2009 metai MMO rinkoje nusimato išties puikus. Be jau gerai žinomų MMO žaidimų, tokių kaip „Lineage2“, „World of Warcraft“, „Guild Wars“ tęsinių, turėtume sulaukti ir stiprių naujokų.

Leidėjas: NC Soft
Kūrėjai: NC Soft
Išleidimo data: 2009m.
„Aion – Tower of Eternity“ – daug žadantis projektas. Žaidimas pasižymės itin gražia grafika ir nuostabia muzika kuria kūrė Azijoje gerai žinomas muzikantas – Yang Bang Ean. Žaidime žaidėjas turės pasirinkti vieną iš dviejų kovojančių pusių – The Chosen” arba “The Fallen”. Kaip ir kituose „NC Soft“ produktuose turėtume sulaukti įspūdingų PVP kovų tarp dviejų konfliktuojančių pusių.

Leidėjas: –
Kūrėjai: Realtime Worlds
Išleidimo data: 2009m. pabaiga
„All points Bulletin“ – veiksmo MMO žaidimas, kuriamas „Realtime Worlds“ (“Crackdown” žaidimo Xbox360 konsolėje kūrėjai). Žaidimas naudos “Unreal Engine 3” grafikos varikliuką. Žaidėjai atsidurs modernių laikų metropolyje, o veiksmas suksis apie dvi kovojančias frakcijas.
Kūrėjų nuomone, tai bus vienas iš ambicingiausių projektų MMO rinkoje.

Leidėjas: EA Games
Kūrėjai: EA Phenomic
Išleidimo data: 2009m. pirmasis ketvirtis.
„BattleForge“ – tai visiškai naujas žingsnis MMORTS rinkoje. Žaidėjai kurs savo armijas pirkdami ir keisdamiesi žaidime esančiomis kortomis, taip kiekvienas žaidėjas galės sukurti savo nenugalimąją armiją. Tai vienas iš stipriausiai atrodančių žaidimų MMO rinkoje 2009-ais.

Leidėjas: Spellborn International
Kūrėjai: Spellborn International
Išleidimo data: 2009m. pirmas ketvirtis
„The Chronicles of Spellborn“ – MMO kuriame veiksmas vyks postapokaliptineme pasaulyje. Tiesa, šį kartą žaidimo veiksmas vyksta ne ateityje, o viduramžiuose primenančiame pasaulyje. Žaidimas kuriamas principu: lengva žaisti, sunku įvaldyti. Žaidimas visiškai neišsiskiria iš šiuo metu rinkoje esančių MMORPG žaidimu.

Leidėjas: Sony Online Austin
Kūrėjai: Sony Online Entertainment
Išleidimo data: 2009m.
„DC Universe Online” – žaidimas, kuriame žaidėjas rinksis vieną iš gerai žinomų super herojų. Žaidėjai turės išties didelį pasirinkimą – kūrėjai jau patvirtino virš 110 super herojų. Anot “Sony”, jie nori padaryti “kitokį” MMORPG išsaugant pagrindinius MMO elementus.

Leidėjas: Aventurine S.A.
Kūrėjai: Aventurine S.A.
Išleidimo data: 2009m. pirmas ketvirtis
“Darkfall Online” – MMO rinkos pionierių tokių kaip “Ultima Online”, “Everquest” ir “Asheron’s Call” įkvėptas žaidimas. Žaidimą galima vadinti next-gen, kadangi “Darkfall Online” žada galimybes kurių dar nematėme jokiame kitokiame MMO žanro žaidime. Žaidėjai gaus galimybę statyti karalystes, politikuoti, kurti strategijas, dalyvauti mūšiuose, pastatų apgultyse bei rasių kovose.

