Šiandien žaidižiantieji asmeniniais kompiuteriais sulaukia nemalonių naujienų. Du stambūs „Ubisoft“ žaidimai – „I Am Alive“ ir „Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier“ nebus išleisti šiai platformai.
„I Am Alive“ kūrybinis vadovas Stanislas Mettra paskėlbė, jog šis žaidimas asmeniniams kompiuteriams nebus išleistas dėl labai aukšto piratavimo lygio.
„Žinoma, mes girdėjome kalbas nepatenkintų gerbėjų, sužinojusių, jog žaidimo neišleisime AK platformai. Bet kodėl jie taip reaguoja? Ar tik todėl, jog AK versija nebus išlesta, ar todėl, kad tai yra žaidimas, kurį jie nori nusipirkti? Ir ar tikrai jie žaidimą pirks, jei mes jį išleisime AK platformai?“
„Piratavimo lygis AK paltformoje yra labai aukštas, nedaug kas moka už žaidimus, todėl kūrėjams būtina viską blaiviai apmąstyti įvertinanat galimus nuostolius. Perkelti žaidimą į šią paltformą užtruktų 3 mėnesius ir tai daug kainuos. Ir jei žaidimą nusipirks tik 50 tūkstančių žaidėjų, jis tinkamai neatsipirks.“
Kalbant apie „Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier“, jau senokai matėme AK platformos indeksą žaidimo pristatymuose. Ši versija taip pat buvo atšaukta dėl piratavimo.
„Tuo metu, kai mes konsolėse išleisime „Ghost Recon: Future Soldier“, AK žaidėjai gaus free-2-play sistemoje veikiantį „Ghost Recon Online“ – teigė pastarojo žaidimo prodiuseris, pridėjęs, jog 95% žaidžainčiųjų „Future Soldier“ AK platformoje naudotų piratinę versiją.
Reikia tikėtis, jog „Ubisoft“ neatsuks nugaros asmeninių kompiuterių sąvininkams ir, nors neišleis šių žaidimų, toliau leis kitus savo žymiuosius projektus.
„I Am Alive“ PSN ir XBLA sistemose pasirodys šią žiemą. „Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier“ bus išleistas kitų metų kovo 9 dieną.
44 Komentarai
PATR10T
Paskutiniu metu man iskilo klausimas: 1. Ubisoft tai zaidimu kompanija, kuri egzistuoja del pelno – didelio ar tai kartais mazo. 2. Ubisoft tai zaidimu kompanija, kuri pasvenciusi savo veikla pries PC piratavima. Matyt antras variantas realesnis.
cidas
tiesiog daugiau zmoniu turi PC nei Xbox360. Bent jau Lietuvoj, jeigu apie siuos skaicius kalbi |)
Scrawler
Žmonės, prieš rašydami, kad konsolių vartotojai taipat pirataują, reikėtų priminti, kad norint piratauti su konsolę, reikia ją „laužti“. Dauguma žmonių to daryti nenori dėl galimybės gauti banhammeriu per galvą žaidžiant online, todėl žaidimus perka.
Jeigu lygintume PC ir konsolių piratavimo statistiką, tai paimkime bet kokį žaidimą: iš 100 PC žaidėjų 60 pirataus tą žaidimą, o iš 100 konsolių žaidėjų tik tą 10-15 pirataus žaidimą.
Dantistas
Apgailėtinai jie skamba, žinoma, viską reikia suversti ant piratavimo, lengviau negu tiesiai šviesiai pasakyti, kad tingi kurti PC versijas, ar kad tesugeba sukurti nevykusį konsolių port’ą, tokiu atveju gali tiesiog prisipažinti, kad yra nevykeliai, ir jų sušiktą PC porta net neapsimokėtu pirkti.
Dėl paties piratavimo : Ubi kiša visokius DRM, elgėsi su vartotojais kaip su šiukšlėmis, ir dar nori kad žmonės nepiratautu? FUCKING SERIOUSLY? Kaip Gabe’as yra sakęs: „The easiest way to stop piracy is not by putting antipiracy technology to work. It’s by giving those people a service that’s better than what they’re receiving from the pirates.“, ir valve yra gyvas įrodymas, taip, jų žaidimus taip pat piratauja, bet taip pat jų žaidimai nedingsta iš žaidžiamujų topų dėl jų kokybes, geros kainos, ir ilgaamžiškumo.
