Pirmoji „PUBG Mobile“ savaitė, kai žaidimas siūlo pirkimus aplikacijoje, ypač nenusisekė. GameIndustry.biz skelbia, kad pagal uždirbtas pajamas „Fortnite“ net tris kartus lenkia kiek ankščiau startavusį „PUBG Mobile“.

Įdomu ir tai, kad iš statistikos grafų pašalinus Kiniją, kurioje „Fortnite“ nepasiekiamas, skirtumas padidėja net iki 5 kartų.

Ši statistika atrodo ypač keistai, turint omenyje, kad „PUBG“ galima žaisti tiek Android tiek iOS telefonuose, o „Fortnite“ kol kas turi tik iOS versiją. Taip pat verta paminėti ir tai, kad „PUBG Mobile“ iki monetizacijos pradžios buvo parsisiųstas daugiau 22 milijonus kartų, o „Fortnite“ per uždarą starto savaitę sugeneravo vos 3,7 milijonus atsisiuntimų.

Tokios žinios reiškia „Epic Games“ integravo daug parankesnį ir žaidėjams labiau patinkantį monetizacijos modelį. „Fortnite“ aplikacijoje siūlo įsigyti atskirus daiktus ir kostiumų rinkinius, tuo tarpu „PUBG Mobile“ žaidime žaidėjas gali įsigyti tik loot‘o dėžutes, kurios duoda atsitiktinius daiktus.