Leidėjas: Masthead Studios
Kūrėjai: Masthead Studios
Išleidimo data: 2009m.
„Earthrise“ – Dar vienas postapokaliptinis Sc-Fi MMORPG kurio veiksmas vyksta tolimoje ateityje. Išgyvenę trečiąjį pasaulinį karą žmonės sugebėjo sukurti naują klestinčia visuomenę, tačiau pasirodo neviskas yra taip gražu kaip atrodo.
„Earthrise“ pasižymės tikrai stipria istorija. Žaidimas turės unikalią įgūdžiu pagrįstą pažangos sistemą bei pačių žaidėjų valdomą ekonomiką. Žaidime nemažą vaidmenį vaidins ir PVP kovos. Žaidėjai turės labai daug galimybių nulemti savo veikėjo istoriją.

Leidėjas: Star Vault
Kūrėjai: Star Vault
Išleidimo data: 2009m.
„Mortal Online“ – tai pirmojo asmens MMORPG. Žaidimas pasižymės netik puikia grafika, bet ir visiška laisve žaidėjams. Kaip ir daugelis MMO žaidimų veiksmas vyks viduramžiuose. Kiekvienas žaidėjas galės pasirinkti savo kelią kuriuo jie norės eiti.

Leidėjas: Cheyenne Mountain
Kūrėjai: Cheyenne Mountain
Išleidimo data: 2009m.
„Stargate Worlds“ – Sci-Fi MMORPG paremtas populiariu serialu – „Stargate SG-1“. Žaidimą kurianti kompanija dar naujokė MMO rinkoje, tačiau komandą sudaro patyrę kūrėjai. „Stargate Worlds“ orientuosis į komandinį žaidimą. Kaip turbūt jau supratote žaidėjų lauks daugybė ateities prietaisų ir ginklų. Kūrėjai taip pat žada žaidime įdiegti priedangos sistemą.
78 Komentarai
Xanthus
EA Ultima Online isleido.
kiler01
as asmeniskai laukiu AION, uz kuri kaip ne-keista esu pasiruoses netgi sumoket (einu isgert aspirino 0.o) dar gan idomi ideja atrodo battleforge, retas zaidimas buna su cardais.. ko as noreciau tai yra kad garsieji TCG (trading card game, kaip magic the gathering ir WOW tcg) sukurtu savo normalius zaidimus inete… butu tikrai jega.. (aisku niekas man nepritars su situo <_<)
laurYs304
Pasigedau star wars MMo
Mek
Paukštis, praleidai dar vieną variantą: nupirkti kokį nežinomą ar mažai žinomą MMO žaidimą ir išleisti nauju pavadinimu kokios žymios kompanijos (praitais metais keli tokie buvo jei pamenu jau atvejai) 🙂
Mano galva, Blizzard nepadarė MMO the thing. MMO pagyvėjimas jau prieš tai buvo jaučiamas kelis metus (dauguma iš to meto MMO žaidimų iki dabar kaip ir neišgyveno). Blizzard sugebėjo tik tuo pasinaudoti. Tikrieji the thing darytojai mano galva buvo „Ultima Online“ kūrėjai (beje, šioje vietoje turėčiau paminėti faktą, kad EA du kartus atšaukė šio žaidimo tęsinį ir taip greičiausiai pasidarė sau „meškos paslaugą“). Galima sakyti, beveik visas dabartinis MMO žanras laikosi ant jų sukurto žaidimo-taisyklių pagrindų. Labai retai išeina kažkoks MMO žaidimas, kuris bando pasiūlyti pasauliui kažką išties naujo.
O jei į temą: kadangi šiuo metu fantasy MMO perkrova, jei ir bandysiu, ko gero kažką ne iš fantasy stiliaus 🙂
Stump
EA Ultima Online nuzude.
Paukštis
