„Mūsų tikslas yra būti labiausiai dėmesį į vartotojus kreipiančia žaidimų kompanija pasaulyje“,- kalbėjo Tom Cadwell, vyriausiasis „League of Legends“ dizaineris. „Game Developers Conference 2011″ Tom‘as bei vyriausiasis prodiuseris Steve Snow dalinosi tuo, ko išmoko kuriant bei išleidžiant „League of Legends“.
Turbūt daugeliui atrodo, kad panašiam žaidimui kaip „League of Legends“ beta versija yra svarbi, kad būtų pataisyta daugelis klaidų, tačiau Steve‘as prieštarauja. „Realybė yra tokia, kad tai nebeveikia. Beta versija negali būti skirta būtent ieškant kritinių ar didelių klaidų. Jos bus surastos, bet tu turi padaryti viską, kad rastum jas, prieš tai, kol jas suras potencialus vartotojas.“ Steve ypatingai kreipė dėmesį į tai, kad didelis klaidų kiekis gali tik atbaidyti didžiąją žaidėjų dalį, todėl būtina sudaryti gerą pirmą įspūdį.
„Kai tu kuri žaidimą kaip paslaugų teikimą, tu niekada nebaigsi kurti įvairių galimybių. Tu visada imsi pristatinėti naujas fundamentalias galimybes vartotojams, kad būti tikram, jog tu pritrauksi kuo daugiau vartotojų iki didžiausio įmanomo kiekio. Kuo daugiau vartotojų yra, tuo daugiau jie praleidžia laiko (tam tikroje programoje ar žaidime aut.past.) ir tuo svarbiau tai tampa.“,- kalbėjo Steve Snow. „Nauji darbai ateina kiekvieną dieną.“ Tai neretai atbaido žmones, kurie turėtų spręsti, ką jie turėtų patobulinti kitą kartą. Taigi buvo iškeltas tikslas – kuo aukščiausios kokybės paslaugos tu gali pasiūlyti tądien.
„Riot Games“ žaidimas „League of Legends“ neretai kentėjo dėl įvairių žaidimo sutrikimų, ypatingai gendant serveriams, todėl studijai teko išskirstyti programuotojų komandą į dvi dalis – vieni dirba su naujais patobulinimais, kiti šalina sutrikimus ir šitaip bando siūlyti aukščiausios kokybės paslaugas. Apskritai, studija itin jautriai reaguoja į iškilusius nesklandumus ir stengiasi panaikinti iškilusias problemas, nes kitaip, anot jų, vartotojams gali imti nepatikti siūlomų paslaugų kokybė.
Visiems gerai žinoma, jog „League of Legends“ buvo sukurtas, nes kūrėjai buvo įkvėpti „Warcraft III“ modifikacijos „DOTA“. Buvo stengiamasi, jog šio puikaus žaidimo žaidėjai pereitų į „Riot Games“ kuriamo produkto bendruomenę, todėl buvo stengiamasi pridėti ar pataisyti tai, kas buvo „DOTA“ trūkumai. Buvo panaikintas saviškių nužudymas, kuriuo buvo stengiamasi apsisaugoti nuo priešų stiprėjimo, tačiau šiuo dalyku neretai piktnaudžiaudavo kiti žaidėjai.
Taip pat buvo taisomas valdymas, nes „Warcraft III“ nustatyti parametrai sunkiai tiko „DOTA“, todėl buvo stengiamasi viską pataisyti „League of Legends“ žaidime. Buvo stengiamasi kiek pakoreguoti ir žaidimo mechaniką, kad būtų labiau išlaikytas komandinis darbas. Tačiau kol kas „League of Legends“ nepavyko susitvarkyti ir su negatyviomis emocijomis, kai šitoks visos komandos darbas nevyksta arba vyksta nekaip.
Tačiau „League of Legends“ pavyko, milžiniškos kūrėjų pastangos ir daugelis pakeitimų priviliojo nemažai žaidėjų iš tokių žaidimų kaip „DOTA“ ar „Heroes of Newerth.“
Dar daugiau naujienų iš GDC 2011!
