Paaiškėjus, jog „Killzone: Shadow Fall“ tinklo režimas veikia mažesne rezoliucija nei oficialiai skelbta, studija „Guerrilla Games“ patvirtino informaciją ir papasakojo apie specialų algoritmą, kuriuo 960×1080 raiškos vaizdas paverčiamas aukštos kokybės 1920×1080 iliuzija.

„Guerrilla Games“ vadovaujasi logika, kad jeigu vaizdas ekrane nėra dirbtinai ištemptas, jį galima laikyti esant tikrosios rezoliucijos (native), nors pasiekti 1920×1080 raiškai žaidimui reikia dviejų 960×1080 rezoliucijos kadrų. Žaibiškai besikeisdami tarpusavyje, du kadrai po 960 vertikalių linijų sukuria 1920 vertikalių linijų iliuziją; 1080 horizontalių linijų lieka pastovios.

„Tiek vieno žaidėjo, tiek daugelio žaidėjų režimuose „Killzone: Shadow Fall“ atkuria niekaip nepadidintą 1080p raiškos vaizdą, kuris rodomas iki 60 FPS siekiančiu greičiu. Terminas „tikroji rezoliucija“ naudojamas vaizdams, kurie yra originalaus dydžio; šia prasme žaidimas ir yra tikrosios rezoliucijos.

Kita vertus, daugelio žaidėjų režime naudojame technologiją, vadinamą „laikinoji reprojekcija“ (temporal reprojection), kuri sujungia pikselius ir judesio vektorius iš kelių mažesnės rezoliucijos kadrų tam, kad iš jų būtų sukonstruotas 1080p vaizdas. Jei tikroji rezoliucija reiškia, kad viskas visais kanalais turi būti rodoma 1080p raiška, tai tada ne, ši technologija nesukuria tokio vaizdo“, – rašoma oficialiame „Killzone“ puslapyje.

Žaidimo kūrėjai teigia, kad laikinoji reprojekcija ganėtinai tiksliai numato, kaip judės pikseliai, ir ekrane sukuriamas vaizdas nesiskiria nuo tikrosios 1080p raiškos. Tiesa, pastebi jie, kartais sistema „neatspėja“, kaip keisis vaizdas, ir jis gali pasidaryti išblukęs arba nutysti plonytės vertikalios linijos. Bet, anot „Guerrilla Games“, laikinoji reprojekcija pasiteisina, nes leidžia sparčiau apdoroti vaizdą ir sumažina įvesties vėlinimą (laiką milisekundėmis tarp mygtuko paspaudimo ir veiksmo ekrane).