PASTABA: Kiekvieną kartą lankydami Duomenų valdytojui priklausančią interneto svetainę, sutinkate su sąlygomis, aprašytomis šioje Privatumo politikoje. Prašome atidžiai ją perskaityti ir susipažinti.
Jei nesutinkate su toliau nurodytomis sąlygomis, prašome nesilankyti mūsų svetainėje, nesinaudoti mūsų turiniu ir/ar paslaugomis ir mums neteikti savo asmens duomenų.
Asmenys, kurie yra jaunesni negu 16 metų, negali teikti jokių asmens duomenų per mūsų svetainę. Jei esate asmuo, kuris yra jaunesnis negu 16 metų, prieš pateikdami asmeninę informaciją, turite gauti savo tėvų arba kitų teisėtų globėjų sutikimą.
1. Bendrosios nuostatos:
Games.lt, (toliau – Duomenų valdytojas arba Mes), teikiame informaciją apie video žaidmus. Norime, kad bendradarbiaudami su mumis žinotumėte, kaip mes naudojame informaciją, ir būdus, kuriais galite išsaugoti savo privatumą.
Šioje Privatumo politikoje paaiškinama, kokius asmens duomenis renkame ir kodėl, kaip juos naudojame, kokius pasirinkimus siūlome, įskaitant tai, kaip tokius duomenis pasiekti ir atnaujinti.
Games.lt rūpi jūsų privatumas, todėl skirkite laiko susipažinti su mūsų praktika ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis.
Patvirtiname, kad Duomenų valdytojo svetainės lankytojų duomenys bus renkami laikantis galiojančių Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų bei kontroliuojančių institucijų nurodymų. Taikomos visos protingos techninės ir administracinės priemonės tam, kad mūsų surinkti duomenys apie svetainės lankytojus būtų apsaugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų.
Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente Nr. 2016/679.
2. Kokiu tikslu renkame ir tvarkome informaciją apie jūsų asmens duomenis?
Mes užtikriname, kad informaciją, susijusią su fiziniu asmeniu, pagal kurią galima tiesiogiai ar netiesiogiai Jus identifikuoti (toliau - asmens duomenys), naudojame tik teisėtais tikslais, įsitikinę, kad jūs suteikėte savo sutikimą naudoti šiuos asmens duomenis mūsų nustatytiems tikslams arba turėdami kitą teisinį pagrindą tvarkyti Jūsų asmens duomenis (pvz., vykdydami sutartį su jumis, teisės aktų reikalavimų pagrindu teikdami duomenis teisėsaugos institucijoms ir kt.). Duomenis tvarkome laikydamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų, galiojančių pagrindinių duomenų tvarkymo principų, ypač duomenų minimizavimo principo ir kitų norminiuose aktuose pateiktų reikalavimų.
Renkame duomenis, siekdami veikti efektyviai ir siūlyti Jūsų poreikius geriausiai atitinkančius paslaugas, bendradarbiavimo tikslais, dėl Games.lt vykdomų projektų, siekdami pradėti ar tęsti jau vykdomą veiklą. Asmens duomenys gavus jūsų sutikimą arba patiems juos pateikus taip pat tvarkomi siekiant pateikti pasiūlymus prisijungti prie mūsų kolektyvo (darbo pasiūlymai ir kitos bendradarbiavimo formos), tam pasitelkiant trečiuosius asmenis arba atrankas vykdant patiems. Informaciją apie jūsų asmens duomenis taip pat naudojame informavimui apie mūsų veiklą ar naujienas, komunikacijos tikslais, reklamos pateikimui per socialinių tinklų platformas, paieškos sistemas ar kitas reklamos platformas, priskiriant reklamą tikslinei auditorijai.
3. Kaip gauname jūsų asmens duomenis?
Mes renkame Jūsų asmens duomenis tiesiogiai keletu būdų, pvz., kai Jūs pateikiate mums savo asmeninę informaciją, el. paštu, telefonu, registruodamiesi mūsų svetainėse, naudodami mūsų programėlėmis, iš mūsų pirkdami paslaugas, teikdami užklausas, pateikdami savo gyvenimo aprašymą ar motyvacinį laišką, bendraudami socialinių tinklų svetainėse (pvz., LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram).
Mes taip pat galime gauti Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, įskaitant komercinio sektoriaus duomenų šaltinius, pvz., viešas duomenų bazes ir duomenų bazes bei informaciją iš trečiųjų šalių. Jei nenorite, kad gautume Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, atitinkamiems šaltiniams nurodykite savo pageidavimus.
