GC08: „Need for Speed: Undercover“
Need for Speed: Undercover mums pristatė vykdantysis žaidimo prodiuseris Bill Harisson. Tai vienintelis žaidimas kuriam EA taikė agresyvias saugumo priemones. Eidamas į susitikimą su prodiuseriu turėjau įsiregistruoti atskirame sąraše, viduj griežtai draudžiama filmuoti ar fotografuoti. Šiek tiek nustebom kam visa tai, nes žaidimo išleidimas jau ant nosies. O kažkokių tikrai iš proto varančių naujienų, bent jau plika akimi jame nepastebėsi.
Žaidimo pristatymas prasidėjo nuo trumpų komentarų apie žaidimo siužetą, kurie akivaizdu, kad nesudomino kelių patalpoje esančių žurnalistų. Keista buvo tai, kad būtent šio susitikimo metu aš pamačiau tikrus NFS serijos fanus, kiaurai žinančius visą žaidimo istoriją, bei elementus kurie juose taikomi. Pavyzdžiui kalbant apie vaizdą iš automobilio salono, jei labai mikliai išvardino NFS dalis (bei jų išleidimo metus) kur jis buvo integruotas. Tiesą sakant didžiąja dalimi būtent jie įtakojo tai, kad diskusijų metu šiek tiek pakeičiau nuomonę apie NFS: Undercover, kurį EA kuria serijos fanams.
Taigi istorija. Žaidėjas pasiners į gatvių lentynininko rolę kurį užverbuoja policija. Žaidėjo užduotis infiltruotis į kriminaline veikla besiverčiančias lenktynininkų grupuotes ir padėti sulaikyti įtariamuosius. Kadangi iš esmės valdysime infiltruotą veikėją, natūralu, kad patys sulauksime policijos dėmesio ir didžiąją žaidimo dalį suksimės tarp dviejų girnų. Iš esmės, nemanau, kad kam nors tai rūpi, tačiau vis tiek pasakoju, nes siužetas turės šiokios tokios įtakos žaidimo mechanikai. T.y. išnyks kai kurie seni ir atsiras kažkokie nauji žaidimo elementai, kurie padės išlaikyti logiškumą.
Esminė žaidimo naujovė, tai naujas vairavimo varikliukas. Kaip ir minėjau, bent jau man naujasis NFS valdymo modelis pasirodė kaip palaida bala, tačiau pasirodo šioje serijoje kiekvienas automobilis elgsis kitaip. Na bent jau tai žada EA. Naujasis vairavimo varikliukas pavadintas HD Engine (Heroic Driving) sukurtas tam, kad maksimaliai išnaudoti action driving stilių. Prašau atkreipti dėmesį į tai, kad EA jokiu būdu nesutinka, kad jų žaidimas būtų apibūdinamas kaip arcade driving ar juo labiau Driving Simulator. Bilas, kelis sykius pabrėžė, kad jie kuria Action Driving žaidimą, nes būtent to labiausiai trokšta milžiniškas serijos fanų būrys. Aišku komentaruose pulsite ginčytis ir įrodinėti, kad nėra geresnės dalies nei NFS: Porsche Unleashed, ir kad esate tikrieji serijos fanai. Tačiau jei pirmasis jūsų teiginys ir yra arti tiesios, antrasis yra visiškai klaidingas. Jei žmogus yra tik senesnių serijos žaidimų fanas tai yra akivaizdus ženklas, kad laikas ieškotis naujos, labiau poreikius atitinkančios serijos. Tuo tarpu nauja NFS karta trokšta kažko, kas apjungtų savyje NFS: Underground ir NFS: Most Wanted.
Taigi. Kiekvienas automobilis bus sudarytas iš daugiau nei 400 nepriklausomų dalių įtakojančių automobilio elgesį ekstremaliomis sąlygomis. Heroic Engine misija, paversti vairavimą įtemptu veiksmu, kad važiuodami galėtume atlikti filmuose matomus triukus. Sakydamas triukai, aš turiu omenyje pačius paprasčiausius staigius posūkius naudojant rankinį stabdį, saulių raižymą ir panašiai. Jokių fantastinių pasiskraidymų žaidime būti neturėtų. Visi žaidimo automobiliai sukurti, pagal jų gamintojų pateiktas specifikacijas, bei testavimo rodmenis kurie buvo surinkti iš tiuningo kompanijų. Tokiais būdais EA siekia, kad kiekvienas žaidime esantis automobilis būtų autentiškas. Kiek teko stebėti Bilo išsidirbinėjimus su Audi, galima būtu teigti, kad kažkas pasikeitė. Tačiau tiktai remiantis vizualiais pastebėjimais apie automobilio elgesį, jo pasvyrimus kai jis veikiamas išcentrinės jėgos ar inercijos. Koks jausmas jį valdyti? Kaip ir minėjau. Aš nepajutau nieko gero, o štai Rezidentas teigia, kad jis tikrai pajuto pokyčius paties automobilio elgesyje. Tiesa abu sutarėm, kad bent jau žaidžiant X360 versiją automobiliui lyg ir trūksta svorio. Antra vertus tai gali būti pultelio, arba pultelio ir žaidimo sąveikos problema, kuri bus ištaisyta.
