Ne paslaptis, kad kokybiškų kompiuterinių žaidimų kūrimas – nepigus užsiėmimas. Apie tai, kad reklama žaidimuose populiarėja, taip pat kalbėta ne kartą. Žaidėjai virtualiame pasaulyje mato bendrovių reklaminius skydus, naudoja realius atitikmenis turinčius daiktus, na o kūrėjai už tai žeriasi rėmėjų pinigėlius.

Vienas iš „id Software“ savininkų ir „Doom 3“ kūrėjų komandos vadovas Timas Willitsas pareiškė, jog problemų su reklama kompiuteriniuose žaidimuose nemato, su sąlyga, kad ji netrukdo žaisti. Jis teigia, kad „id Software“ rimtai svarstė galimybę talpinti reklamą „Enemy Territory Quake Wars“ žaidime.

Na, darosi įdomu. Žaidimų kūrimas nuolat brangsta, tad apie reklamą juose girdime vis dažniau. Matyti įdomių ženklų – štai „Microsoft“ įsigijo bendrovę „Massive Inc“, kuri specializuojasi į žaidimus integruotos reklamos kūrime.