Manau daugelis sutiks, jog pirmasis žymiojo Krikštatėvio perkėlimas į kompiuterių pasaulį nebuvo toks sėkmingas, kaip galbūt „EA“ tikėjosi. Tačiau panašu, kad kompanija nepasiruošusi nuleisti rankų ir ketina bandyti dar kartą užkariauti žaidėjų širdis, pasiūlydami jiems „Godfather II“. Kaip bandęs pirmąją dalį, nusprendžiau be jokių abejonių pažiūrėti ką būtent „EA“ ruošiasi papasakoti per šių metų „GC08“ parodą. Verta pažymėti, jog visas pusvalandis praleistas su vienu iš žaidimo kūrėju nenuėjo veltui.

Visų pirmiausia demonstracija prasidėjo nuo naujojo Dono valdymo meniu, kuriame mes turime galimybę matyti miestą 3D ir svarbiausia – realiu laiku jame vykstančius įvykius, t.y., kuris mūsų priešininkas nusprendė užpulti vieną iš mūsų verslovių ar pabandyti perkalbėti kokį nors parduotuvės savininką, kad mūsų apsauga nėra patikima. Taip, vienas esminis dalykas naujame žaidime bus tai, jog dabar mieste esančios kitos kriminalinės grupuotės taip pat nesedės rankų sudėjusius ir nelauks, kol mes sunaikinsime jų verslą. Jos taip pat aktyviai stengsis plėsti savo valdas, naudoti įvairias kontrpriemones prieš mūsų veiksmus. Svarbiausia, jog visa tai vyks realiu laiku, šalia istorijos režimo.

Tokios naujovės atveria labai daug galimybių, beje, rūpesčių taip pat. Visų pirma, dabar reikės spręsti kokią apsaugą mūsų „šeima“ skirs kiekvienam iš valdomų ar saugomų bendrovių. Kuo daugiau pasamdysime apsaugininkų, tuo labiau sumažės mūsų pajamos gaunamos iš to verslo. Tačiau jeigu nebus apsaugininkų, priešiškos grupuotės galės labai lengvai užimti mūsų valdas, o tada vėl viskas iš pradžių. Taigi, šįkart žaidime jau teks spręsti svarbią dilemą ir galbūt retkarčiais netgi bandyti rizikuoti, kad gautume kuo daugiau pinigų ir žinoma taptume pačiu galingiausiu donu visuose miestuose.

Ką tik paminėjau dar vieną būsime naujovę – būtent šįkart žaidimo istoriją mus praves net pro tris labai skirtingus miestus: Havana (Kuboje), Niujorką ir Majamį (abu JAV). Ir nors kol kas siužeto linijų mums pernelyg neatskleidė (o kam gi būtų įdomu, viską sužinoti iš anksto?), tačiau bent jau esminius momentus mums pavyko sužinoti. Pradėsime savo istoriją Havanoje, su palyginti silpnomis pozicijomis ir vienu stipriu konkurentu mieste. Tačiau vėliau mums teks bėgti iš jos, kadangi šalyje prasidės revoliucija. Tada istorija mus perkels į Niujorką, o galiausiai į Majamį, kurį mums ir pavyko pamatyti parodoje.

Istorijos režime, didelį dėmesį vaidins ir dar vienas įdomus momentas, kuris pridės į žaidimą RPG elementų. Tai jūsų šeimos medis. „Godfather II“, kaip tikras Krikštatėvio žaidimas, neapsieis be pagrindinių mafijos taisyklių: pradžioje pradėsime žaisti praktiškai vieni, bet laikui bėgant į jūsų gaują jungsis vis nauji žmonės, kuriuos priimti – spręsite tik jūs. Įdomiausia, jog šie jūsų šeimos nariai nemažai užduočių mieste galės atlikti ir vieni patys: tiesiog vykdydami jūsų įsakymus. Tačiau jums taip pat reikės ir juos globoti: pirkti naujus drabužius, tobulinti jų savybes, pirkti naują ginkluotę, kadangi visa tai lems jų misijų sėkmingumą. Jų skaičius bus limituotas, tiesa kol kas negalime pasakyti kiek tiksliai. Pasiekus limitą ir norint priimti naujus narius, senus reikės pašalinti, t.y., užmušti. Buvo netgi pasakyta, jog žaidžiant istoriją retkarčiais tokiu pačiu būdu reikės atsikratyti ir išdavikų.

Kiek teko pamatyti, tai kol kas grafika žaidime yra graži. Nesakysime, stulbinanti, kadangi čia matėme ir gražesnių vaizdų, bet palyginus su šiuo metu rinkoje esančiais žaidimais, jis tikrai atrodo puikiai. Pagyrimų verta ir atnaujinta kovos sistema, kuri dabar leis žymiai lengviau valdyti savo ginklų arsenalą. „Godfather II“ pasirodys kitų metų vasario mėnesį PC, „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“.