„Apple iPhone“ neabejotinai yra vienas įdomesnių šiais metais pasirodysiančių mobilių įrenginių. Lietuvoje jo iki 2008-ųjų veikiausiai nespėsime išvysti, bet visgi įdomu, ar telefonui pavyks pakartoti beprotišką „iPod“ šeimos grotuvų sėkmę. Atrodytų, galimybės tam lyg ir yra, bet štai rinkos tyrėjų „Markitecture“ duomenimis, pirkėjų susidomėjimas „iPhone“ telefonu gali būti mažesnis nei tikimasi.

Iš bendrovės atlikto tyrimo rezultatų matyti, kad daugelis žinančiųjų kas yra „iPhone“ visgi neplanuoja naujojo „Apple“ telefono pirkti. Buvo apklausta 1300 amerikiečių, kurie naudojasi mobiliaisiais telefonais ir patys apmoka sąskaitas už ryšį. Iš jų net 77% žinojo, kas tokio yra „iPhone“, 41% teigė, kad būsimo telefono pristatymų paliktas įspūdis neblogas.

Deja, „Apple“ nelaimei, planuojantys „iPhone“ pirkti nurodė tik 6% tų apklaustųjų, kurie žino, kas tai tokio. Taigi, bendroje apklausos imtyje potencialių „iPhone“ pirkėjų dalis dar mažesnė. Du trečdaliai žinančiųjų kas yra „iPhone“ teigia niekad neplanuojantys jo pirkti. Kaip pagrindinę priežastį kodėl neplanuoja „iPhone“ pirkti daugelis „Markitecture“ apaklaustų amerikiečių nurodė didelę telefono kainą, siekiančią 500-600 JAV dolerių.

Visgi jei „Apple“ pavyks sulig „Phone“ pasirodymu pasičiupti bent 5-6% JAV rinkos, tai jau bus galima vadinti sėkmingu debiutu. Būtent taip savo kelią į populiarumą pradėjo 2004 metais pasirodęs „Motorola RAZR“.

Progos pakomentuoti būsimą „Apple“ naujieną nepraleido ir vykdantysis „Microsoft“ vadovas Steve Balmer. Interviu dienraščiui „USA Today“ jis teigė, kad kažin ar „iPhone“ pavyks užgriebti didesnę rinkos dalį būtent dėl nemažos kainos. Be to, S. Balmer nepraleido progos ir užsiminti, kad „Microsoft“ sukurta programinė įranga mobiliems telefonams jau turi ištikimų gerbėjų ratą, tuo tarpu „Apple“ teks jį susikurti iš nieko…