Duodamas interviu „PC Gamer“ žurnalui „Tripwire Interactive“ vadovas John Gibson pareiškė, jog nepaisant, kad dauguma pirmo asmens šaudyklių tobulėja vieno žaidėjo režime – vis atsiranda kokių nors naujovių, bet kalbant apie daugelio žaidėjų režimą viskas eina labiau priešinga kryptimi. Viskas regresuoja. Ir dėl to labiausiai kalta „Call Of Duty“ žaidimų serija. John manymu, skirtingai nei „Quake“ ar „Unreal“ žaidimuose „Call Of Duty“ tinklo mechanika remiasi labiau atsitiktinumais nei žaidėjų įgūdžiais. Be to, viskas suspausta į tokius paprastus rėmus, kad skirtumas tarp ypač gero žaidėjo ir mažiau gero nėra toks didelis kaip anuose serijose. Maža, to „Call Of Duty“ žaidėjai nesugeba taikytis prie pokyčių.

John apie tai pastebėjo „Red Orchestra 2: Rising Storm“ kūrimo metu. Dalis testuotojų, žaidusių nemažai „Call Of Duty“, vis priekaištaudavo dėl žaidimo mechanikos. Kone visi John mėginimai rasti kažkokį bendrą sprendimą dažniausiai atsiremdavo į niekaip nenuginčyjamą logiką, jog tokia žaidimo mechanika neteisinga, nes ji skiriasi nuo to, ką „Call Of Duty“ pateikia. Kūrėjui atrodė taip tarsi šios serijos fanai nenorėjo kitokio žaidimo, ir kad jie norėjo dar vieno „Call Of Duty“ su „Red Orchestra 2“ skinais.

„Tripwire Interactive“ vadovo nuomone, tokia žaidėjų reakcija bei požiūris – sugadinimo ženklas. „Call Of Duty“ išlepino žaidėjus ir šie neturi didelio noro tobulėti, o jei reikalas priverčia tai daryti, dažniausiai tokie žaidėjai pasiduoda.