Ar jau matėte nuostabųjį 4K raiškos paveikslėlį? Jei taip, tikriausiai susimąstėte, kokio galingumo kompiuterio prireiks. Kokio reikės konkrečiai 4K raiškai, neatsakysime, bet „Gamestar“ išbandė asmeniniams kompiuteriams skirtą „The Witcher 3“ versiją ir gali atsakyti, kokių kompiuterio dalių reikės, norint pažaisti žaidimą „Ultra“ nustatymais ir gaunant beveik stabilius 60 kadrų per sekundę.

Taigi, pasak šio tinklapio, kompiuteris su „Intel i7-4790“ procesoriumi, 16GB RAM ir „GTX 980“ vaizdo plokšte sugebėjo aukščiausiais nustatymais išgauti beveik stabilią 60 kadrų per sekundę kaitą 1080p raiškoje. Naujausia „The Witcher 3“ versija, skirta „PC“, veikia šiek tiek geriau, nei ta, kurią „CD Projekt“ pademonstravo sausį. Tai reiškia, jog kūrėjai darbuojasi prie optimizacijos ir gegužę galime tikėtis tikrai gerai optimizuoto projekto.

„Gamepressure“ tinklapyje skelbiama, kad „PC“ versijoje nebus stulpelio, leidžiančio keisti objektų matomumo nuotolio. „CD Projekt“ taip pat paskelbė, jog šiuo metu neturi jokių planų „DirectX 12“ palaikymui. Kūrėjai nusprendė susikoncentruoti ties esamomis optimizacijomis ir neketina pataisos pavidalu pristatyti „DirectX 12“ palaikymo.

Kiek geresnė žinia ta, jog „CD Projekt“ po „The Witcher 3“ išleidimo ketina pristatyti įrankius, leidžiančius kurti modifikacijas. Ir tie įrankiai bus išleisti kur kas greičiau nei kad jų sulaukė „The Witcher 2“.