Žaidimų rinkos tendencijas stebinti agentūra „Nielsen“ paskelbė savo naujausią pranešimą apie Europos žaidėjų įpročius, kuriuose atskleidė, jog statistinis žaidėjas Europoje praleidžia tiek pat laiko žaisdamas, kiek ir žiūrėdamas televizorių ar bendraudamas su draugais.

Savo tyrimo metu „Nielsen“ agentūra apklausė 6000 žaidėjų iš 15 skirtingų rinkų, kurių amžius siekia nuo 16 iki 49 metų. Tyrime dalyvavo šios šalys: Didžioji Britanija, Prancūzija, Vokietija, Italija, Ispanija, Beneliukso šalys (Olandija, Belgija, Liuksemburgas), Šveicarija, Austrija, Danija, Švedija, Norvegija, Suomija, Čekijos Respublika, Lenkija ir Latvija. 70 procentų apklausos dalyvių buvo vyrai.

Tyrimo metu paaiškėjo, jog 40 procentų visų apklaustųjų per savaitę žaidžia nuo 6 iki 14 valandų, panašiai laiko skirdami ir televizoriaus žiūrėjimui, bei draugų ar giminių lankymui.

Net 72 procentai dalyvavusių apklausoje teigia žaidžiantys dėl malonumo. 57 procentai yra įsitikinę, jog žaidimai stimuliuoja jų vaizduotę, o 45 procentai mano, kad žaidimai padeda jiems mąstyti. Apklausos dalyviai taip pat pažymėjo, jog galimybė bendrauti su draugais žaidžiant tinklinius žaidimus yra svarbus veiksnys renkantis kokius žaidimus pirkti.

„Nielsen“ teigimu, net 81 procentas žaidimus žaidžiančių tėvų tai daro kartu su savo vaikais, taip pat pusę tokių tėvų nuolat kontroliuoja kokius žaidimus perka ir žaidžia jų atžalos.