Internete pasirodė pranešimai, kad „Google“ ketina investuoti į socialinių žaidimų kūrėją „Zynga“. Pranešimuose teigiama, kad numatomos investicijos gali svyruoti tarp 100 ir 200 milijonų JAV dolerių. „Venture Beat“ nurodo, kad su sandoriu susiję šaltiniai patvirtina šiuos pranešimus, o „Google“ investicijos bus skirtos „Google Games“ platformos palaikymui.

„Google Games“ tai dar šiemet turinti startuoti platforma, kurios dėka „Google“ tikisi sutvirtinti savo pozicijas sparčiai besivystančioje „casual“ žaidimų rinkoje. Kalbama, kad šis projektas taps rimtu ir tiesioginiu konkurentu „Facebook“ „casual“ žaidimų segmentui. Naujos žaidimų platformos startą tikimąsi sustiprinti išnaudojant platų jau esamų ir dar tik kuriamų „Zynga“ žaidimų portfelį.

Apie „casual“ žaidimų galią ir įtaką byloja ir viena paskui kitą sekančios „Zynga“ sėkmės istorijos. Pranešama, kad per pirmąjį šių metų pusmetį „Zynga“ pajamos sudarė 350 milijonų JAV dolerių (pusė šios sumos — bendrasis pelnas), prognozuojama, kad jau 2011 metais bendrasis kompanijos pelnas sieks milijardą dolerių.

Pernai „Zynga“ pardavė dalį akcijų „Digital Sky Technologies“ kompanijai (sandorio suma 180 milijonų JAV dolerių), o šiemet sulaukė dar 147 milijonų JAV dolerių investicijos iš Japonijos „SoftBank Corp“.