Metal Gear kūrėjas Hideo Kojima nori daugiau realaus smurto žaidimuose.

Žurnalas Famitsu suorganizavo Jade Raymond ir Hideo Kojima paplepėjo apie smurtą žaidimuose. „Aš nemanau, kad šiuo metu yra daug žaidimų, kuriuose smurtas parodomas iš esmės“, teigia Kojima.

„Pavyzdžiu kam nors smūgiavus ar sukėlus skausmą, veidai transformuojasi. Aš noriu tai matyti žaidimuose“, pridūrė Hideo. „Jei žaidėjas nemato skausmo, jis nesupranta ką daro. Jis tiesiog kaunasi neprisiimdamas jokios atsakomybės už savo veiksmus. Aš noriu kad žaidėjas suprastu ką jis daro. Galų gale kad suprastu kas iš tiesų yra žiaurumas ir karas“.

Kitaip tariant, visas šis smurto ir žiaurumo realumas žaidimuose reiškia tik vieną – dar detalesnė grafika. Dalis apie atsakomybės priėmimą už savo veiksmus šiek tiek miglota. O kaip manote jūs, ar tai padėtų labiau suprasti kas iš ties yra karas ir smurtas? Ar tiesiog džiaugtumėtės detalesne grafika?