„Metal Gear Solid“ kūrėjas Hideo Kojima teigia, jog „MotionScan“ technologija, naudota „L.A. Noire“ žaidime, yra milžiniškas žingsnis į priekį, ateityje pakeisiantis nuotykių žaidimus. Tačiau šios technologijos savo sekančiame žaidime naudoti nežada.

„Esu labai susidomėjęs „L.A. Noire“ ir laukiu, kol jis pasirodys Japonijoje. Kol kas jo dar nežaidžiau, bet turėjau galimybę išvysti, kaip dirbama su šia technologija.“ –  Barselonoje vykusios „Gamelab“ konferencijos metu „Konami“ vice prezidentas pagyrė „Team Bondi“ naujovę.

„Ši naujovė – fantastiška. Vis dėlto, man ši technologija nėra būtinybė, todėl nesiruošiu jos naudoti savo sekančiame žaidime.“ – pridūrė jis.

Keista, jog kurėjas, atvirai tai pripažinęs ir pats savo žaidimuose nestokojants ilgų kinematografinių intarpų, kol kas nesiruošia įsigyti „MotionScan“ licenzijos savo sekančiam projektui. Nors Hideo Kojima nemano, jog ši technologija tinka jo naujam projektui „Metal Gear: Rising“, jis tiki, jog technologija visam laikui pakeitė nuotykių žanrą:

„Ši technologija pasižyminti puikiom veido išraiškom. Manau, ji amžiams pakeitė nuotykių žanro žaidimus.“ 

Kojima apsilankė Barselonoje atsiimti „Lifetime Achievement“ apdovanojimo.