Naujienlaiškiams siųsti naudojame „Mailchimp“ platformą. Sutikdami gauti naujienlaiškius, kartu perduodate ir leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailshimp“ privatumo politiką.
„Mailshimp“ Privatumo politika.
4. Kokius asmens duomenis mes renkame ir naudojame?
Bendrai mūsų renkami duomenys gali būti skirstomi į šias duomenų kategorijas:
- Informacija, kurią mums pateikiate. Pagrindiniai duomenys, tarp jų vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, e. pašto adresas. Duomenys, gauti remiantis Jūsų sutikimu ir apibrėžti tuo metu, kai sutikimas buvo pateiktas: gimimo data, pareigos, darbovietės adresas, Skype ar kitų komunikacinių kanalų naudotojo vardas;
- Jūsų naudotojo vardas, el. pašto adresas, pareigos ir bet kokia kita informacija, kurią sutinkate bendrinti naudodamiesi trečiųjų šalių svetainėmis (pvz., socialinių tinklų svetainės, kuriuose Games.lt turi savo oficialias ir viešas paskyras);
- Informacija apie Jūsų naudojamą naršyklę, kai lankotės mūsų svetainėse, Jūsų IP adresas ir įrenginio adresas, pažymėtos nuorodos. Išsiuntę naujienlaiškį, galime rinkti statistinius duomenis apie jūsų elgesį su pranešimu, pavyzdžiui, ar atidarytas el. laiškas, kokios nuorodos paspaustos.
Mes naudojame slapukus t. y. nedideles teksto rinkmenas, kurios apsilankius svetainėje išsaugomos Jūsų kompiuteryje arba judriojo ryšio įrenginyje, todėl svetainė gali tam tikrą laiką „atsiminti“ jūsų veiksmus ir parinktis (toliau - slapukai) ir panašias technologijas, kad pagerintume savo produktus ir Jūsų patirtį mūsų svetainėse, rinkdami informaciją apie tai, kaip naudojatės mūsų svetainėmis. Dalis naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą).
Mūsų svetainėse naudojami slapukai:
Būtini ir analitiniai:
Slapuko pavadinimas
|
Aprašymas/
Naudojimo tikslas
|
Sukūrimo momentas
|
Galiojimo laikas
|
Naudojami duomenys
|
JSESSIONID
|
Naudojami tinklapio veikimo užtikrinimui, saugojamas sesijos ID
|
Įeinant į puslapį
|
Sesija
|
HTTP slapukas
|
_ga
_gid
|
Naudojami statistinei informacijai apie interneto svetainės lankomumą rinkti. Gauti duomenys naudojami ataskaitoms rengti ir siekiant patobulinti puslapį.
|
Įeinant į puslapį
|
2 metai
24 valandos
|
Apskaitai naudojai IP adresai ir unikalūs ID numeriai. Apskaitos rezultatas statistinis. Apskaita vykdoma per “Google analytics”
|
Funkciniai arba tiksliniai:
Slapuko pavadinimas
|
Aprašymas/
Naudojimo tikslas
|
Sukūrimo momentas
|
Galiojimo laikas
|
Naudojami duomenys
|
_hjIncludedInSample
|
Naudojami sekti vartojo egseną svetainėje
|
Viso apsilankymo metu
|
1 metai
|
HTTP slapukas
|
NID
|
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją.
|
Pirmo apsilankymo metu
|
6 mėn
|
HTTP slapukas
|
fr
|
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją.
|
Pirmo apsilankymo metu
|
3 mėn
|
HTTP slapukas
|
Slapukus galite valdyti ir (arba) pašalinti savo nuožiūra naudodamiesi savo naršyklės nustatymais. Galite ištrinti visus jūsų įrenginyje jau esančius slapukus, o daugumą naršyklių galite nustatyti taip, kad slapukai jūsų įrenginyje nebūtų įrašomi. Tačiau tokiu atveju kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, jums gali reikėti iš naujo nustatyti kai kurias parinktis, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.
Mūsų svetainėje gali būti nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad Duomenų valdytojas nėra atsakingas už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad jei paspaudę nuorodą iš Duomenų valdytojo interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti jų Privatumo politika.
Mes specialiai nerenkame ir netvarkome asmeniškai identifikuojamos informacijos iš asmenų, kurie yra jaunesni nei norminiuose aktuose nustatyto amžiaus, suteikiančio teisę dirbti savarankiškai. Mes gerbiame tokių asmenų teises ir, prireikus teikti Paslaugas, prašome su mums susisiekti to asmens tėvus ar globėjus.
