Bežaidžiantys MMORPG žaidimus žino, kad baisiausias dalykas juose yra ne kas kita kaip numirimas. Tiesa pasakius blogiausia jame dalis yra ta, kad nesi nubaudžiamas mažinant statistinius veikėjo rodiklius (nevisuose žaidimuose ši praktika taikoma) ar kad sugaišti kelias minutes kokioj skaistykloj, o tai, kad tu negali įprastai lakstyti. Jon Peters, vienas iš ArenaNet darbuotojų ir šio žaidimo kūrėjų, mato išeitį, kuria su pasauliu pasidalins jau netrukus, kai tik bus išleista antroji „Guild Wars“ dalis.

Vietoj įprastų mirčių taktikų „Guild Wars 2“ naudos visiškai kitą sistemą, kuri leis turint net ir 0 gyvybių stovėti ant kojų bei naudotis dauguma įrankių. Tuo tarpu kiti įrankiai neveiks. Pati mirtis bus daug panašesnė į kažkokį pažeminimą, kurį, kaip tikisi kūrėjai, galima bus ilgai prisiminti.

…bet ar tikrai tokia sistema leis padaryti mirtį įdomesne?..