Kagi, dar vieni keliauja į mano shit – tier dev’u listą.
mergaitee
Nesuprantu kam taip užkelia žaidimų kainas ir paskui dejuoja jog piratavimo lygis aukštas.|-| Kam pirkti žaidimą kuris Lietuvoj kainuoja ~200Lt jau geriau sau ką nors nusipirkti, juk nusipirkdamas žaidimą geresnis netapsi,o tik padėsi toms kompanijoms klestėti ir viskas…Aišku galima žaidimų nusipirkti kokiam Steam’e ar kokioj kitoj internetinėj parduotuvėj,bet vistiek gana brangiai išeina, na nebent gali nusipirkti kai būna tos Kalėdinės ar kitos šventinės akcijos kur gali gauti už pusė kainos.Ir nešneku apie tuos žmones kurie tikrai gali sau leisti nusipirkti žaidimus…O paprastiems žmonėms galimybės neleidžia mokėt tokius pinigus už kažkokį žaidimą, tai kas belieka piratavimas.Gal čia ir per drąsiai aš kalbu apie piratavimą,bet nelieka kitos išeities…
Artojas
Šiaip iš ties skurdi retorika. Jei sėdėčiau Yvso vietoj arba drausčiau kalbėt developeriams, arba duočiau per galvą už prastai parinktus žodžius.
Bet.
Visų aukščiau esančių komentarų fone vienoj vietoj vis tik norisi paantrint Metrai. Čia kakučiais drabstotės nes negalėsit įsigyti norimo žaidimo? Ar vis tik dėl kitų priežasčių? Klausimas retorinis, atsakinėti nereik, nebent sau patiems, mintyse ir nuoširdžiai.
Frostas
A taip. Dar vienas antrinantis Mettra’i, svaičiojantis tikimybes ir bijantis išeiti į gatvę, nes ten jį gali sumušti. O jūs niekada nepagalvojote, kad tie kas piratauja ir taip gaus žaidimą, bet tie kas perka vargu ar norės įsigyti konsole tik tam, kad pažaistu jų žaidimus.
Artojas
Išmok skaityt, o tada dar syk paskaityk kas parašyta komentare.
Eiden
sakot pirks ? kur matet kad zaidimu butu daugiausia parduodama ant pc taip xbox zaidimai piratus pasiekia anksciau nei pc bet paziurekit i xbox pardavimus zaidimu ant xbox parduoda dvigubai daugiau nei ant ps3 o bet ir tai ant ps3 parduoda po 2 ar 3 mln o ant pc jie nei milijono neparduoda tai koks jiem tolkas ji ant jo kurt ? dabar tipo kuris is jusu kurtu zaidima ant pc tris menesius zinodami kad gal uzdirbsit kad ir 100 lt o ant konsoliu kokias 10 000 ma idomu ar atsirastu tokiu durnu tarp jusu cia juk darbas pusdykiu dauk vargo o naudos nera ir tai is geros valios isleidzia assassins creeda ant pc manau jie geriau 3 menesiu pavargs kurdami nauja zaidima negu darys labdara
Frostas
Jum to paties.
Rover
Beveik milijonas vienetu ant PC yra mazai? Witcher 2 milijono parduotu kopiju riba (vien ant PC) pasieke gana greitai. Taip padauginam 1 mln. x50$… Na gerai nevisada tie 50$, daznai pigiau galima nusipirkti, bet ant visokiu steam vos iseje populiaresni zaidimai visad kokius 50 Euru kainuoja. Tai jau uzdirba kompanija keliolika desimciu milijonu! Tai cia tipo mazai, nesvarbios kapeikos ir neverta i tokias keliolikos milijonu sumas demesio kreipti?! Vien uz PC rinka, galima padengti visas zaidimo kurimo islaidas ir pelnas liktu, ka jau kalbeti apie paprasciausia nuportinima nuo konsolines versijos, kam nei darbo nei pastangu nei islaidu beveik nereikia, kaip dabar daroma. Juk nesnekama, kad kompanija turi nusisukti tik nuo konsoliu ir kurti tik ant PC, pelnas is konsoliu rinkos niekur nedingsta! PC rinka tik papildomos pajamos! Tamstos minetas „Tolkas“ yra desimtys milijonai, o ne „darbas pusdykiu ar mineta „labdara“ 😉
Artojas
Ar tikrai? Isivaizduokim, kad lenkai viską darė labai pigiai ir keli kūrimo metai, nuosavas variklis, garsinimas galybe kalbų, dalyvavimas parodose, reklama jiem nekainavo 20milijonu. Nors esu tikras, kad kainavo daugiau, bet įsivaizdokim, kad nekainavo. Isivaizduokim, kad jie tikrai pardave milijoną kopijų po 50USD, nors tikrai nepardavė. Tai kas jiems liko? Turint galvoje, kad pardavejai paimė nuo 10 iki 30 procentų viršaus, kad EU/NA/RU regionuose CD project žaidimą leido ne patys, tai uždirbti turėjo ir leidėjai. Taip pat reikėjo sumokėti krūvas mokesčių, pagaminti diskus, ir palaikyti projektą po leidimo. Tiesą sakant aš netikiu, kad Witcher 2 jau atsipirko, tiesiog jo ir paskirtis truputi kitokia. Laikui bėgant jis tikrai atsipirks ir atneš gražaus pelno, bet ne tiesiogine prasme. O dabar tą pačią matematiką padaryk su I am alive ar Ghost recon (kurio MP versiją PC žaidėjai gaus išvis nemokamai) kurių Ubi nesitiki parduoti 50 000 kopijų ir pasakyk kur logika juos leisti?