5. Kaip mes saugome Asmens duomenis?
Mes naudojame tinkamas technines ir organizacines priemones, leidžiančias apsaugoti Jūsų pateiktus asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, praradimo, pakeitimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos prie Jūsų asmens duomenų.
Surinkta informacija yra laikoma tik tiek, kiek to reikalauja teisės aktai ir tik tol, kol įgyvendiname pirmiau minėtus tikslus, kuriems rinkome arba gavome Jūsų asmens duomenis. Surinkta informacija yra reguliariai peržiūrima ir trinama, jei tampa neaktuali. Nuasmenintų duomenų saugojimui netaikomi apribojimai, tačiau ir juos mes saugome tik tol ir tik tiek, kiek reikia.
Galime dalintis surinkta informacija su kompetentingomis institucijomis, kaip to reikalauja teisės aktai. Informacija gali būti teikiama valstybės institucijoms ar atitinkamoms tarnyboms. Informacija yra pateikiama ir tais atvejais, kai yra pagrindas manyti, jog asmeninė informacija yra pateikiama neteisėtai.
Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad informacija apie Klientą būtų teisinga ir aktuali. Todėl skatiname Klientus informuoti mus apie bet kokius pateiktos informacijos pasikeitimus.
6. Kam galime perduoti (bendrinti) Jūsų asmens duomenis?
Jūsų duomenis galime perduoti patikimoms trečiosioms šalims:
- sėkmingam įmonės atstovavimui įmonės paslaugų/produktų pardavimo tikslais
- jei yra jūsų sutikimas asmens duomenų atskleidimui;
Teisėsaugos ir kitoms institucijoms, jeigu atskleisti Jūsų asmens duomenis reikalaujama pagal įstatymus, teisėtą valdžios institucijų/pareigūnų nurodymą ar teismo sprendimą.
7. Kokios jūsų teisės?
- Susipažinti su savo asmens duomenimis, kreipdamiesi su prašymu patvirtinti, kad tvarkome jūsų asmens duomenis, norėdami gauti duomenų kopiją ar suteikti informaciją;
- Prašyti ištaisyti Jūsų asmens duomenis ir (arba) sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, jei nustatote, kad duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs;
- Prašyti sunaikinti asmens duomenis ar sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymą, jei yra tvarkomi neteisėtai, nebėra reikalingi įgyvendinti tikslams, kuriems buvo surinkti, kai nebenorite, kad su jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi;
- Turi teisę į duomenų perkėlimą (teisė perkelti);
- Nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros neteisėto intereso tikslais.
Vieną kartą per metus informacija apie asmens duomenis pateikiama nemokamai. Užklausą galima pateikti elektroniniu paštu arba registruotu paštu įmonės buveinės adresu. Jeigu kreipiamasi daugiau nei vieną kartą per metus dėl tokios informacijos pateikimo, mokestis už šios informacijos pateikimą negali viršyti tokios informacijos pateikimo sąnaudų. Apie mokesčio privalomumą informuosime jus iš anksto, prieš atsakant į jūsų pateiktą atsakymą ar užklausą.
8. Kaip galima sužinoti apie šios Privatumo politikos pasikeitimus?
Esant poreikiui, mes galime keisti šią Privatumo politiką, paskelbdami atnaujintą informaciją mūsų interneto svetainėje ir kituose mūsų komunikacijos kanaluose. Maloniai prašome Jus aplankyti šią skiltį ir susipažinti su aktualia Privatumo politikos redakcija prieš naudojantis mūsų interneto kanalais.
9. Kaip su mumis susisiekti?
Paklausimai dėl informacija apie tvarkomus duomenis gali būti teikiami gamesltmail@gmail.com, taip pat kitais aukščiau nurodytais kontaktais. Atsakymą stengsimės pateikti kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo, jei tik dėl klausimo apimties nebus reikalingas papildomas laikas. Jei toks laikas būtų reikalingas, jus nedelsdami informuosime ir nurodysime to priežastis.
