Praėjusią savaitę studija „Warhorse“ supažindino žaidėjus su nuostabiais žirgais. Šiandien laikas pažvelgti į kitą svarbią būsimo žaidimo detalę – kautynes.

„Kingdom Come: Deliverance“ kūrėjams realizmas yra prioritetas, tad laukia itin kruopščiai ir realiai atrodantys kautynių judesiai. „Realizmas yra prioritetas numeris vienas“, – sakė sistemų dizaineris Viktor Bocan.  

„Mes norime padaryti kautynes ypatingomis. Jūs nenužudysite šimtus priešų, kiekviena kova bus išskirtinė ir labiau primins dvikovą nei hack-and-slash veiksmo žaidimą“, – sakė jis. 

Ištvermė bus labai svarbi kautynių metu. Norint pažeisti metalinius priešininko šarvus neužteks pamojuoti kalaviju. Teks kruopščiai suplanuoti savo atakas – kada kirsti, kada smogti, kada blokuoti, į kurią vietą durti ar kada kontratakuoti puolimą. Kautynių metu pavargsime, tačiau pavargs ir jūsų priešininkas, todėl keisis ir kovos taktika.

Masinių kautynių metu turėsime galimybę kautis grupėje, tačiau vėlgi, tai labiau primins dvikovas. Esant pilies apgulčiai turėsime galimybę naudoti apgulties įrenginius, kopėčias, naudotis lankais, pilti dervą. Kartu su „Warhorse“ dirba ir istorikai, senovinių ginklų bei šarvų ekspertai, kurie savo žiniomis dalinasi su kūrėjais. Galutiniame produkte žadama gausybė unikalių ginklų su dar daugiau atakos kombinacijų.

Kickstarter sistemoje projektas iš suplanuotų 300 000 svarų sterlingų surinko 700 000 sterlingų, kas užtikrino „Motion Capture“ pritaikymą žaidimui. Realūs kovos judesiai, naudojant aktorius ir specialią techniką jiems užfiksuoti, bus perkelti į žaidimą. Pasak kūrėjų, tai viena iš brangiausių žaidimo kūrimo sričių, kurią pavyks įgyvendinti tik Kickstarter dėka. Galimas daiktas, kad biudžetas toliau augs, nes žaidėjai dar turi 9 dienas projektui paremti.  

„Kingdom Come: Deliverance“ pasirodymo laukiama 2015 metais asmeniniams kompiuteriams. Žaidimas sulaukė didelio susidomėjimo bei paramos, tad neatmetama galimybė, jog pasirodys ir konsolėms skirta versija.