Tiesa tik išmėginęs žaidimą viešoje erdvėje pastebėjau ir kai ką tikrai smagaus. Panašu, kad EA galutinai pralaužė ledus dėl licencijuotų automobilių maitojimo, ir žaisdami Undercover galėsim visiškai sumalti bet kurią vairuojamą transporto priemonę. Dužimo modelis, bent jau iš pirmo žvilgsnio, įspūdingas. Šalia buvęs žurnalistas automatiškai paklausė, ar žala turės įtakos vairavimo sąlygoms. Nors atsakymą manau žinom visi. Ne. Tiesa Bilas iškart paaiškino kodėl. EA nenorėjo kurti veiksmo žaidimo, kuriame vairuotojas gali įvairiausiai turbinti savo ratus vien tam, kad paskui išvažiavęs į gatvę drebėtų dėl kiekvieno įbrėžimo. Paklausiau ar mašina bus visiškai nemirtinga. Šioje vietoje atsakymas vėl buvo „Ne“ ir tai nudžiugino. Automobiliui padaryta žala neįtakos vairavimo kokybės, tačiau žalos kiekis bus baigtinis. Tad ypač neatsargus elgesys gali baigtis visišku transporto priemonės sustojimu. Bilas taip pat minėjo, kad automobiliui padaryta žala turės kitus faktorius, kurie baus piktnaudžiaujantį žaidėją. Visų pirma tai finansinės išlaidos remontui, antra, apdaužytas automobilis visuomet krenta į akis, tad išvengti policijos dėmesio bus tikrai sunku.
Beje kalbant apie santykius su policija žaidėjų laukia dar vienas siurprizas. Sulaikymo atveju policininkai konfiskuos vairuotojo ratus. Nieko tokio jei tai šiaip mašiniukas, bet jei tai bus bolidas kuriame buvo įmontuoti Unikalūs Upgrade Kit‘ai, teks graužtis nagus. Esmė tame, kad žaidime bus integruotas pilnas vidinis ir išorinis automobilių tiuningas atitinkantis pastarojo meto NFS tradicijas. Progresuodami žaidime, gausime teisę įsigyti vis geresnius upgrade kit‘us, dalis jų tiks visoms transporto priemonėms. Tuo tarpų Unikalios dalys galės būti tik viename automobilyje ir gauti jas bus sąlyginai sunku, o prarasti gaila.
Antrasis žaidimo elementas kurį mums demonstravo Bilas tai DI elgesys kelyje ir lenktynių taktika. Panašu, kad visi kompiuterio valdomi automobiliai savo sudėtimi bus identiški tiems kuriuos vairuos žaidėjas. DI naudosis tuo pačiu HD varikliuku, tad bent jau kol kas prognozuočiau, kad bendras žaidimo sudėtingumo ir azarto lygis kils. Tai tik mano spėjimas kurį pateikiu pasitelkdamas paprasčiausią logiką. Kaip ten bus iš tiesų, manau pamatysim bandydami oficialią demo versiją, kai tik ji pasirodys. Bilas pasakojo, kad šiuo metu jie stengiasi išmokyti DI taktinių gudrybių ir nuosavos transporto priemonės analizės. Tai yra DI turėtų įvertinti savo pranašumus žaidėjo atžvilgiu ir jais naudotis. Galime tikėtis, kad startavęs su lėtai akseleruojančiu, bet greitu ir sunkiu Muscle Car, DI agresyviai stengsis mus pasivyti ir paskui išnaudoti savo masę taranavimui. Įdomumo dėlei Bilas trumpai palenktyniavo autostradoj. Tetraukia mane devynios, bet iš pažiūros DI patobulinimai veikia. Lyderiaudamas dirbtinis intelektas tik tą ir darė, kad blokavo mums kelią kas kartą kai bandėm jį lenkti. Tai buvo kažkas netikėto. Vėliau Bilas vis tik jį apdėjo ir tyčia pagąsdinęs priešpriešiais važiuojančius automobilius, sukėlė tikrą autobano katastrofą. DI valdomas oponentas joje ir užstrigo. Pasak Bilo aplinkos (ne tik kitų eismo dalyvių) naudojimas, bus greičiausias kelias į pergalę. Aišku jau po to kai žaidėjas šiek tiek apsipras su žaidimu ir jame esančių Tri-City miestu. Na skamba tikrai viliojančiai.
