Tokie vardai kaip „FarmVille“ ir „Angry Birds“ šiandien žinomi ne ką prasčiau nei „Metal Gear Solid“ ir „Grand Theft Auto“. Būdami pigūs ir nesudėtingi pagaminti, tokie žaidimai leidžia kūrėjams be didesnės rizikos eksperimentuoti ieškant naujų žaidėjus masinančių formulių. Antai prieš sukurdama beprotiškai populiarų „Angry Birds“, studija „Rovio“ išleido daugiau nei 50 nesėkmę patyrusių programėlių. Mobiliesiems telefonams ir socialiniams tinklams skirti žaidimai dideli kaip niekad, ir „Metal Gear Solid“ frančizės tėvas Hideo Kojima tą puikiai žino. Kurdamas „Metal Gear Solid V“, jis apie tai daug galvojo.
„Šis fenomenas pastebimas visame pasaulyje. Jaunimas praranda susidomėjimą aukščiausios klasės žaidimais ir orientuojasi į mobiliesiems įrenginiams bei socialiniams tinklams skirtus žaidimus, ypač Japonijoje. Norėjau parodyti žmonėms, kad aukščiausios klasės japonų žaidimai yra verti dėmesio ir kad dideli japonų žaidimai vis dar turi ateitį“, – duodamas interviu žurnalui „GAMEStm“ sakė H. Kojima.
„Atvirai kalbant, [MGS V padalinimas į dvi dalis] nebūtinai buvo strateginis veiksmas. „Phantom Pain“ grubiai tariant yra 200 kartų didesnis už „Ground Zeroes“. Tokio dydžio žaidimas nebūtų buvęs paruoštas naujos kartos konsolių pasirodymo metu, ir mes neturėjome parengę jokių kitų japoniškų žaidimų. Tuo metu „Ground Zeroes“ žaidimo dalis jau buvo beveik baigta, ir daugelis fanų prašė prologo, tad taip mes ir priėjome sprendimo. Tokios buvo jo priežastys,“ – aiškino „Metal Gear Solid“ patriarchas.
„Metal Gear Solid: Ground Zeroes“ debiutuos kovo 20 dieną. Bus išleistas konsolėms „Xbox 360″, „Xbox One“, „PlayStation 3″ ir „PlayStation 4″. „Metal Gear Solid V: The Phantom Pain“ pasirodymo data neskelbiama.
11 Komentarai
Dizzee
Rimti žaidėjai niekur nepabėgs, čia tik nauja karta auga kuriem tik šiaip pasižaist toks šlamštas sueina ir neturi ką veikt. Žaidimų rinka auga ir kad ir koks žanras būtu visada atsiras naujų žaidėjų.
marulis
laukiu nesulaukiu sito zaidimo,vienas is geriausiu zaidimu tas MGS,kojima tegu neverkia,ta zaidima gerbenciu tikrai yra,ir jam ju uzteks,zaidzianciu bus tikrai keli milijonai
Darkmanas
(u) tai jo, milijonai bus, bet stabiliai pamoina ir demoralizoja, kai visus telefoninius mėšlus žaidžia milijardų milijardai ir gaunamas pelnas yra laaaabai neproporcingas įdėtam darbui. Dėl to Kojimai ir gaila.
Ais3xx
Nesuprantu kam idomus tas facebookinis flash zaidimu slamstas. Visiskai jokio idomumo. Mano akimistai nauja karta tingi zaisdami galvoti, zaidzia paprasciausius zaidimus. Nemegsta tirineti zaidimo pasaulio ir pan. Aisku ne visi tokie. Ir aciu dievui, nes jei visi zaistu tik kokius zaidimus kaip Angry Birds tai numirciau is nuobodulio…
turbinis_darzas
(u) ir neisivaizduoju 😐
Darkmanas
(u) abiem aukščiau esantiems; mes matome rezultatus „vartojimo kultūros“. Dėl praeities technologijų netobulumo buvo privaloma kažkiek pasitelkti vaizduotę naudojantis pramogomis. Tobulėjant viskam (literatūroje – detalios spalvotos iliustracijos; muzikoje – autotune; filmuose – 3D spec. efektai; žaidimuose – vedžiojimas už rankutės) galiausiai vaizduotės nebereikia ir ji nevystoma apkerpėja, o galiausiai ir visai miršta. Iš to ir turim rezultatą – kažką pasiekti nori, o kaip tai padaryti – nesugeba sugalvoti, už tai ir „žaidžia“ super primityvius šūdus, kuriuos „senos mokyklos“ ar jos paveikti geimeriai numeta po minutės. Ne dėl (matematinio-loginio) proto trūkumo, o dėl nužudytos vaizduotės. Dar Einšteinas yra pasakęs, kad vaizduotė svarbiau už protą. Man asmeniškai jau praeitoj kartoje nebeapsimokėjo pirkti konsolės, nes tuos žaidimus, kuriuos čia apverkia Kojima buvo galima ant rankos pirštų suskaičiuoti. Porą štukų dėl kelių žaidimų? Ačiū, nereikia.
