„Halo 4“ kūrybos direktorius Ryan Payton paliko „343 Industries“ ir teigia, jog naujasis žaidimas tapo tiesiog “beprotišku siekiu“.

Ryan’as ruošė ketvirtosios dalies žaidimo istoriją, tačiau atsirado dalykų, kurie Ryan’ą neramino ir galiausiai privertė palikti darbo vietą.

„Po kelių metų atėjo laikas, kai aš nebebuvau kūrybiškai sujaudintas šio projekto“,- kalbėjo kūrybos direktorius.

Kaip teigia Ryan, „Halo“, kurį jis norėjo matyti, buvo visiškai kitoks nei jis šiuo metu yra ruošiamas. Jis prisipažįsta, jog negalėjo tiesiog sedėti ir žiūrėti kaip vyksta beprotiškų siekių kūrimas. Vadovas teigia, jog kūrybos metu jis jautėsi visiškai išsekęs ir net pasinėrė į depresiją. Galiausiai Ryan nusprendė palikti studiją ir daugiau, anot jo, nešvaistyti nei vienos dienos daugiau, dirbant su tokiu projektu, kuris neatitinka jo vertybių.

Ryan Payton nepasitraukia iš žaidimų industrijos. Jis šiuo metu kuria du žaidimus savo nuosavoje studijoje „Camouflaj“ ir turi didelių ambicijų.