12 Komentarai
§haDe
„LoL“ – vienintelis zaidimas kuris nenusibodo per pirma valanda. Zaidziu iki dabar ji nuo zaidimo isleidimo, kazkuom jis labai kabliuoja.
APCY
Nebesveikai geras zaidas, jau seniai max lv ir vis dar losiu. Svarbiausia kad zaidas nereikalauja daug laiko, gali idiena palost 1 kart ir tau nieko neatsitiks, nebusi lievas ar dar kas, nes cia pvz budamas 20lv gali suowninti kai vaika 30lv accounto zaideja. Cia viskas priklauso nuo proto ir situacijos. Ziauriai geras zaidas, pameginkit kas dar nebande.
O siaip riot yra pats sudina kompanija, nieko netvarko, kiekviena diena jiems ten kazkas susivaro, tai chat nuluzta, tai zaidas isvis pradeda suda malt. 🙂
§haDe
Kaip tai netvarko? Viska jie stuvarko ir gan greitai ir nuluzta gal 1 karta per savaite ten valandai. Cia as kalbu bent jau apie US serverius, kaip su EU tai nezinau. Ir beto nera ko noreti ir priekaistauti, kai toki puiku zaidima gauni uz dyka. 🙂
Irmis91
man idomu, kada jau isleis ta Magma chamber mapa.
Sp1ke
Nu ką, linkiu tik sėkmės riot games ir toliau 🙂
abbys
Tai va US gal neluzta o EU kiekviena diena grybauja ir nemenkai. Tai 5×5 luzta, tai chat lusta, o geriausia kai pradeda lagint.
FanTaz
jo EU kur yra daugiause zaideju, pac riot taip sake, tai losimas neimanomas, vakar gavau instant lock and champo uz kury kokius 3 men nebuvau loses, vakar lyg ir bande chata taisyt, isvis rioto sekme ne ju suportas ar ideologijos, o grynai monopolizmas, butu kure koky mmorpg o ne dotos klona kuriu realai nera, butu jau seniai bankrutave su tokiu „geru“ suportu, o tas paskymas kad klauso savo varotojo isvis juoko priepuoli sukele :D, jai klauso tai jau pries metus butu padare replays/observer mode.
p.s. ka jau kao bugu ieskojime riot tai epic failino :D, cia butu galima laisvai surasyt top 5 in game bugu kuruos visi zyno bet riot jau labai seniai nieko nepadare 😀
Incision
Kodėl Replay sunku padaryt jie pasakė (pirmi žingsniai jau žengti su nauju launcheriu), kodėl servai lūžinėja taip pat. Geriausia tai, kad viską, išskyrus skinus, gaunat visiškai nemokamai, bet kas į tai sueina nepagalvojat. Paskaitinėkit dažniau forumus, kur patys Riot atsako į klausimus arba paskelbia kas ir kodėl. Ramiau pasidarys.
FanTaz
riot negali bet comunyti gali ? , fan made replay system, ir visas tas riot malimas kad tipo replay nepasydaro nes reik palaikyt senas versijas ir t.t. eina velniop, nes sytas replay veike ant bet kokios versijos.
JigNuggets
As asmeniskai su draugais zaidziu US serveryje ir ne taip jau ir daznai ten pasitaiko tokiu daznu chat’o mirimu. Speju Riot’as labiau priziuri US serverius ^_^.
Incision
Tai kad šitas replay veikia kreivai. Hp rodo tik ten, kur įrašinėjęs žmogus žiūrėjo. Taip pat klausimas ar saugoma skillų base’ai ir scale’inimais, kurie dažniausiai ir keičias. Išsaugomas tik vaizdas, bet ne detalės. Tokius replay riot galėjo įdėt jau seniai, bet bent jau man iš tokio kreivo ir šleivo replay naudos daug nėr. Praeis pora mėnesiu ir jau ta informacija netik kad bus nenaudinga, bet dar ir vaizdą iškreips.
GrazkyZas
Zinok visiskai tau pritariu. 😉