parašė, o nusisvaigai tamsta.
dark_blade
kada isleis ,,tomb raider 9„???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Nepazy5ti
Tai nera Serijinis zaidimas, jei neklystu. Tai tik papildomas zaidimas linksmai praleisti laika. Crystal Dynamics dar dirba ir prie serijinio zaidimo – Tomb Raider 9.