WRONG.Galbūt ne taip supratai , World of Warcraft padarė MMO the thing.Ne ta prasme , kad sukūrė žanrą , bet iki WoW MMO buvo naujas , ir ne itin populiarus žanras , turėjo savo žaidėjų bazę , bet būkim atviri – pasaulinė nuomonė buvo – tai žaidimai noliferiams , joks sveiką gyvenimą gyvenantis žmogus neturėtų jų žaisti , nes jie reikalauja nesveikų pastangų , 12 hours per day ect. ect.Tuomet išėjo WoW , kuris TIK iš dalies pakeitė nuomone , jį pradėjo žaisti ir kažkiek „normalūs“ žmonės , nes 1-60 kelimasis (nors reikalavo daug pastangų ) nebuvo toks noliferiškas , net žaisdamas dvi valandas galėdavai pajusti žaidimą.Nėra gi net tutorialo , įsirašai žaidimą ir dėl UI patogumo galėdavai be pastangų suprasti kas vyksta ir kaip mėtyti fireballus kairėn dešinėn.Žinoma , end game buvo sunkus ir reikalavo daug pastangų , bet pats fun visdar buvo.Tuomet Blizz uždavė developeriams klausima – kas moka daugiausiai , kokių žaidėjų daugiausia ir kaip pritraukti daugiau žmonių.Atsakymas paprastas – casual gameplay.Ir toks planas sėkmingai daromas jau 2 expantionus.
Paukštis
Ir tada vakaruose pasikeitė požiuris į MMO.Tuo pradėjo naudotis kiti kūrėjai ir dėl to dabar yra privise tūkstančiai MMO žaidimų.WoW nesukūrė žanro , bet padarė jį populiariu.Dėl to iš betkokio populiaraus produkto dabar bus štampuojami MMO , vien dėl WoW sekmės.
Witcher
MMO kaip zanras yra toks platus ir palyginamai neistyrinetas kad man darosi koktu ziureti i tuos pacius vieno standartinio modelio MMO zaidimus. Siaubas.
Mek
Paukštis šia prasme tu teisus dėl WOW. Nors, visgi laikyti tai, ką galima vadinti casualiniu žaidimu kol kas vis dar nedrįsčiau. WOW daug daugiau dėmesio reikalaujantis dalykėlis nei tradiciniai casualiniai žaidimai (kaip Zuma, Reversi, Dinner Dash…). Išvis, dabar galvoju, kad neteko man matyti kol kas jokio casualinio tikro MMO… ar bent jau kažką panašaus… bet nesu tikras ar norėčiau kada tokių žaidimų pamatyti…
Tik Lietuvoje atsiradus Wow ir L2 supratau, kas yra turėti pažįstamų ar/ir bendradarbių noliferių. Iki tol nepasisekė man niekada su tokiais susidurti. Iki tol galvodavau, kad nolifteriai – tai kažkokios korejiečių pasakos… 🙂 Galbūt todėl, kad prieš tai tarp mano pažįstamų buvo sunku surasti tokių, kurie MMO žaidė. 🙂
Paukštis
Casual MMO.Ne casual apskritai.Jis turi tai , ko kiti MMO neturi.Teks lyginti su l2 , kadangi tai populiariausias MMO lietuvoje(turbūt).Susikūri veikėja , pereini pora trainingų ir viskas.Tave išmeta į erdve , startiniuose miestuose stovi NPC , kurie tau , kaip naujokui nieko nedaro – jie ten , kad išlaikytų patyrusius žaidėjus , questų beveik nėra , daryk ką nori , eik žudyti minias klonuotų monstrų ir melskis , kad taves neužmus aukštesnio levelio karma.Tai gązdina naujokus , tai juos atbaido.O WoW tu turi questus , questus kurie tiksliai nurodo ką turi daryti , yra tam tikra progresija iki kokio 40 levelio , startinėse zonose tavęs žudyti negali , nebent tu pats to nori.Žaidžiant l2 (ir kitus panašius) tenka skaityti milijonus guide’ų , WoW tas nebūtina.Netapsi pats kiečiausias , bet nebūsi ir noobas , jei tavo smegenys funkcijonuoja.