„Game Connection“ (viena įtakingiausių kompanijų pasaulyje, organizuojančių renginius žaidimų tema) apklausė maždaug įvairių 140 žaidimų leidėjų (nuo mažų iki labai didelių), norėdama sužinoti šiandieninį jų požiūrį. Gauti rezultatai leidžia numatyti artimiausių metų žaidimų tendencijas bei sužinoti įdomių faktų.

Vidutiniškai kiekvienas leidėjas kiekvienais metais išleidžia po 5 žaidimus, kurtus leidėjui priklausančių, ir net 36 jiems nepriklausančių studijų. Daugiausia vidinės studijos kuria konsolėms. Tuo tarpu kitos studijos daugiausia kuria asmeniniams kompiuteriams, išmaniesiems telefonams, planšetiniams kompiuteriams, naršyklėms, arba kylančioms platformoms, kurios įvardintos kaip „Ouya“, „Nvidia Project Shield“, „Piston“, išmanieji televizoriai bei debesų kompiuterija.

Net 40% leidėjų pageidauja, kad žaidimų kūrėjai PC platformai padengtų visas kūrimo išlaidas. Panašus skaičius tarp mobilių arba socialinių žaidimų. Tuo tarpu, kalbant apie MMO, naršyklinius žaidimus bei kylančias platformas tokių leidėjų yra net 50%. Visgi, kalbant apie konsoles dažniausiai pasirenkamas finansavimo gauto nuo pelno modelis (leidėjas duoda pinigų – kūrėjas juos gražina iš pelno). Jį renkasi net 45% leidėjų.

Net ir finansuodami projektus leidėjai dažniausiai pageidauja (tokių yra ~70%), kad patys kūrėjai finansiškai prisidėtų prie projektų vykdymo.

Kurioms platformoms labiausiai teikiamas dėmesys? Žinoma, iOS bei Android. Tiesa, geriausia, kad pirmiausia žaidimas pasirodytų būtent iOS platformoje ir tik paskui būtų portinamas į Android. Visgi, ateityje daugelis leidėjų mano, kad skirs didesnį dėmesį mobiliems telefonams bei planšetiniams kompiuteriams su „Windows 8“. Manoma, kad šių žaidimų paklausa turėtų aplenkti atsisiunčiamus PC platformoje. Taip pat bus didelis dėmesys PS4 ir jo konkurentui iš Microsoft’o. Tuo tarpu Wii, PS3, NDS, X360, 3DS greičiausiai nukeliaus užmarštin.

Labiausiai leidėjai ieško originalių idėjų arba tų, kurios jau sulaukė kažkokios sėkmės. Nepaisant to, net 52% iš jų ieško kūrėjų, kuriuos būtų galima samdyti esamų leidėjų idėjų įgyvendinimui. Ypač šis skaičius išauga kai kalba pasisuka apie konsoles.

Jei esi kūrėjas, tuomet verta žinoti, jog leidėjai daugiausia šansų duoda tiems, kurie jiems parodo bent beta projekto versiją. Visgi, jei tai ne pirmas tavo projektas, leidėjams gali pakakti ir demo versijos. Abiem atvejais, jie greičiausiai norės taip pat reguliariai gauti naujas kuriamo žaidimo versijas.

Net beveik pusė leidėjų teigia, jog juos labiausiai domina veiksmo, nuotykių, paprasti, RPG bei strateginiai žaidimai. Be to, jei PC platformos žaidimams labai svarbu nuotykių bei veiksmo buvimas. Tuo tarpu mobilioms platformoms prie šio sąrašo prisideda dar ir paprastumas.

Jei produktas kuriamas žaidėjams iki 14 metų, geriausia, kad tai būtų koks nors ritmo ar vakarėlio. 18-25 metų moterims labiausiai tinka socialiniai žaidimai. Tuo tarpu to paties amžiaus vyrams – veiksmo, nuotykių, pirmo asmens, RPG, strategijos, MMO arba paprasti. 25-40 metų moterims labiau tiktų azartiniai, parodyk ir paspausk bei socialiniai produktai. To paties amžiaus vyrams – MMO, RPG, pirmo asmens šaudyklės, veiksmo bei strategijos.

Leidėjai dažniausiai nori, jog jų išleidžiami žaidimai būtų tinkami žaisti 18-25 metų vyrams arba/ir 25-50 metų vyrams bei moterims. Konsolių naudotojus jie mato iš esmės kaip tik vyrišką auditoriją.