Buvęs „id Software“ dizaineris John Romero sako, kad „PC“ dominuoja video žaidimų industrijoje ne tik todėl, kad turi technologinį pranašumą prieš konsoles, bet ir todėl, kad iškilo „free-to-play“ mokėjimo modelis bei „Steam“ išpardavimai.

Siaubingai daug žaidėjų nekenčia „free-to-play“ modelio, tačiau Romero nėra vienas iš jų. Praėjusią savaitę kalbėdamas su „GameIndustry“, jis labai palankiai atsiliepė apie „free-to-play“ modelį ir pabrėžė, kad problema nėra pačiame modelyje, problema yra pačiuose kūrėjuose, kurie naudoja šį modelį „purvinu būdu“.

„Su „PC“ tu turi „free-to-play“ modelį ir „Steam“ žaidimus už penkis skatikus. Asmeniniai kompiuteriai naikina konsoles tiesiog per kainą. „Free-to-play“ nužudė šimtus AAA lygio studijų“, – sakė jis.

Žinoma, technologijos irgi yra svarbus faktorius. Romero sako, kad uždaros sistemos ir ilgas konsolių gyvenimo ciklas yra labai rimtas trūkumas lyginant su nuolat besivystančiais asmeniniais kompiuteriais. „Jei aš noriu pažaisti žaidimą, sukurtą „DOS“ laikais, ne problema, aš galiu tą padaryti“, – sakė Romero. „Ant konsolės to nepadarysi“.