Čia pradžia to casual , kas žmones traukia prie WoW.Kas juos atbaidydavo , buvo milžiniškas grind pasiekus 60 (nenusileido net l2) , resistance gear rinkimas , t.y. turėjai daryti not-fun dalykus tam , kad pasiektum fun dalykus.Tai patiko žmonėm , kuriems patiko MMO prieš WoW.Bet tai nepatiko paprastiem žmonėm.What did blizz do?Resistance gearas praktiškai nebereikalingas , puse reikalingo rep grindo darai bekeldamas levelį ect. ect.Tam kad pasiekti fun , not-fun dalykų nebereikia.Tai nepatinka hardcore žaidėjam , bet jie sudaro 10 procentų žaidėjų , geriausiu atveju.Todėl WoW ir yra toks populiarus.Galėčiau rašyti ir rašyti , bet žiūrint į pagrindinius WoTLK pakeitimus , šita casual tendencija didės ir didės.
taiptikrai
Norint sekmingo mmo reik investuoti daug pinigu, norint labai sekmingo mmo reik investuoti labai daug pinigu. Be pinigu nenusisamdysi nei dideles kureju komandos, nei resursu pakaks. Turint reikiamas lesas galima galvoti apie projekta, kazka naujo nematyto. MMO – kuris pradedant UI, baigiant ideja butu visiskai unikalus. Bet kompanijos nera durnos pazvelgia i rinka ir mato aha yra toks WoW turi virs 11mln zmoniu, kuris paremtas dar UO mmo modeliu, tada paziuri yra eve online (kitoks mmo), kuris neturi ne milijono zmoniu, dar prisimena Tabula Rasa ( fps mmo) irgi nestandartis fantasy mmo, bet jis failino ir uzsidaro ir i begale tokiu pavyzdziu… Tada kurejai pradeda svarstyti kiekvienas kitoks mmo isejas fail’ino tai kam mum rizikuoti kurti kazka naujo, kai galime nusipirkti garsu varda ir sukurti „nextgen“ fantasy mmo kuris bus „kazkas naujo“.
Nors cia truputi su humoru, bet tiesa tokia, kad niekas nenori nudegti ir renkasi patikrinta kelia del matom pilna neakivaizdziu klonu. Nors jau butu pats laikas kurejams perkurti visiskai mmo zaidimu koncepcija.
Paukštis
Aš žaidžiu dėl tokiu žaidimų kaip Tabula Rasa arba Eve Online.Not the best examples , bet visgi mane iki šiol stebina tai , kad šiais laikais , jau netgi 21 amžiuje žmonės visdar bando atrasti kažką naujo.Bet faktas liks faktu – naujovės nepiimamos lengvai , visi dirba dėl pinigų.Bet yra tokia , sakykim , unikali grupė žmonių , kurie visdar kuria dėl kurimo.Dėl to kad jiem tai įdomu.Ir mane tiesiog siutina , kaip mažai pripažinimo jie gauna.Kam kurti įdomius žaidimus , kurie turi stilių , istorija , geimplėju kai galima tiesiog ripoffinti to laiko hype ir užsikalti lengvo pinigo.Ir mane džiugina tokie žaidimai kaip World of Goo.Kaip gaila , tokiems žaidimams vietos nėra.NONE.
Visa kalte verčiu ant žaidėjų.Mūsų kartos.Mums svarbu grafika ir holivudas , ir taip supuvo tokios kompanijos kaip Bethseda ar Blizzard.Fallout 3 , štai greitas puikus example.Žaidimas kurtas ilgai , labai ilgai , gaila bet taip ir neišvydo dienos šviesos.Išvydo tik 2 dalykai : Beta versija , kurta originalaus kūrėjo ir mano subjektivia nuomone buvusi gera , ir tas Bethsedos žaidimas , kuris turi vardą ir…pipboy.Ir tai tesis toliau.Kaip tai atsieis MMO žaidimams?Vien tai , kad tas WoW ripoffas , pavadinimu Runes of Magic į beta testa lengvai surinko 100000 žmonių pasako MMORPG ateiti.
