Po tokių bajerių „Ubisoft“ reputacija smarkiai krito. Regis kompanija pasataruoju metu nemato nieko svarbesnio už diskusijas apie rezoliuciją ir kadrų kaitą. Ir tai ne pabaiga. Keletas „Ubisoft“ atstovų nuvyko į vieną iš mokyklų ir ten surengė konferenciją apie žaidimų programavimą. Žinoma, jie leptelėjo vieną kitą žodį ne taip ir pradėjo sklisti nauji gandai – neva „Microsoft“ ir „Sony“ daro spaudimą užrakinti žaidimus ties 30FPS.
„Reddit“ vartotojas Timois pasidalino „Ubisoft“ atstovų frazėmis, kurias jis išgirdo konferencijos metu. Kai publika jų paklausė, 30 ar 60 FPS, vienas iš atstovų pasakė, kad jie taikosi į 60FPS, tačiau dėl tam tikrų „apribojimų“ jiems tenka nuleisti kartelę ir apsiriboti ties 30FPS naujausiuose žaidimuose. Dar jis pridėjo, kad konsolių gamintojai spaudžia juos užrakinti žaidimus ties 30FPS visoms platformoms, įskaitant asmeninius kompiuterius.
Kai buvo paklausta, kas nutiko su „Watch Dogs“ žaidimu, vienas iš kompanijos programuotojų prasitarė, kad prieš išleidžiant kiekvieną žaidimą, jie privalo nusiųsti kopiją konsolių gamintojams, kurie pasako kas žaidime lieka, o kas turi būti pašalinta.
„Ubisoft“ atstovai teigė, kad „Microsoft“ taip pat daro spaudimą, jog kadrų kaita būtų užrakinta asmeniniuose kompiuteriuose, o tada atstovai gražiai nusišypsojo ir pasakė: „Bet gi mūsų akys vistiek nemato daugiau nei 24 FPS“.
Norint apsaugoti tapatybę, „Reddit“ vartotojas nei savo nei „Ubisoft“ atstovų vardų neatskleidė.
Kame reikalas? Suprantama, konsolių gamintojai nori apriboti kadrų kaitą ne tik konsolėse, bet ir asmeniniuose kompiuteriuose tam, kad „PC“ pranašumas prieš jas būtų mažesnis. Priešingu atveju asmeniniai kompiuteriai spartos atžvilgiu kaip raketos taip šautų į viršų, kad konsolėms beliktų uostyti tik paskleistus dūmus. Jų niekas nebepirktų, nes jo atrodytų nepajėgios. Bet ir „Ubisoft“ tikri parsidavėliai. Įdomu, ką dar sužinosim. Užviro tikra intrigėlė žaidimų industrijoje.
43 Komentarai
Fooxas
Pasenęs niekam nebereikalingas standartas. Filmų 480p raiška turbūt nežiūri, ar ne? čia net netikras 60 fps, o atrodo nepalyginamai geriau už originalius 24.
Fanax
Isivaizduoju Quake III su 30FPS limitu…
cidas
Palikit PC ramybėj rupūžės jūs! Manau PC rinką reikia kaip tik skatinti o ne stabdyti. Susitarimas tarp Sony ir M$ yra grynų gryniausia nesąmonė, manau PC bendruomenė sukilus patvarkytų tiek Sony tiek M$.
daimexLT
Tai aišku ka daugiau daryti Mc ir Sony, kai jų vadinamos next gen koncolės tik tiek sugeba 😀 , nors pačiam nelabai trukgdė 30fps, nors telošiau žaidimus kuriems nelabai būtina buvo ant ps4 , aišku jeigu būtu buve tie 60fps, būtu buve žymiai geriau.
Fooxas
Aš labai abejoju ar tie programmeriai žino apie ką kalba. Greičiau pačių Ubisoft PR skyrius tokias nesąmones kalba susigalvoję patys, o tiksliau įtikino kompanijos galvas kurie savo kurtų žaidimų pereit nesugebėtų.
Neįsivaizduoju, kaip MS ir Sony galėtų sulipt į vieną lovą. Jie gi konkurentai viens kitam didesni nei PC.
