Tikriausiai atsakydami į gan įvairiapusiškas apžvalgas, pasipylusias po to, kai pasirodė „PlayStation 3“ konsolei skirtas žaidimas „Lair“, jo kūrėjas „Factor 5“ nusprendė išaiškinti keletą dalykų.

Kalbėdamas MTV „GameFile“ žaidimo direktorius Julian Eggebrecht teigė, jog „Lair“ kūrimas neabejotinai buvo labai įdomus procesas.

„Tai buvo kažkas panašaus, lyg kurtum patį pirmąjį žaidimą savo gyvenimą. Tu turi kurti žaidimą pagal ne iki galo sukurtą konsolę, kurios techninės charakteristikos kinta kūrimo procese ir tu turi taikytis prie jų“, – sakė jis.

„Mano manymu, abu „Rogue Leader“ ir „Lair“ buvo puikūs eksperimentai, norint ankstyvoje stadijoje pažvelgti į gilesnes konsolių galimybes. Ir nuo šio momento, antrosios kartos žaidimai, bei jų kūrėjai jau turės galimybę ištaisyti mūsų klaidas ir padaryti daug geriau“, – užbaigė jis.

Na, o mes galime paprieštarauti. Kadangi jau ir patys kūrėjai pripažįsta, jog žaidimas daugiau ar mažiau buvo eksperimentinis, tai ar negėda už jį prašyti pilnos kainos?