„ING Renault F1“ komanda tapo pirmąja „Formulės 1“ komanda, įkėlusia koją į sparčiai visame pasaulyje populiarėjantį virtualų pasaulį „Second Life“. „ING Renault F1“ sala virtualiame pasaulyje sukurta siekiant pristatyti šios sudėtingos sporto šakos užkulisius bei suburti F1 aistruolius ir visus šia šaka besidominčius į virtualią bendruomenę, kurios nariai galės konkuruoti tarpusavyje įvairiose lenktynėse.

Pirmosios visiškai virtualios F1 spaudos konferencijos metu, dalyvaujant žiniasklaidos atstovams ir F1 gerbėjams iš „Second Life“ pasaulio, „ING Renault F1“ pilotas Heikki Kovalainen atsakinėjo į susirinkusiųjų klausimus ir sakė: „Second Life“ projektas yra naujas būdas viso pasaulio F1 fanams bendrauti vienoje erdvėje ir galimybė jiems geriau pažinti „Formulę 1“.

Virtualiame „Second Life“ pasaulyje F1 gerbėjai ir su šia sporto šaka susipažinti norintys interneto vartotojai galės interaktyviai išbandyti lenktynių trasą ir bolidus. Ši virtuali sala yra vieta, kurioje visi norintys gali laisvai diskutuoti apie šią sporto šaką, bendrauti su „ING Renault F1“ komandos nariais reguliariuose, po lenktynių organizuojamuose virtualiuose renginiuose.

Sudėtingos lenktynių trasos pagrindu sukurta „ING Renault F1“ sala yra padalinta į 9 zonas. Kiekviena zona siūlo skirtingą veiklą, padedančią geriau suprasti „Formulę 1“ unikaliu interaktyviu būdu:

– Lenktynių trasa. Lankytojai gali lenktyniauti bolidais, kurie buvo sukurti atsižvelgiant į tikrą 2007 m. „Renault“ F1 bolidą R27. Yra galimybė pasikviesti draugus ir organizuoti varžybas siekiant nustatyti, kas greičiausias trasoje, o tuomet patirti džiaugsmą lipant ant apdovanojimų pakylos ir laistant šampaną.

– Spaudos konferencija. F1 aistruoliai galės patirti, ką reiškia atsidurti filmavimo kamerų ir prožektorių apsuptyje. Ši sritis leis lankytojams persisiųsti naujausią spaudai skirtą informaciją bei užduoti klausimus komandos nariams. Atsakymus į kai kuriuos iš šių klausimų lankytojai galės išgirsti reguliariose internetinėse transliacijose (angl. podcasting) po lenktynių arba virtualiuose susitikimuose su komandos atstovais.

– Garažas ir techninio aptarnavimo juosta. Kiekvienai F1 komandai garažas yra lenktynių centras. Lankytojai galės pažinti iki detalių atkurtą komandos garažą prie lenktynių trasos bei susipažinti su užduotimis, kurios tenka komandos mechanikams techninio aptarnavimo juostoje. Patys lankytojai galės išbandyti, ką reiškia atlikti atsakingas mechanikų užduotis, pavyzdžiui, pakeisti bolido ratus ar per kelias sekundes įpilti degalų.

– F1 gamykla ir lenktynių dirbtuvės. „ING Renault F1“ komandos saloje yra pastatyta gamykla, kurios kūrimą įtakojo komandos „ING Renault F1“ techninis centras Enstone mieste Didžiojoje Britanijoje. Ši vieta leis geriau susipažinti su R27 bolidu bei lenktyninių automobilių kūrimo procesu. Lankytojai galės sustoti virtualiai nuotraukai už R27 bolido vairo. Ši vieta taip pat bus naudojama virtualiems susitikimams su komanda organizuoti.

– Johnson Human Performance Center. Fizinis pasiruošimas yra svarbus kiekvieno F1 lenktynininko sėkmei net virtualiame „Second Life“ pasaulyje. Lankytojai galės išbandyti savo fizinį pasiruošimą įveikdami F1 pilotų paruošimo programą bei palyginti savo ir kitų lankytojų ar pilotų judrumą.

– Nuotolinio valdymo mašinų žaidimas. Lankytojai galės įsigyti specialias nuotoliniu būdu valdomas mašinas komandos suvenyrų parduotuvėje ir lenktyniauti tarpusavyje šioje specialioje zonoje. Vienu metu gali varžytis iki 4 lankytojų.

– Tribūnos. Aplink trasą išdėstytos 3 pagrindinės tribūnos, pavadintos „Renault“ įkūrėjų brolių vardais Marcel, Louis ir Fernand, suteikia galimybę lankytojams susitikti ir pabendrauti, o taip pat stebėti kitų lankytojų lenktynes trasoje.

– Suvenyrų parduotuvė. Kiekvienas suvenyrų parduotuvės lankytojas galės gauti „ING Renault F1“ komandos dovanų. Be to, lankytojai galės panaudoti „Second Life“ valiutą – „Linden“ dolerius – ir įsigyti nuotoliniu būdu valdomus automobilius, suasmenintą piloto šalmą ir kitus suvenyrus bei daiktus.

– Kompanijų priimamasis. Svarbia vieta kiekvienose „Formulės 1“ lenktynėse tapę kompanijų priimamieji lankytojus internetinėje erdvėje taip pat kviečia pailsėti ir susipažinti su „Renault Group“ ir „ING Group“ istorija ir produktais.

Lankytojams „ING Renault F1“ komandos sala buvo atverta š.m. gegužės 25 d. Virtualų turą po salą galima rasti interneto svetainėje http://www.thenewsmarket.com/ing-f1movie