78 Komentarai
Xanthus
EA Ultima Online isleido.
kiler01
as asmeniskai laukiu AION, uz kuri kaip ne-keista esu pasiruoses netgi sumoket (einu isgert aspirino 0.o) dar gan idomi ideja atrodo battleforge, retas zaidimas buna su cardais.. ko as noreciau tai yra kad garsieji TCG (trading card game, kaip magic the gathering ir WOW tcg) sukurtu savo normalius zaidimus inete… butu tikrai jega.. (aisku niekas man nepritars su situo <_<)
laurYs304
Pasigedau star wars MMo
Mek
Paukštis, praleidai dar vieną variantą: nupirkti kokį nežinomą ar mažai žinomą MMO žaidimą ir išleisti nauju pavadinimu kokios žymios kompanijos (praitais metais keli tokie buvo jei pamenu jau atvejai) 🙂
Mano galva, Blizzard nepadarė MMO the thing. MMO pagyvėjimas jau prieš tai buvo jaučiamas kelis metus (dauguma iš to meto MMO žaidimų iki dabar kaip ir neišgyveno). Blizzard sugebėjo tik tuo pasinaudoti. Tikrieji the thing darytojai mano galva buvo „Ultima Online“ kūrėjai (beje, šioje vietoje turėčiau paminėti faktą, kad EA du kartus atšaukė šio žaidimo tęsinį ir taip greičiausiai pasidarė sau „meškos paslaugą“). Galima sakyti, beveik visas dabartinis MMO žanras laikosi ant jų sukurto žaidimo-taisyklių pagrindų. Labai retai išeina kažkoks MMO žaidimas, kuris bando pasiūlyti pasauliui kažką išties naujo.
O jei į temą: kadangi šiuo metu fantasy MMO perkrova, jei ir bandysiu, ko gero kažką ne iš fantasy stiliaus 🙂
Stump
EA Ultima Online nuzude.
Paukštis
WRONG.Galbūt ne taip supratai , World of Warcraft padarė MMO the thing.Ne ta prasme , kad sukūrė žanrą , bet iki WoW MMO buvo naujas , ir ne itin populiarus žanras , turėjo savo žaidėjų bazę , bet būkim atviri – pasaulinė nuomonė buvo – tai žaidimai noliferiams , joks sveiką gyvenimą gyvenantis žmogus neturėtų jų žaisti , nes jie reikalauja nesveikų pastangų , 12 hours per day ect. ect.Tuomet išėjo WoW , kuris TIK iš dalies pakeitė nuomone , jį pradėjo žaisti ir kažkiek „normalūs“ žmonės , nes 1-60 kelimasis (nors reikalavo daug pastangų ) nebuvo toks noliferiškas , net žaisdamas dvi valandas galėdavai pajusti žaidimą.Nėra gi net tutorialo , įsirašai žaidimą ir dėl UI patogumo galėdavai be pastangų suprasti kas vyksta ir kaip mėtyti fireballus kairėn dešinėn.Žinoma , end game buvo sunkus ir reikalavo daug pastangų , bet pats fun visdar buvo.Tuomet Blizz uždavė developeriams klausima – kas moka daugiausiai , kokių žaidėjų daugiausia ir kaip pritraukti daugiau žmonių.Atsakymas paprastas – casual gameplay.Ir toks planas sėkmingai daromas jau 2 expantionus.
Paukštis
Ir tada vakaruose pasikeitė požiuris į MMO.Tuo pradėjo naudotis kiti kūrėjai ir dėl to dabar yra privise tūkstančiai MMO žaidimų.WoW nesukūrė žanro , bet padarė jį populiariu.Dėl to iš betkokio populiaraus produkto dabar bus štampuojami MMO , vien dėl WoW sekmės.
Witcher
MMO kaip zanras yra toks platus ir palyginamai neistyrinetas kad man darosi koktu ziureti i tuos pacius vieno standartinio modelio MMO zaidimus. Siaubas.
