Hitman serijos kūrėjai Io-Interactive pasidalino pirma informacija apie naująjį Hitman žaidimą. PC ir naujos kartos konsolėms kuriamos šeštosios Hitman dalies veiksmas vyks Agentui 47 esant savo karjeros viršunėje, dirbant ICA kartu su Diana Burnwood.
Žaidimas kuriamas su Glacier 2 varikliuku, naudotu Hitman: Absolution dalyje. Kūrėjai žada didelius, detalius ir nelinijinius lygius įvairiausiuose pasaulio kampeliuose. Kaip įprasta, žaidėjams bus daugybė būdų susidoroti su taikiniais. Kūrėjai įkvėpimo sėmesi iš senesnių Hitman dalių. Viena iš smulkesnių detalių, kurią paminėjo kūrėjai, yra Agento 47 „magiškų kišenių“ panaikinimas. Ko gero turima omeny, kad naujajame žaidime žaidėjai galės nešiotis ribotą kiekį lygiuose randamų daiktų.
Žaidimas turės ir Contracts režimą, leidžiantį žaidėjams kurti savo siužetus ir dalintis jais su kitais žaidėjais.
Kol kas tai visa pateikta informacija. Kūrėjai žada atskleisti daugiau informacijos kiek vėliau šiais metais.
Games.lt
[mc4wp_form id="398"]
12 Komentarai
cFos
Jeigu grįš prie šaknų, nepamaišys ir modernusis varikliukas… ^^ Nekoks Absolution buvo.
Talwar
Jei bus kaip Absolution, tai skanus blynas bus.
GAM3R
Viena iš smulkesnių detalių, kurią paminėjo kūrėjai, yra Agento 47 „magiškų kišenių“ panaikinimas. Ko gero turima omeny, kad naujajame žaidime žaidėjai galės nešiotis ribotą kiekį lygiuose randamų daiktų.
sitas biski nuvyle. man asmeniskai patikdavo senosiose dalyse prisirinkt visokio slamsto ir panaudot misijose. bet jei teisingai atsimenu, Absolution jau buvo apribotas itemu kuriuos galima nestis kiekis
ozaru
Po Prince of Persia, čia mėgstamiausia mano serija.
Džiaugiuosi, kad pamažu atsiranda naujienų apie kuriamsu projektus. :V:)
Dark_Wesker
Jau senai labai žaidžiau pirmąjį dalį, tai dėl ginklų, daiktų neprisimenu. Bet antrame visko tikrai per kartą neišeina susirinkti, o viską surinkti galima tik kartojant misija. Tikriausiai tokie dalykai bus ir naujajame dalyje, tik spėju labiau apribotas bus inventorius, nei senuose žaidimuose. Kitaip sakant labiau realistišką daro, o tas yra kaip tik gerai. Jei žaidi žaidimą tyliai, gražiai, be žudynių, šaudymų tai praktiškai net nereikia tau visų ten dalykų. Kitaip sakant nėra būtini.
cidas
Nepasakyčiau, jog Absolution buvo prastas…
Nowitzki
tas jų pasakymas reiškia priešingai tą, ką tu dabar čia išaiškinai. Galės inventoriui būt itemų tiek, kiek sakykim buvo Blood money – keli ginklai ir nedaug papildomų dalykėlių.
sig
Reikia tikėtis jog kūrėjai pasimokys iš kritikos ir nebedarys daugiau gėdos Hitman vardui. Nes jau kai pristatomąjame filmuke pamatai būrį žudikių vienuolių su lateksiniais apdarais ir aukštakulniais, žinai kad nieko gero nebus. O tai viso labo tik lašas jūroje.
Damageplanas
Kiekvienam Hitman fanui tai turėtų būti tikrai geros naujienos. Dideli sandbox tipo žemėlapiai… Dar tegul sugrąžina Jesper Kyd ir bus tobula. 😀
hydrogenet
Absolution tai buvo absoliutus meslas. Norint pasiekti silent assassin ranka misijoje tai turejai konkreciai isnaudoti zaidimo bukuma ir esamus AI bugus, nes del absoliuciai neveikiancia disguise sistemos, tai tebuvo eiline mesmale, o ne zaidimas. Keista, kad Cikagoje persirengusi hitmana i mento uniforma kur dirba 13k mentu, ji atpazysta is 50 metru esant tankioje minioje. Tiesiog realistiskumo virsune. Zaidima perejau bjauriai sukandes dantis ir daugiau gyvenime jo nebandysiu net perzaisti. Laukiam sekancios dalies.
NeoNaz
O gal tai kalbama apie tuos super herojaus jutimus. Nes matyti kiaurai sienas ar numanyti kur eis taikinys buvo nesamone.. Tikiuosi kad tikrai tai ir panaikins.
cFos
(u)(u) same $h!t, gal 50 valandų prisikankinau, kol viską perėjau neperrenginėdamas Agent47, taip pat pažiūrėti nebegaliu.