„Microsoft“ neseniai išreiškė savo prognozes, jog „Halo 3“ gali džiaugtis didesniais pardavimais per vieną dieną, nei populiariausieji filmai uždirba per savaitgalį.

Šiuo metu žaidimui iškeltas tikslas – 155 milijonų dolerių pardavimai, kas reiškia, jog „Halo 3“ aplenktų tokį hitą, kaip „Spider-Man 3“, kuris JAV kino teatruose per pirmąjį demonstravimo savaitgalį uždirbo net 151 milijoną dolerių.

Tokie optimistiški pareiškimai pasigirdo iš „Microsoft“ marketingo vadovo Chris Di Cesare, kuris tiki, jog tokia filmo stiliaus marketingas padės naujajam žaidimui parodyti daug geresnius rezultatus, nei jo pirmtakui – „Halo 2“.

„Kai mes praėjusį kartą pakėlėme žaidimams kartelę iki 125 milijonų dolerių, tai išties sulaukė nemažo žmonių susidomėjimo. Tai įrodė, jog video žaidimai daugiau nebėra tai, ką vaikai žaidžia savo rūsiuose“, – sakė Chris Di Cesare. „Mes tikime, jog šįkart mums gali pavykti geriau“.

Tiesa, jis sutinka, jog tiesioginis lyginimas žaidimų ir kino nėra visiškai teisingas, kadangi vieno žaidimo kaina yra gerokai didesnė nei bilieto į kiną. Tadir žmonių skaičius įtrauktas į tai yra gerokai mažesnis.

„Aš suprantu, kad tai nėra visiškai lygus dalykai, bet sutikime – žaidimai tampa išties dideliu verslu“.

Tarsi patvirtindamas tokius žodžius, „Halo 3“ neseniai sulaukė jau milijoninio pirkėjo, kuris užsisakė žaidimą iš anksto. O daugelis stebėtojų teigia, kad visiškai nebus nustebinti, jeigu vienos dienos pardavimai sieks 170 milijonų dolerių.

„Halo 3“ numatytas išleisti Europoje rugsėjo 26 dieną – vieną dieną vėliau nei JAV.