Mek
Paukštis šia prasme tu teisus dėl WOW. Nors, visgi laikyti tai, ką galima vadinti casualiniu žaidimu kol kas vis dar nedrįsčiau. WOW daug daugiau dėmesio reikalaujantis dalykėlis nei tradiciniai casualiniai žaidimai (kaip Zuma, Reversi, Dinner Dash…). Išvis, dabar galvoju, kad neteko man matyti kol kas jokio casualinio tikro MMO… ar bent jau kažką panašaus… bet nesu tikras ar norėčiau kada tokių žaidimų pamatyti…
Tik Lietuvoje atsiradus Wow ir L2 supratau, kas yra turėti pažįstamų ar/ir bendradarbių noliferių. Iki tol nepasisekė man niekada su tokiais susidurti. Iki tol galvodavau, kad nolifteriai – tai kažkokios korejiečių pasakos… 🙂 Galbūt todėl, kad prieš tai tarp mano pažįstamų buvo sunku surasti tokių, kurie MMO žaidė. 🙂
Paukštis
Casual MMO.Ne casual apskritai.Jis turi tai , ko kiti MMO neturi.Teks lyginti su l2 , kadangi tai populiariausias MMO lietuvoje(turbūt).Susikūri veikėja , pereini pora trainingų ir viskas.Tave išmeta į erdve , startiniuose miestuose stovi NPC , kurie tau , kaip naujokui nieko nedaro – jie ten , kad išlaikytų patyrusius žaidėjus , questų beveik nėra , daryk ką nori , eik žudyti minias klonuotų monstrų ir melskis , kad taves neužmus aukštesnio levelio karma.Tai gązdina naujokus , tai juos atbaido.O WoW tu turi questus , questus kurie tiksliai nurodo ką turi daryti , yra tam tikra progresija iki kokio 40 levelio , startinėse zonose tavęs žudyti negali , nebent tu pats to nori.Žaidžiant l2 (ir kitus panašius) tenka skaityti milijonus guide’ų , WoW tas nebūtina.Netapsi pats kiečiausias , bet nebūsi ir noobas , jei tavo smegenys funkcijonuoja.Čia pradžia to casual , kas žmones traukia prie WoW.Kas juos atbaidydavo , buvo milžiniškas grind pasiekus 60 (nenusileido net l2) , resistance gear rinkimas , t.y. turėjai daryti not-fun dalykus tam , kad pasiektum fun dalykus.Tai patiko žmonėm , kuriems patiko MMO prieš WoW.Bet tai nepatiko paprastiem žmonėm.What did blizz do?Resistance gearas praktiškai nebereikalingas , puse reikalingo rep grindo darai bekeldamas levelį ect. ect.Tam kad pasiekti fun , not-fun dalykų nebereikia.Tai nepatinka hardcore žaidėjam , bet jie sudaro 10 procentų žaidėjų , geriausiu atveju.Todėl WoW ir yra toks populiarus.Galėčiau rašyti ir rašyti , bet žiūrint į pagrindinius WoTLK pakeitimus , šita casual tendencija didės ir didės.
taiptikrai
Norint sekmingo mmo reik investuoti daug pinigu, norint labai sekmingo mmo reik investuoti labai daug pinigu. Be pinigu nenusisamdysi nei dideles kureju komandos, nei resursu pakaks. Turint reikiamas lesas galima galvoti apie projekta, kazka naujo nematyto. MMO – kuris pradedant UI, baigiant ideja butu visiskai unikalus. Bet kompanijos nera durnos pazvelgia i rinka ir mato aha yra toks WoW turi virs 11mln zmoniu, kuris paremtas dar UO mmo modeliu, tada paziuri yra eve online (kitoks mmo), kuris neturi ne milijono zmoniu, dar prisimena Tabula Rasa ( fps mmo) irgi nestandartis fantasy mmo, bet jis failino ir uzsidaro ir i begale tokiu pavyzdziu… Tada kurejai pradeda svarstyti kiekvienas kitoks mmo isejas fail’ino tai kam mum rizikuoti kurti kazka naujo, kai galime nusipirkti garsu varda ir sukurti „nextgen“ fantasy mmo kuris bus „kazkas naujo“.
Nors cia truputi su humoru, bet tiesa tokia, kad niekas nenori nudegti ir renkasi patikrinta kelia del matom pilna neakivaizdziu klonu. Nors jau butu pats laikas kurejams perkurti visiskai mmo zaidimu koncepcija.
Paukštis
Aš žaidžiu dėl tokiu žaidimų kaip Tabula Rasa arba Eve Online.Not the best examples , bet visgi mane iki šiol stebina tai , kad šiais laikais , jau netgi 21 amžiuje žmonės visdar bando atrasti kažką naujo.Bet faktas liks faktu – naujovės nepiimamos lengvai , visi dirba dėl pinigų.Bet yra tokia , sakykim , unikali grupė žmonių , kurie visdar kuria dėl kurimo.Dėl to kad jiem tai įdomu.Ir mane tiesiog siutina , kaip mažai pripažinimo jie gauna.Kam kurti įdomius žaidimus , kurie turi stilių , istorija , geimplėju kai galima tiesiog ripoffinti to laiko hype ir užsikalti lengvo pinigo.Ir mane džiugina tokie žaidimai kaip World of Goo.Kaip gaila , tokiems žaidimams vietos nėra.NONE.