Visa šitos naujienos problema yra kultūroje ir neteisingame žodžių parinkime, bet kaip nesunku pamatyti, „nuskriaustieji“ ta prasme atrodo dar blogiau.
Aik
aina n@#&! taip tikejaus to I am alive…
Sawyer
Visi šie dalykai yra bendri tiek PC, tiek konsolėms. Atskirai PC versijai visko neperdarinėjo, taigi abejoju, kad bendros išlaidos, skirtos PC versijai, viršijo tuos 20 milijonų.
Tiek I am Alive tiek Ghost Recon atveju žaidimai nebuvo kokios konsolės eksklizyvai, o buvo kuriami ir PC versijai, todėl varikliai jau buvo pritaikyti PC. 95% artwork’o ir žaidimo kodo naudojami tie patys – vėlgi, išlaidos netokios ir didelės.
Manau nereta PC versijos atšaukimo priežastis yra ta, kad kūrėjai suvokia ir bijo, jog jų žaidimas nepakankamai kokybiškas – prastumti vidutinišką žaidimą per konsoles yra žymiai lengviau nei PC.
Artojas
Esmė tame, kad jie to ir neslepia. Greta pareiškimų dėl piratavimo, jie taip pat pasakė, kad nesitiki parduoti daugiau 50K kopijų. Aš neketinu ginčytis dėl šito skaičiaus ir piratavimo sąsajų, nes čia abi pusės argumentus laužo iš pirštų, o Ubi darbuotojai smarkiai suklydo dėstydami savo mintis. Priimant tokius sprendimus piratavimas turi įtakos, tik ji vargu ar sudaro dešimtadalį visų kitų dalykų. PC relyzas, net jei žaidimo nereikia perdarinėt vistiek kainuoja daug, nes negali padaryti žaidimo ir išmesti jo į rinką. Taip niekas neveikia. Privalai produktą reklamuoti, privalai susimokėti, kad pirkėjas tave matytų lentynose ar steam’e. 50K kopijų negrąžins net ir šių išlaidų. I’m alive stilistiškai yra konsolinis žaidimas ir sprendimas (KAIP ŠIANDIEN PAAIŠKËJO, NE GALUTINIS) jo neleisti ant PC atrodo visiškai normalus. GRFS MP dalis atiduodama AK žaidėjams nemokamai, todėl sprendimas neleisti SP irgi atrodo logiškas. Nes AK žaidėjai visai noriai moka už MP, bet ne atvirkščiai.
Visa situacija yra išpūstas burbulas ir didžiausi padugnės šioje vietoje yra sensacionalistai kurie daro iš musės dramblį, ypač kai tas dramblis siundomas ant ne anglakalbių kūrėjų, kurie išvis tokiomis temomis neturėtų kalbėti (bet jie kalba ir aš juos puikiai suprantu), o ant kompanijos.
Kuri vien šį sezoną išleidžia krūvą AK žaidimų ir atrodo kaip vienas tų AAA leidėjų kuriam nenusispjaut į žanrinius dalykus. 2 Heroes žaidimai, Anno, Driver, ACR, setleriai.
Šioje vietoje tiesiog reik truputį pagarbos ir supratimo. Kūrėjai net ir būdami visiškai neteisūs, turėjo motyvą suklysti. Ok paslydo, nukrito, bet nafig spardyti gulintį? Ubi kaip kompanija nėra niekuo agresyvesnė PC žaidėjų atžvilgiu nei kitos, bet kai reik mušti per žandus, tai kažkodėl visada būtinai turi būti jie.
Nonstopash
Aw…F*ck you…Diskriminuoja PC
rig
Ne del auksto piratavimo o del to kad niekas neperka ir mazai pelno nesa
PATR10T
Matot, visas sis reikalas uzsuktas ratas: Ubi varo ant zaideju, kad tie piratauja ir baudzia juos uzdelsimais, DRM bei prastais portais, o PC zaidejai to visiskai netoleruoja, priesinasi – piratauja. Vienintele iseitis butu Ubi’ui sumazinti tona, nes is PC user’iu to tikrai nebus. Bet kadangi Ubi didele ir baisi kompanija – jie tikrai nesizemins.
rokis13
VALVE pagrindinė platforma yra AK, bet nusiskundimų, kad dėl piratavimo neatsipirktų jų žaidimai dar negirdėjau….
almioras
Išties nekokia naujiena.Tikėkimes šie žaidimai išeis,kuo greičiau.Ubisoft tikrai rimta firma ir viską turėtų padaryti gerai.