„Mūsų tikslas yra būti labiausiai dėmesį į vartotojus kreipiančia žaidimų kompanija pasaulyje“,- kalbėjo Tom Cadwell, vyriausiasis „League of Legends“ dizaineris. „Game Developers Conference 2011″ Tom‘as bei vyriausiasis prodiuseris Steve Snow dalinosi tuo, ko išmoko kuriant bei išleidžiant „League of Legends“.

Turbūt daugeliui atrodo, kad panašiam žaidimui kaip „League of Legends“ beta versija yra svarbi, kad būtų pataisyta daugelis klaidų, tačiau Steve‘as prieštarauja. „Realybė yra tokia, kad tai nebeveikia. Beta versija negali būti skirta būtent ieškant kritinių ar didelių klaidų. Jos bus surastos, bet tu turi padaryti viską, kad rastum jas, prieš tai, kol jas suras potencialus vartotojas.“ Steve ypatingai kreipė dėmesį į tai, kad didelis klaidų kiekis gali tik atbaidyti didžiąją žaidėjų dalį, todėl būtina sudaryti gerą pirmą įspūdį.

„Kai tu kuri žaidimą kaip paslaugų teikimą, tu niekada nebaigsi kurti įvairių galimybių. Tu visada imsi pristatinėti naujas fundamentalias galimybes vartotojams, kad būti tikram, jog tu pritrauksi kuo daugiau vartotojų iki didžiausio įmanomo kiekio. Kuo daugiau vartotojų yra, tuo daugiau jie praleidžia laiko (tam tikroje programoje ar žaidime aut.past.) ir tuo svarbiau tai tampa.“,- kalbėjo Steve Snow. „Nauji darbai ateina kiekvieną dieną.“ Tai neretai atbaido žmones, kurie turėtų spręsti, ką jie turėtų patobulinti kitą kartą. Taigi buvo iškeltas tikslas – kuo aukščiausios kokybės paslaugos tu gali pasiūlyti tądien.

„Riot Games“ žaidimas „League of Legends“ neretai kentėjo dėl įvairių žaidimo sutrikimų, ypatingai gendant serveriams, todėl studijai teko išskirstyti programuotojų komandą į dvi dalis – vieni dirba su naujais patobulinimais, kiti šalina sutrikimus ir šitaip bando siūlyti aukščiausios kokybės paslaugas. Apskritai, studija itin jautriai reaguoja į iškilusius nesklandumus ir stengiasi panaikinti iškilusias problemas, nes kitaip, anot jų, vartotojams gali imti nepatikti siūlomų paslaugų kokybė.

Visiems gerai žinoma, jog „League of Legends“ buvo sukurtas, nes kūrėjai buvo įkvėpti „Warcraft III“ modifikacijos „DOTA“. Buvo stengiamasi, jog šio puikaus žaidimo žaidėjai pereitų į „Riot Games“ kuriamo produkto bendruomenę, todėl buvo stengiamasi pridėti ar pataisyti tai, kas buvo „DOTA“ trūkumai. Buvo panaikintas saviškių nužudymas, kuriuo buvo stengiamasi apsisaugoti nuo priešų stiprėjimo, tačiau šiuo dalyku neretai piktnaudžiaudavo kiti žaidėjai.

Taip pat buvo taisomas valdymas, nes „Warcraft III“ nustatyti parametrai sunkiai tiko „DOTA“, todėl buvo stengiamasi viską pataisyti „League of Legends“ žaidime. Buvo stengiamasi kiek pakoreguoti ir žaidimo mechaniką, kad būtų labiau išlaikytas komandinis darbas. Tačiau kol kas „League of Legends“ nepavyko susitvarkyti ir su negatyviomis emocijomis, kai šitoks visos komandos darbas nevyksta arba vyksta nekaip.

Tačiau „League of Legends“ pavyko, milžiniškos kūrėjų pastangos ir daugelis pakeitimų priviliojo nemažai žaidėjų iš tokių žaidimų kaip „DOTA“ ar „Heroes of Newerth.“

Dar daugiau naujienų iš GDC 2011!