Paukštis
Ir galiu garantuoti , kad rytoj koks nors awesome cool guy numes komentarą , kad viskas ką aš rašau yra nieko verta ir kad turėčiau įsigyti gyvenimą , arba klaus kodėl aš rašiau šituos postus – todėl kad kita kartą , kai „stumsiu“ ant mainstream žaidimų , ir išlys kas nors , kas sakys , kad aš nieko nežinau ir turėčiau patylėti , suvoktu kodėl aš „stumiu“.Todėl , kad visdelto žaidimai yra vienas geriausių išradimų , laiko praleidimo priemonių ir man tiesiog nusibodo atsakinėti į tą patį again and again and again.Ir nebent atsitiks kažkoks stebuklas , žaidimai prastės ir prastės.Labai tikiuosi , kad klystu.
as_ir_tu
as tai stargate worlds laukiu nes patiko tas serijalas stargate sg1 🙂
Witcher
Pauksti, kodel as tau linkes pritarti. Keista laikiau tave Blizz fanboy’um tokiu, malonu suzinoti kad nesi.
Problema yra tiek rinka tiek patys zaidejai, kurie kazkodel nori matyti tuos pacius perdirbtus zaidimus geras pavyzdys butu GTA, kiekvienas Lietuvoje zino GTA bet paklaustum apie Psychonauts arba Beyond Good & Evil dauguma tik peciais patrukciotu, nors sie zaidimai savo stilium, istorija, dizainu ypatingai orginalus ju pardavimai buvo itin mazi. Zmones geriau nusiperka koki nuvalkiotos serijos kaip Star Wars zaidima. Ir tai tikrai siaubingas dalykas ypac zmogui planuojanciam but dizaineriu nes pasirodo tavo idejos yra visiskai nereikalingos kadangi jos blogai parsidavineja.
Su MMO yra panasiai. Zmones nori matyti ta pati WoW’o nustatyta casual MMO lygi. Kas vercia mane vemti nes kaip ir sakiau MMO rinka dar tokia plati ir neistyrineta. Todel as zemai lenkiu galva zaidimams kaip Warhammer Online (zinojot kad pasakysiu), WAR yra 60% senu ideju ir 40% naujo mastymo. Dalykai kaip Public Questai, Lair’ai, Trofejai, Epic miestu puolimai ir deginimai iki pamatu tikrai vercia dziaugtis. Zinoma UI atrodo WoW’inskai (EQ’iskai) bet suprantamas dalykas nes jis velniskai patogus. All in all linkiu WAR dideles sekmes… reik prasitesti sub’a. :/
Xanthus
Nesutinku, dabar galima matyti vis daugiau indie game’u, kurie gauna daugiau demesio del digital distribution, nes hardcore gameriam zaidimu didziosios studijos nekuria. Nemanau, kad indie developeriai tikisi lygiuotis i didelio biudzeto mainstream zaidimus, juk potenciali rinka – daug mazesne.
Kalbant apie MMO – manau stagnacija dar tesis keleta metu, tol, kol WoW tipo zaidimai prades vimdyti dauguma casual’u.
eRaT
Pakolkas man geresnio uz Lineage2 nesugeba sukurti jau daug metu…
visual
Wow Aion dar vienas tipo nerealus mmorpg „flying combat“ … |-||-||-||-|
HelixXxx
Reikia tik džiaugtis ,kad mokamas… Kokybė žaidimo geresnė ,nes mokamas
Paukštis
Funny , jie gauna gan dideli žiniasklaidos dėmesį ir t.t. bet niekaip neperlipa žaidėjų barjero.Geri žaidimai = nuostolingi žaidimai.That’s why big companies don’t make them anymore.