„GDC 2010“ konferencijos metu, „BioWare“ atstovė Christina Norman papasakojo, kokius pakeitimus jie bandė atlikti „Mass Effect 2“ žaidime bei ko reikia trečiajai serijos daliai.

Pagrindinis „Mass Effect 2“ tikslas buvo sukurti daugiau įtraukiančių kovų ir veiksmo elementų, kurių dauguma žaidėjų pasigedo pirmajame „Mass Effect“. Didžiausia „Mass Effect“ nesekmė buvo ta, jog jis atrodė vienaip, bet ištiesų viskas jautėsi kitaip: žaidimas atrodė tarsi šaudyklė, tačiau jis nesižaidė kaip gryna šaudyklė.

„BioWare stipri kuriant RPG ir istoriją, bet ne tokia stipri šaudyklėse“, – sakė Norman. Dėl to buvo nuspręsta kiek pakeisti patį „Mass Effect 2“ geimplėjų jį perkuriant.

Pasirodžius „Mass Effect 2“, oficialiame „BioWare“ forume buvo kuriama daugybę „Mass Effect 2 tai ne RPG“ temų. Kai kurie žaidėjai netgi prasitarė, „Tai Gears of War su interaktyvia dialogų sistema“. Daugybė žaidėjų nusivylė, kad „Mass Effect 2“ praktiškai nebeliko RPG elementų, bet labai išryškėjo veiksmo elementai.

„BioWare“ bandys atsižvelgti į „Mass Effect“ bei „Mass Effect 2“ trūkumus ir visą tai ištaisyti „Mass Effect 3“ žaidime. Norman prasiminė, kad ji norėtų išvysti turtingesnę RPG sistemą ir dar daugiau veiksmo pasirinkimų.