Sveiki, Games.lt gyventojai!

Kaip greitai prabėgo dar viena savaitė… atėjo metas jau trečiam „Išplėsk savo žaidimų ribas su R3p1cn“ įrašui. Kaip ir praeitą savaitę pasakysiu tą patį: labai norėčiau sulaukti jūsų pastabų apie šį įrašą, kas buvo negerai, kas gerai, ką reikėtų pakeisti, ką reikėtų pridėti ir pnš.

Po antrojo įrašo sulaukiau nemažai pageidavimų iš žmonių, kad apžvelgčiau įdomesnes, žaidimo „The Elder Scrolls IV: Oblivion“ modifikacijas. Kaip ir praeitą savaitę, mano apžvelgtam Fallout’ui taip ir šitam žaidimui – mod’ų skaičius didelis ir jis kiekvieną dieną vis dar didėja. Eilini kartą buvo sunku išsirinkti kurias modifikacijas apžvelgt, na o kai randu tokias, tada jau lieka lengviausia dalis – jas aprašyti. Taigi, šią savaitei parinkau tokias modifikacijas:

Penktoji vieta – Open Cities
Ketvirtoji vieta – Dune
Trečioji vieta – Kvatch Rebuilt
Antroji vieta – Rens Beauty Pack
Pirmoji vieta – Natural Environment

Dabar trumpai papasakosiu apie kiekvieną iš jų.

Penktoji vieta – Open Cities

TES IV: Oblivion ir Fallout 3 žaidimuose, norint patekti į miestą, kažkokį pastatą ar taip į kokią kitą vietą, turime laukti kol ji užsikraus, o tai jau atima šiokią tokią dalį realistiškumo ir kartais pradeda atsibosti. Oblivion’e turime puikią galimybę padaryti taip, jog tokio dalyko kaip užsikrovimo lango norint patekti į miestą – nebebūtų. Ši modifikacija perkelia juos ( išskyrus Kvatch ir Imperial City ) į Tamriel pasaulį, todėl mums pakaks tik prieiti prie miestelių vartų ir atidaryti juos, daugiau jokių krovimosi langų! Jeigu mus užpuolė būrys monstrų, galėsime nubėgti į pačią miesto širdį ir ten susikauti su jais, kur mums padės miesto sargyba. Jeigu turite įsirašę oficialų žaidimo papildimą „Shivering Isles“, tuomet šis mod’as įsigalios ir ten. Taigi, jeigu atsibodo miestai, kurie uždaryti lyg kokios degtukų dežutės – įsirašykite šią modifikaciją.

Ketvirtoji vieta – Dune

Daugelis, išgirdusių šį pavadinimą, iškarto pradeda galvoti apie filmą arba kompiuterinį žaidimą kurie buvo sukurti remiantis Frank’o Herbert’o novele „Dune“ ( liet. „Kopa“ ). Ne, ši modifikacija turi savo istorija. Dune pasaulis, žinomas kaip Dusaar, yra didžiulė dykuma, kur žmonių ir gamtos brutalumas yra kasdienė gyvenimo dalis. Vanduo ten seniai nustojo tekėti, jo žmonės gali surasti tik paskutinėje jūroje, kai kuriose oazėse, ir mažyčiuose ežerėliuose. Dykuma dengia daugumą žemės, beveik 90 %. Kai kurie iš kalnų yra beveik nepraeinami, bet senoviniuose kanjonuose slepiasi paskutiniai normalios civiliacijos taškai, kur gyvenimas vis dar gali tęstis…. Yra daug skirtingų kultūrų, gyvenančių keliose saugiose vietose šiame pasaulyje.

Ši modifikacija neturi jokių questų. Naujame pasaulyje, kurį prideda šis mod’as galėsime tik keliauti po dar nematytas vietas ir grožėtis išskirtiniu, unikaliu kraštovaizdžiu. Norėdami įsirašyti šią modifikaciją, jūs privalėsite turėti oficialų žaidimo papildimą „Shivering Isles“. Be jo, mo’das – neveiks!

Trečioji vieta – Kvatch Rebuilt

Pačioje žaidimo pradžioje miestas – Kvatch galima sakyti būna nušluotas nuo žemės paviršiaus, iš jo nebelieka nieko, tik krūva smilkstančių griuvėsių. Pamenu, kai aš tik pradėjau žaisti šį žaidimą, po tos misijos, kai buvo sugriautas miestas, vis dar kas kurį laiką lankiausi jame, nes tikėjausi, jog jis atsistatys. Vėliau sužinojau, jog tokio dalyko, kaip to miesto atstatymo – nėra. Tačiau 2008 metais vienas žmogus sukūrė mod’ą kuriame palaipsniui viskas yra atstatoma. Nebus taip, jog vos įsirašius modifikaciją viskas akimirksniu atsistatys, ne…

Mod’e taip pat atsiras naujų šarvų, arena, kurioje galimės sudalyvauti, o svarbiausia – galėsite tapti miesto Kvatch grafu.

Antroji vieta – Rens Beauty Pack

Ši modifikacija prideda naują rasę – Mystic Elf, taip pat 19 naujų šukuosenų mystic elfėms ir 9 mystic elfams. Kiekviena iš šukuosenų turi po 3 – 4 versijas. Žinoma kaip ir kitoms šukuosenoms, taip ir šioms galime pasirinkti jų spalvą, tik negalime pareguliuoti plaukų ilgio. Atrodo mod’as lyg ir nieko tokio labai ypatingo neduoda, tačiau jis vistiek pagyvina žaidimą, suteikdamas jam naujų spalvų.

Pirmoji vieta – Natural Environments

Kodėl ši modifikacija verta pirmosios vietos? Mano manimu svarbiausia priežastis yra ta, kad ir kaip viskas gražiai atrodo, įsirašius šį mod’ą – poveikio fps skaičiui jis beveik nedaro. Na, o pagražina ji visą žaidimo kraštovaizdį: prideda 20 visokiausių paukščių, vabzdžių, 40 naujų orų tipų ( pačiame žaidime buvo tik 7 ), dar labiau praturtina žaidimo augalijos pasaulį. Taigi, jeigu manote jog TES IV: Oblivion kraštovaizdis yra sausokas – įsirašykite šią modifikaciją.

Štai taip atrodo šios savaitės TOP5 Oblivion’o modifikacijų sąrašas. Žinoma tai tik mano nuomonė, kuri tikrai nebūtinai tūri būti teisinga. Šiai savaitei tiek, iki kito karto, laukiu jūsų pastabų!