Jei teko skaityti vieną iš šių metų pradžios PC Gamer numerių, apie Damnation buvo šiek tiek pasakojama. Debiutuojantys kūrėjai Blue Omega akcentavo didžiules erdves, kuriose galėsime keliauti ir žaidimo „vertikalumą“. Žaidimo demonstracijos metu buvo galima įsitikinti, kad jie nemelavo.

Kūrėjai parodė vieną lygį senovinėje šventykloje, kuriame, herojui kapitonui Hamiltonui Rourke reikia nusileisti į požeminę erdvę pro didžiulę angą, kurios viduryje yra ilga virvė. Jos pasiekti herojus negali, tad reikia ieškoti kitos krypties. Virvė kyla toli toli aukštyn ir yra pritvirtinta prie krano, nuo to krano eina virvė link kitos struktūros, ši sujungta su šventyklos bokštu ir panašiai. Žodžiu, herojui, norint patekti žemyn, riekia užsikabaroti labai aukštai.

Panašiu principu bus sukonstruoti visi žaidimo lygiai – teks daug keliauti aukštyn-žemyn, o svarbiausia, kad matysime savo tikslą. Kūrėjų teigimu, didžiausiuose lygiuose iki matomo objekto teks keliauti apie valandą realaus laiko! Gebėjimu kurti didžiules erdves ši kompanija nustebino prieš kelis metus, sukūrusi Unreal Tournament 2004 modą (pelnė antrą modų turnyro vietą), kurio pagrindu ir yra kuriamas Damnation.

Keliauti vertikalioje ir horizontalioje erdvėje herojui padeda neįtikėtini akrobatiniai triukai. Šuoliai, pasikabinimai, siūbavimai ant virvių ir grandinių. Galimybių nusigauti iš vienos vietos į kitą visad yra daugiau nei viena. Pavyzdžiui, užuot leidęsi laiptais, kūrėjai su herojumi nusileido bokšto vidumi – kur kas daugiau laipiojimo, bet atsiduri tiesiai priešams už nugarų.

Orientuotis erdvėje ir planuoti atakas herojui padeda „dvasinis vaizdas“. Įsijungus jį, kiaurai objektus mėlyna spalva matomi visi priešai. Įdomu tai, kad šia savybe bus galima naudotis ir daugelio žaidėjų kovose. Kovos žaidime bus labai intensyvios – tai yra grynas trečiojo asmens veiksmo žaidimas be didesnių galvosūkių ar pasaulio tyrinėjimo tikslų. Nesvarbu kokiame aukštyje ar kokioje padėtyje atsidurs herojus – jį nuolat iš visų pusių atakuos priešai.

Lygiais herojus keliauja ne vienas – jį nuolat lydės vienas ar kitas partneris. Damnation neatsilieka nuo visuotinės naujos mados ir siūlo co-op kampaniją dviem žaidėjams.

Apie žaidimo istoriją kūrėjai per daug nesiplėtė. Damnation veiksmas vyksta „steampunk“ stiliaus pasaulyje, kur viską valdo didžiulė korporacija, o herojui – sukilėlių partizanų kovotojui, reikia sustabdyti korporacijos vadovą ir atkeršyti už prarastą mylimąją.

Damnation pasirodys X360, PS3 ir PC šių metų pabaigoje.