[img=“https://www.games.lt/w/gshot/22537.jpg?t=1219907824
„][/img]
Tuo Bilas prezentaciją ir baigė. Dar kažkas paklausė, ar žaidime bus orų kaita. Jos nebus grynai dėl siužetinių sprendimų. Nepaisant to, kad žaidėjui bus suteikta didesnė ar mažesnė laisvė klajoti po miestą, jis bet kuriuo metu gali tęsti savo siužetinius nuotykius. Kad išvengti nelogiškumų kai pavyzdžiui nufilmuotas pokalbis su būsimuoju oponentu vyksta diena o lenktynės naktį, buvo atsisakyta laiko ir orų kaitos. Visi žaidimo intarpai nufilmuoti vadinamuoju, idealiuoju laiku. Apie vidurdienį, ryškiai šviečiant saulei. Greičiausiai nemenka dalis žaidimo veiksmo, vystysis panašiu metu. Na gerai, kad ne naktį :).
Kadangi demonstracijos metu mačiau žvyru lekiantį automobilį, paklausiau, ar bent šioje vietoje bus kažkokie skirtumai vairavimo pojūčiuose. Atsakymas vėlgi nustebino. Tardamas „Taip“, Bilas užtikrintai linktelėjo galva. Kiekviena kelio danga žaidime vis kitaip veiks visas, pradžioje minėtas, nepriklausomas automobilio dalis, tad važiavimas kitokia danga nei asfaltas tikrai įtakos vairavimo pojūčius. Ir tai turėtume pajusti kas kartą pakeitę savo automobilį. Dar paklausiau kiek gi tų skirtingų kelio dangų galima tikėtis. „Tikrai sunku pasakyti, nežinau, tikrai daugiau nei tuzinas“. Po to mus jau varu varė. Apie tinklo režimus kūrėjai kol kas nekalba, o kadangi mūsų klausimai krypo būtent šia linkme, buvo akivaizdu, kad Bilas norėjo mumis atsikratyti greičiau, nei mes priversime jį kažką išpliurpti.
Šiaip tai išėjau iš prezentacijos kupinas dvejopų jausmų. Tikrai nepasakyčiau, kad jie daro geriausią serijos žaidimą (kaip pavyzdžiui pernai galvojau apie Pro-Street), kita vertus kai kurie žaidimo patobulinimai padarė įspūdį. Na jei konkrečiau tai taktinis/lenktyninis DI modelis. Tie žurnalistai apie kuriuos rašiau pradžioje ir vadinau NFS fanais, atrodė labai patenkinti. Na tai irgi šį tą reiškia, greičiausiai žaidimas pats savaime bus tikrai neblogas. Na išeis, pažaisim. Pasakyti, kad laukiu nesulaukiu naujausios NFS dalies, tikrai nepasakyčiau.
54 Komentarai
Cross
man regis šita dalis bus labiausiai nenusisekus…
no0ne
Žodžiu kur tik Artojas, ten ir smagu skaityt. 🙂
Kaifas
Na tikrai patiko straipsnis. Dėkui tau už jį. Labai laukiu NFS 😉
zygis353
Baikit jūs pagaliau ant NFS serijos varyt pasistenkit pasimėgauti gerais dalykais ir nekreipti dėmesio į klaidas. O jei ne tai meskit serija peržaiskit labiausiai patikusiais dalis ir prisiminkit geriausias NFS suteiktas akimirkas su nostalgija. (smart)
fedska
Nu pamenu kai dar prostreet buvo pries akis,kalbejo apie DI,tipo kad bandis blokuot ir taip toliau,bet kai pazaidziau zaidima nieko ten nepastebejau is dirbtinio intelekto puses :|,tikiuosi siais metais tas pats nebus
rimtas_pacanas
Artojau, buti tikru NFS serijos fanu labai sunku. As uzsikabinau butent uz NFS1, tai buvo „klasikines“ arkadines lenktynes su policija. Paskui paziurek, kaip keitesi po jos sekancios serijos dalys. Prie tu „klasikiniu“ lenktyniu su policija dar galima butu priskirti NFSHP2, is dalies ir NFSC. Vis tik, nors ir nemegdamas visokiu Undergroundu ir Pro Street’u, jauciuosi esas serijos fanas, o tam turiu kaip ir atspirties taska – pacia pirmaja NFS dali, nuo kurios pamegau sia serija. Ka isivis reiskia „NFS serija“? Atrodo, kad sis terminas reiskia tik tai, kad zaidimas bus pazymetas uzrasu NFS, jame bus automobiliu ir bus galima jais lenktyniauti. Juk visi tie NFS tokie skirtingi, kiekvienam neitiksi, mano nuomone, jeigu tau patinka nors keletas sios serijos daliu, drasiai gali save laikyti serijos fanu.
pringl3s
Šita vieta labai sudomino, atrodo bus visai smagu 🙂
Gal ir nebus jis geriausia NFS dalis, bet kažkoks žingsnis link to tai tikrai. Nežinau, matysim kaip ten bus, kai Demo versija išeis.
