„Bioshock Infinite“ kūrėjai dirbo bent su dviem šio žaidimo internete režimais, tačiau nusprendė jų atsisakyti.

Kol kas neaišku, ar iš vis žaidimo internete režimas išliks „Bioshock Infinite“, kadangi kūrybos direktorius Ken Levine yra įsitikinęs, jog žaidime turi būti griežtai tik tai, kas geriausia. Pirmajame režime iš išimtųjų reikėjo atremti priešų bangas, o antrajame – keturi žaidėjai galėjo žaisti vieno žaidėjo kampaniją (tuos pačius lygius ir t.t.).

Tuo tarpu „Epic Games“ produkcijos vadovas Rod Fergusson prisijungė prie „Irrational Games“, kad padėtų kurti „Bioshock Infinite“. Tai patvirtino pats Fergusson’as savo socialiniame tinkle „Twitter“.

„Bioshock Infinite“ pasirodys kitų metų vasario 26 dieną asmeniniams kompiuteriams, Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolėms.