„Killzone: Shadow Fall“ išbandė daugiau nei du milijonai žaidėjų, tačiau nei vienas tarp jų buvęs technikos ekspertas nepastebėjo, jog tinklo režimas atvaizduojamas mažesne raiška nei oficialiai deklaravo žaidimo kūrėjai „Guerrilla Games“.

Su „Killzone: Shadow Fall“ vieno žaidėjo kampanija viskas tvarkoje. Ji atkuriama 1080p raiška (1920×1080) ir veikia didesne nei 30 FPS kadrų kaita (norint daugiau stabilumo, ją galima užfiksuoti ties 30 FPS riba).

Tinklo režimas turėjo būti atvaizduojamas tokia pačia raiška, tik su dvigubai didesne kadrų kaita. Ją kūrėjai tikėjosi pasiekti sumažindami grafikos kokybę. Tačiau, kaip paaiškėjo, buvo sumažinta ne tik ji.

Puslapis „Eurogamer“ skelbia, kad kiekvienas „Killzone: Shadow Fall“ tinklo režimo kadras atkuriamas ne žadėtąja 1920×1080, o 960×1080 raiška. Ja atvaizduojama perpus mažiau pikselių nei standartiniu 1080p formatu:

1080p (1920×1080): 2 073 000 pikselių

KZ:SF (960×1080): 1 115 136 pikselių

720p (1280×720): 921 600 pikselių

960×1080 raiška atrodo neįprasta, nes tokia ir yra. Norėtųsi sakyti, kad tai viena iš tų 1080i formato rezoliucijų, bet taip nėra. Principas, tiesa, panašus. Užuot į dvi dalis suskaidę horizontaliąją rezoliuciją (1080), kūrėjai nusprendė tą padaryti su vertikaliąja (1920).

Taigi „Killzone: Shadow Fall“ faktiškai naudoja i1920x1080 formato rezoliuciją, kai viename kadre atvaizduojama tik dalis vertikalios raiškos. Greitai vienas po kito rodomi tokie kadrai sukuria 1920 pikselių vertikalios raiškos iliuziją. Kuo daugiau ekrane veiksmo, tuo daugiau vaizdinės informacijos prarandama.