wrut
Apie jaunimą negaliu nieko teigt, bet savyje pastebiu pokyčius kad dažniau norisi kokį paprastesnį žaidimą įsijungti trumpam, nei kažką rimto. Seni žaidėjai irgi sensta ir pavargsta 🙂
Personazas
Įštikro kartais labai pavarksti nuo tokiu žaidimu ir tada miela pasidara pasijungti paprasta žaidima ir labiau atsipalaiduoji. Šaip tokie žaidimai primena vaikyste, kai nebuvo tokiu kaip 3D žaidimai visi būdavo įš šono ar viršaus.
Fooxas
Atvirai pasakius tai negali žmogus kaltinti nei labiau vartotojiškos kultūros, nei mobilių platformų paprastesnio prieinamumo ir paplitimo. Na gali, bet ne vienareikšmiškai.
Asmeniškai aš kuo toliau tuo labiau nusivyliu visais AAA žaidimais nes jie tikrai nėra verti pinigų, kuriuos kainuoja. Jei per metus išeina vienas kitas single player žaidimas, kuris tikrai įtraukia, tai paprastai jo single playeris trunka ~10 valandų, o ir kad pultum tuoj pat pereidinėti iš naujo, na sakykim jau seniai to nebuvo nutikę.
Kitaip tariant AAA žaidimų rinka yra labai sustabarėjusi ir beveik nesikeičia, vis daugiau pinigų kuriant žaidimą yra investuojama į marketingą, duok dieve grafinį variklį ir mažiau į kūrybinę komandą. To rezultatą dabar ir turim rinka perpildyta QTE užkištais FPS’ais ir TPS’ais, hack n slashais pradėjom vadinti diablo klonus, o tikrą trečio asmens kapoklį ant PC rasti gali kartą į 2 metus. Ir tai nenoriai portina juos nuo konsolių, o pastarajai platformai net nenoriai kuria (Bayonetta pavyzdys)
Tuo tarpu pasižiūrėjus į indie rinką (net ne mobilią), tikrai gali rasti įdomių ir įtraukiančių žaidimų. Žinoma grafiškai nė iš tolo neprilygsta Crysis’ams ar BF’ams, bet nei vieno nei kito nežaidžiau daugiau nei vieną kartą.
O ką jau kalbėt apie multiplayer žaidimus… Vos ne viskas, kas šiuo metu traukia dėmesį iš lindę iš niekam negirdėtų studijų, vieninteliai, kurie dar spardosi ir laiko tvirtas pozicijas tai Valve ir Blizzard, visi kiti rinkos gigantai, neturi nieko verto dėmesio pasiūlyti.
Žodžiu bėda ne tik ir gal net drįsčiau teigti, kad ne tiek, vartotojuose, kiek gamintojuose.
Shkafas
Kojima: jaunimas praranda susidomėjimą aukščiausios klasės žaidimais
Dėl to nuo šiol leisiu žaidimus kurie bus 2 valandų ilgio
mario321
Visiskai jam pritariu. Dabar daugelis zaidzia visokius facebook zaidimus ir kasmet stampuojamus zaidimus kaip call of duty. Is siuolaikiniu zaidimu man is viso mazai kas rinktis, vis dar tebezaidziu senus 16bit RPG, arba japoniskus zaidimus, kurie islaiko ta pacia formule.