Kiek kainuoja sukurti video žaidimą? Atsakymas smarkiai priklauso nuo to, apie kokį žaidimą kalbame.

Apie tokį kaip „Killzone 2“? 45 mln. dolerių. Apie tokį kaip „Metal Gear Solid 4“? 60 mln. dolerių. „Gran Turismo 5“? 80 mln. dolerių. Norisi ko nors rimčiau? „Grand Theft Auto IV“, „Red Dead Redemption“ ir „Disney Infinity“ kalibro žaidimai atsieis po 100 mln. dolerių.

Ilgą laiką 100 milijonų dolerių buvo riba. Šią ribą prieš dvejus metus nutrynė ir naują nubrėžė „Star Wars: The Old Republic“ – MMORPG, kainavęs 200 milijonų. Iki šiol šis žaidimas buvo laikomas pačiu brangiausiu istorijoje. Jei tikėsime puslapio „The Scotsman“ šaltiniais, „Grand Theft Auto V“ senokai prašoko šį rekordą.

„The Scotsman“ rašo, kad „Grand Theft Auto V“ galėjo kainuoti apie 267 milijonus dolerių. Tai daugiau, nei kainavo tokie didelio biudžeto filmai kaip „World War Z“, „The Avengers“ ir „Man of Steel“.

Tiesa, lieka neaišku, ar į tuos 267 milijonus įskaičiuotos reklamos išlaidos. Įskaičiuotos.

„Kūrimo darbai prasidėjo iš karto po to, kai buvo baigtas „GTA IV“, ir kol viskas susidėjo į krūvą, praėjo penkeri metai“, – laikraščiui „The Sunday Times“ pasakojo „Rockstar Games“ prezidentas Samas Houseris.

Tame pačiame pokalbyje S. Houseris patikino, kad jo studija daro viską, kad jų kuriamas žaidimas pateisintų kainą, kurią už jį turės sumokėti žaidėjai.