Dėkui, Artojau, už naujienas!.
Vairutas
Man Need for Speed serija jau nieko nepasiūlė nuo tada, kai išleido NFS: Underground. Tada buvo kažkas naujo, o vėliau… Vėliau tik tas pats per tą patį, bandant kažką gero išspausti, tačiau jiems vis tiek nesigauna.
Artojas
Drąsiai gali laikyti save konkrečios dalies fanu. Aš pavyzdžiui bendraudamas su prodiuseriu ir keletu tikrų NFS fanų parodoj supratau, kad aš jau senai esu kitų serijų fanas. Aš išaugau iš NFS kelnių ir iki šiol man mėgstamiausia dalis yra NFS: High Stakes. Na tai koks aš fanas? Nusiperku, pabandau aš tas naujas dalis, bet nedalyvauju oficialiuose forumuose, nebendrauju su kūrėjais, nereiškiu savo norų ir nepadedu jiems rikiuoti prioritetų, kas mano, kaip fano nuomone yra reikalinga serijai. Na ir kas, kad pažaidžiu naujas dalis? Tai, kad man patiko NFS Pro Street gali reikšti tik vieną, aš norėčiau, kad NFS būtų panašus į Forzą. Bet juk tada tai nebus NFS :)?
Instinct
O visi dar verke, kad neilamdys automobiliai.. 🙂
§haDe
Naujosios dalies siužetas kažkiek primena „The Fast and the Furious“ filmą, policininkai ir nelegalios lenktynės. Įdomu kas čia jiems išeis iš to. Gaila tik vieno dalyko, kad mašinų daužymasis neturės didelės įtakos pačiam valdymui, tik vizualiai bus todėl ir nepatinka man tas. Tikiuosi valdymą pagaliau sutaisys šiame žaidime, nes pastarosiose dalyse atrodo, kad lakstai su plastmasinėm mašinėlėm, o ne su tikromis. Vis dėl to, sunku dar teisti, kol pas neprisiliečiau prie žaidimo, bet daug vilčių jam neduodu.
NFS serija jau senai reikėjo palikti ramybėje ir galvoti ką nors naujo ir originalaus, o ne kasmet perdaryti ta patį, tik su daugiau blizgesio.
Kadagis
svarbiausia kad butu BMW ,karas keliuose persikelia y nfs ,manau viskas bus lux jei tik naudojo NFSMW tipa ,nes jis buvo tobuliausias ,ir seip bus smagu vel palakstyt nauju miestu ,paziopsot nauju merginu ,
rezidentas
Beje, keistas dalykas, bet NFS: Undercover demo nebus. Specialiai klausiau kūrėjų, bet jie teigė, kad pagal fanų apklausas, jiems nelabai reikalinga ta demo – žaidėjai nenori per daug sužinot apie žaidimą prieš jam pasirodant. Labai nustebino šiaip. Gal kadangi siužetas žaidime bus svarbus, nenori kaip nors suspoilint.
Demon_Sight
hm… HP2 buvo tikrai geras, nevienus metus losiau 🙂 o kitos dalys tik siaip sau… 🙂 kitokios… 🙂 neman but NFS fanu 🙂
Liniuxs
Ai ir vel bus tas pats popsiukas nieko idomaus,jiem pvz kaip iki grid kokybes tai toli.
gor
pristatymas sudomino tikiuosi koks pristatymas toks ir zaidimas bus:-)(v)
edgax
pyyyyyyyyyyyyypt. Toks jausmas lyg butu padirbtos tos apklausos. Arba ten balsuoja vaikai kuriems tevai tik perka ir perka zaidmus, o jie nepagalvoja kiek jiems reiktu isleisti. Mane kas keisciausia sudomino nfs carbon savo durnom lenktynem ir linksmu faru dauzymu. Na bet ta zaidima(orginala) gavau uz 25lt. Taigi nebijojau ka jame surasiu. Bet va moketi 200lt uz kate maise kurios net neparodo? aciu ne.
I_N_F_I_N_I_T_Y
Kaip visada EA apgavo sake bus visual damage, o yra deformation damage. Sake keisis ora ir bus lietus bei sniegas- apgavo. Sake bus 150 masinu, bet jei del kitu dalyku apgavo tai ir del sito. Zodziu EA melagiai. Laukiu minusu, nes as tik issakiau savo nuomone|-|
CrossFire
Visual damage yra.
MINGS
NFS: Underground įvertinau kaip serijos žingsnį atgal, tad į susitikimą su žaidimo prodiuseriu nuėjau tik tam, kad jis mane įtikintų, kad klystu. Ar neturetu buti nfs:undercover ??