Žodžiu, jeo tokios kalbos pareiškimai ir reikalavimai Ubisofto viduje realiai ir egzistuoja, jie garantuotai atsirado pačios kompanijos viduje, o ne dėl MS ir Sony kartelinio susitarimo.
atarim
Ubisofto zaidimus as jau seniai boikutuoju, bet sugebejo dar labiau savo reputacija susigadinti. Aisku gaila paciu inzinieriu, nes tikrai ne ju sprendimas yra uzrakinti tuos zaidimus pc platformai, o korporaciniu pirdziu, kurie yra seriami ms ir sony pinigais. Rise of the tomb raider puikiai parode, ka reiskia pamojuoti pinigu pluostu pries nosi zaidimu studijai, o si zinia tik dar labiau patvirtina, kokiais pinigais metosi MSony, kad ju konsoles atrodytu gerai.
God damn, noreciau, kad Valve duotu pinigu pluosta kokiai crytek ir pasakytu: „Go crazy, make the best damn looking game on pc ever made“. Butu idomu pamatyti rezultata.
Darkmanas
Kažkas kažką sako apie atrodymą? Matosi, kad nelabai patyręs žaidėjas. FPS ne išvaizdą duoda, o veiksmo ir valdymo sklandumą. Kas žaidė 90-ųjų pab.-2000-ųjų pr. be jokių apribojimų supras. Tada žmonės stengėsi net virš 100FPS pasidaryt konfigūraciją, paaukodami daug ką išvaizdos pusėje. Tada irgi būdavo kaukiančių: „Kam? Juk monitorius tik 60, 75 ar 85Hz rodo!“*** O gi tam, kad sklandžiau veiksmas vyktų, kad mikroskopinės judesio/taikymosi korekcijos būtų galimos. Iš konsolėse esančių žaidimų tas aktualu tik dviems žanrams – muštynėms ir lenktynėms. Bet… tik Gran Turismo serija tą 60FPS pateisina savo labai jautriu negailestingu valdymu – visai kaip tikroje mašinoje. (nors GT mašinos ir nesielgia su kelio paviršium taip, kaip turėtų…)
*** kineskopiniai tuometiniai tiek rodė.
seklas
Konkurentai iki tol, kol atsiranda abiems naudinga situacija. Visai kaip ir prieš konsolių išleidimą, „Microsoft“ leido „Sony“ savo konsolėj naudoti „Skype“ balso paslaugą. Juk „Xbox One“ turėtų didesnį pranašumą žaidžiant daugelio žaidėjų režimą, kai garsas būtų geresnis, nei per „PlayStation 4“, bet pinigai viską valdo, „Sony“ reikėjo gero garso, o „Microsoft“ gavo daug pinigų. Abi pusės laimingos.
Tas pats ir su kokiu „Samsung“, bei „Apple“. Didžiausi konkurentai, per teismus valkiojasi tik, tačiau „Samsung“ gamina (ar bent jau ankščiau gamino) dalis iPhone, iPad t.t.
Frostas
Skirtuma ne visada pamatysi net video, bet subine pajausi zaidime ypac turinti MP.
Špyžius
Na kiek aš pats esu patyręs, tai ypač svarbu, kad žaidimas suktusi tokia kadrų kaita, kokia ir turėtų. Tarkim jeigu žaidimas pritaikytas 60fps, tačiau žaidime yra droppu, kurių metu tarkim fps krenta iki 45 ar net 30, na tada, tai atrodo labai blogai dažniausiai. Kitą vertus jeigu žaidimas veikia ant 30 fps ir yra stabilus, kažin ar kažką labai jau pajusi lyginant su 60fps. Aš pats aišku norėčiau, kad konsolės išspaustų 60 fps, tačiau, na matyt jos jų neišspaus (o gal ir išspaus, kas ten žino ką sugebės developeriai išspausti iš šių mašinų), o dėl PC, na gaila PC vartotojų, tačiau aš manau, kad tas užrakinimas yra ne tiek specialus dalykas, o tiesiog parodo, kad žaidimas yra labai prastas portas. Man pačiam atrodo, kad tas FPS lock yra būtent konsolėms skirtas, kad nešvaistytų konsolė resursų bandydama išspausti daugiau ir nebūtų netikėtų frame dropų, o PC versijoje jie tiesiog yra užsilikęs dalykas. Matyt tingėjo ar nematė prasmės nuimti šio apribojimo. Aš taip galvoju. Nemanau, kad Sony ar MS specialiai taip elgiasi. Šiaip ar taip PC yra tik papildomų pinigų uždirbimo vieta, o ne „pagrindinė melžykla“. Žaidimus ir toliau kurs konsolėms ir konsolės diktuos, kokie žaidimai bus ir ant PC. Taip jie tikriausiai bus gražesni nei ant konsolių, bet toli gražu neatrodys taip jeigu tai būtų High end PC kurtas ekskliuzyvas. Tai bus papuoštos konsolių versijos. Taip, kad nėra ko čia nervintis. Priprasime prie 1080p ir 30 fps, kaip ir pripratome prie 720p ir 30fps dabartinėse sistemose. Nusistovės konsoliu galia ir daugmaž pamatysime, kokie tie FPS bus daugumoje žaidimų.
