„Killzone: Shadow Fall“ išbandė daugiau nei du milijonai žaidėjų, tačiau nei vienas tarp jų buvęs technikos ekspertas nepastebėjo, jog tinklo režimas atvaizduojamas mažesne raiška nei oficialiai deklaravo žaidimo kūrėjai „Guerrilla Games“.
Su „Killzone: Shadow Fall“ vieno žaidėjo kampanija viskas tvarkoje. Ji atkuriama 1080p raiška (1920×1080) ir veikia didesne nei 30 FPS kadrų kaita (norint daugiau stabilumo, ją galima užfiksuoti ties 30 FPS riba).
Tinklo režimas turėjo būti atvaizduojamas tokia pačia raiška, tik su dvigubai didesne kadrų kaita. Ją kūrėjai tikėjosi pasiekti sumažindami grafikos kokybę. Tačiau, kaip paaiškėjo, buvo sumažinta ne tik ji.
Puslapis „Eurogamer“ skelbia, kad kiekvienas „Killzone: Shadow Fall“ tinklo režimo kadras atkuriamas ne žadėtąja 1920×1080, o 960×1080 raiška. Ja atvaizduojama perpus mažiau pikselių nei standartiniu 1080p formatu:
1080p (1920×1080): 2 073 000 pikselių
KZ:SF (960×1080): 1 115 136 pikselių
720p (1280×720): 921 600 pikselių
960×1080 raiška atrodo neįprasta, nes tokia ir yra. Norėtųsi sakyti, kad tai viena iš tų 1080i formato rezoliucijų, bet taip nėra. Principas, tiesa, panašus. Užuot į dvi dalis suskaidę horizontaliąją rezoliuciją (1080), kūrėjai nusprendė tą padaryti su vertikaliąja (1920).
Taigi „Killzone: Shadow Fall“ faktiškai naudoja i1920x1080 formato rezoliuciją, kai viename kadre atvaizduojama tik dalis vertikalios raiškos. Greitai vienas po kito rodomi tokie kadrai sukuria 1920 pikselių vertikalios raiškos iliuziją. Kuo daugiau ekrane veiksmo, tuo daugiau vaizdinės informacijos prarandama.
7 Komentarai
turbinis_darzas
man idomu kaip ji nusimusa,zaidi per misijas su 1920,pasijungi internet nusimusa i 960,geriau nusitampyt negali :-],zaidziu man rodo full,ko tam internete nepadarys,s..a ir ta auksiniu gali pversti
eXpo_
Mano galva , visais laikais isejusios konsoles stipriai lenkdavo to meto PC galimybes del savo optimizacijos ir gana geros gelezies. O dabar kaskodel net jau standartine PC rezoliucija sunkiai iveikiama katik isejusioms konsolems (ipac xbox one). Kaskokoks absurdas, turint omenyje kad sios konsoles tures laikyt fronta dar bent minimum 5-7 metus.
v1ncelis
eXpo_ rezoliucija ir FPS ne viskas. PS3 ir Xbox 360 starto metu sugebejo paleisti full HD zaidimus su 60FPS, bet veliau tokiu zaidimu tik mazejo. Matyt kurejai turi svarbesniu prioritetu, aka grafikos detalumas parduodant zaidima. Be to, ko tikiesi is 400 zaliu dezes? Titan’o viduje?
jeezzuitas
Antras link:
įdomiai sugalvota.
marulis
sakyciau dabartines konsoles sugeba kurkas daug daugiau,patys gamintojai kazka cia suvele,o uz 400 tu zaliu,ar euru..tikrai nesitiketi reikia tos titanines zaidimu konsoles,o ypac PC uz tokia suma
alberto22
Juk neviskas kadru skaiciuja, juk dasideda daugiau teksturu seseliu dumu ruko animaciju ir ttl, o kas del kainos ps4 galeji butu brangesnis ir galingesnis
Personazas
Nu aš žaisdamas Killzone: Shadow Fall nepastibėjau nieko blogo, nės grafika man single player buvo wow ir taip pat multiplayer, net užknisdavo tie perdėti šviesos effecktai, nės per jos sunku pastibėti prieša. 😀