Visa kalte verčiu ant žaidėjų.Mūsų kartos.Mums svarbu grafika ir holivudas , ir taip supuvo tokios kompanijos kaip Bethseda ar Blizzard.Fallout 3 , štai greitas puikus example.Žaidimas kurtas ilgai , labai ilgai , gaila bet taip ir neišvydo dienos šviesos.Išvydo tik 2 dalykai : Beta versija , kurta originalaus kūrėjo ir mano subjektivia nuomone buvusi gera , ir tas Bethsedos žaidimas , kuris turi vardą ir…pipboy.Ir tai tesis toliau.Kaip tai atsieis MMO žaidimams?Vien tai , kad tas WoW ripoffas , pavadinimu Runes of Magic į beta testa lengvai surinko 100000 žmonių pasako MMORPG ateiti.
Paukštis
Ir galiu garantuoti , kad rytoj koks nors awesome cool guy numes komentarą , kad viskas ką aš rašau yra nieko verta ir kad turėčiau įsigyti gyvenimą , arba klaus kodėl aš rašiau šituos postus – todėl kad kita kartą , kai „stumsiu“ ant mainstream žaidimų , ir išlys kas nors , kas sakys , kad aš nieko nežinau ir turėčiau patylėti , suvoktu kodėl aš „stumiu“.Todėl , kad visdelto žaidimai yra vienas geriausių išradimų , laiko praleidimo priemonių ir man tiesiog nusibodo atsakinėti į tą patį again and again and again.Ir nebent atsitiks kažkoks stebuklas , žaidimai prastės ir prastės.Labai tikiuosi , kad klystu.
as_ir_tu
as tai stargate worlds laukiu nes patiko tas serijalas stargate sg1 🙂
Witcher
Pauksti, kodel as tau linkes pritarti. Keista laikiau tave Blizz fanboy’um tokiu, malonu suzinoti kad nesi.
Problema yra tiek rinka tiek patys zaidejai, kurie kazkodel nori matyti tuos pacius perdirbtus zaidimus geras pavyzdys butu GTA, kiekvienas Lietuvoje zino GTA bet paklaustum apie Psychonauts arba Beyond Good & Evil dauguma tik peciais patrukciotu, nors sie zaidimai savo stilium, istorija, dizainu ypatingai orginalus ju pardavimai buvo itin mazi. Zmones geriau nusiperka koki nuvalkiotos serijos kaip Star Wars zaidima. Ir tai tikrai siaubingas dalykas ypac zmogui planuojanciam but dizaineriu nes pasirodo tavo idejos yra visiskai nereikalingos kadangi jos blogai parsidavineja.
Su MMO yra panasiai. Zmones nori matyti ta pati WoW’o nustatyta casual MMO lygi. Kas vercia mane vemti nes kaip ir sakiau MMO rinka dar tokia plati ir neistyrineta. Todel as zemai lenkiu galva zaidimams kaip Warhammer Online (zinojot kad pasakysiu), WAR yra 60% senu ideju ir 40% naujo mastymo. Dalykai kaip Public Questai, Lair’ai, Trofejai, Epic miestu puolimai ir deginimai iki pamatu tikrai vercia dziaugtis. Zinoma UI atrodo WoW’inskai (EQ’iskai) bet suprantamas dalykas nes jis velniskai patogus. All in all linkiu WAR dideles sekmes… reik prasitesti sub’a. :/
Xanthus
Nesutinku, dabar galima matyti vis daugiau indie game’u, kurie gauna daugiau demesio del digital distribution, nes hardcore gameriam zaidimu didziosios studijos nekuria. Nemanau, kad indie developeriai tikisi lygiuotis i didelio biudzeto mainstream zaidimus, juk potenciali rinka – daug mazesne.
Kalbant apie MMO – manau stagnacija dar tesis keleta metu, tol, kol WoW tipo zaidimai prades vimdyti dauguma casual’u.
eRaT
Pakolkas man geresnio uz Lineage2 nesugeba sukurti jau daug metu…
visual
Wow Aion dar vienas tipo nerealus mmorpg „flying combat“ … |-||-||-||-|
HelixXxx
Reikia tik džiaugtis ,kad mokamas… Kokybė žaidimo geresnė ,nes mokamas
Paukštis
Funny , jie gauna gan dideli žiniasklaidos dėmesį ir t.t. bet niekaip neperlipa žaidėjų barjero.Geri žaidimai = nuostolingi žaidimai.That’s why big companies don’t make them anymore.