Tokie vardai kaip „FarmVille“ ir „Angry Birds“ šiandien žinomi ne ką prasčiau nei „Metal Gear Solid“ ir „Grand Theft Auto“. Būdami pigūs ir nesudėtingi pagaminti, tokie žaidimai leidžia kūrėjams be didesnės rizikos eksperimentuoti ieškant naujų žaidėjus masinančių formulių. Antai prieš sukurdama beprotiškai populiarų „Angry Birds“, studija „Rovio“ išleido daugiau nei 50 nesėkmę patyrusių programėlių. Mobiliesiems telefonams ir socialiniams tinklams skirti žaidimai dideli kaip niekad, ir „Metal Gear Solid“ frančizės tėvas Hideo Kojima tą puikiai žino. Kurdamas „Metal Gear Solid V“, jis apie tai daug galvojo.

„Šis fenomenas pastebimas visame pasaulyje. Jaunimas praranda susidomėjimą aukščiausios klasės žaidimais ir orientuojasi į mobiliesiems įrenginiams bei socialiniams tinklams skirtus žaidimus, ypač Japonijoje. Norėjau parodyti žmonėms, kad aukščiausios klasės japonų žaidimai yra verti dėmesio ir kad dideli japonų žaidimai vis dar turi ateitį“, – duodamas interviu žurnalui „GAMEStm“ sakė H. Kojima.

„Atvirai kalbant, [MGS V padalinimas į dvi dalis] nebūtinai buvo strateginis veiksmas. „Phantom Pain“ grubiai tariant yra 200 kartų didesnis už „Ground Zeroes“. Tokio dydžio žaidimas nebūtų buvęs paruoštas naujos kartos konsolių pasirodymo metu, ir mes neturėjome parengę jokių kitų japoniškų žaidimų. Tuo metu „Ground Zeroes“ žaidimo dalis jau buvo beveik baigta, ir daugelis fanų prašė prologo, tad taip mes ir priėjome sprendimo. Tokios buvo jo priežastys,“ – aiškino „Metal Gear Solid“ patriarchas.

„Metal Gear Solid: Ground Zeroes“ debiutuos kovo 20 dieną. Bus išleistas konsolėms „Xbox 360″, „Xbox One“, „PlayStation 3″ ir „PlayStation 4″. „Metal Gear Solid V: The Phantom Pain“ pasirodymo data neskelbiama.