atarim
Jo, tik beda, kad „next-gen“ konsoles nelabai paveza 1080p. Assasins unity bus 900p.
Seniz
Che… Maniškis senukas 1280*1024 raiška 100 hz „traukdavo“. 😛
Fooxas
Skirtingi dalykai, kai konkurentai dalinasi informacija ir technologijomis ir kai kartu daro spaudimą tretiems asmenims. Pagalvok, jei MS ir Sony priverčia Ubisoft paleist vienodą versiją visoms platformoms nėra jokios garantijos, kad iš to uždirbs abu, priešingai, beveik garantija, kad jei net ir uždirbs, tai max vienas iš jų, žmonių turinčių abi konsoles yra tragiškai maža mažuma, žmonių tą patį žaidimą perkančių visoms turimoms platformoms dar mažiau. Pelnas nė per kur negarantuuotas, priešingai nei, kai Sony sumokėjo MS’ui už Skype ar Apple Samsung ‘ui už detales.
Negana to, tai dar ir kartelinis susitarimas, o už jį baudžiamoji atsakomybė gresia. Arba, tokioms korporacijoms, dar baisesnis dalykas, class action ieškinys.
Nekenčiu telefonų, du kart viską rašyt teko…
AnonimaZ
(u) Bet tu tikrai nesveikas esi. Is kur pas tave profilyje tiek daug pliusu, kai tu toks dalbajobas?
Nu va ir Istryne LiaM komentara- susigedo siknius…
Netikras
Is dalies pas zmogu truputi teisybes yra…kol PC maitinasi antrarusiais zaidimais (kalbu ne apie grafika) kuriu optimizacij tragiska,visokie FPS lockai,bugai ir begale kito sh tol konsoles gauna auksinius zaidimus (kalbant apie aekskliuzyvus)…kas zaide tokius perliukus kaip The Last of Us tas supras.
Ir kaip matau PC savininkai yra grynos grafikos aukos ir pamirsta svarbiausia,kad zaidima geru daro ne grafika,bet GAMEPLAYJUS ir ISTORIJA.
cryska
na grafikos aukoms betkoks sudas tinka svarbu kad tik graziai i pakotas butu:-]
konsoles perki del eksliuzyvu daugiusia aisku losiu ant pc bet tik AAA zadimus o ant konsoles tai aisku kad pagrinde jrpg
hydrogenet
Tai faktas, kad ekskliuzyvai. Bet kiek gi ju yra? Tikrai geru tikriausiai 10 is jegos 15. Tai vat iseina perki konsole tik del to.
t0ja
Del viso pikto
daimexLT
Kalba apie ekskliuzyvinius žaidimus ir pamiršta kad pc turi jų daugiausiai, na pasukit galvas ir kokie jie 😀
AnonimaZ
(u) Amnesia: A Machine for Pigs, Arma II, Arma III, StarCraft II: Heart of the Swarm, Civilization V, Tropico 5, Company of Heroes 2, DOTA 2, League of Legends, Grim Dawn, Path of Exile, Smite, Total War, Wasteland 2, Wildstar, STALKER, Crysis 1(ant konsoliu tikrai šūdinai atrodo), Age of Empires, Age of Mythology, Command and Conquer, Assetto Corsa, Anno 2070, Banished, Crysis Warhead, Dear Esther, Divinity: Original Sin, Euro Truck Simulator 2, FTL: Faster Than Light, Half Life, Half Life 2, HL2 Episode One, HL2 Episode Two, Mount & Blade: Warband, Mount & Blade: With Fire & Sword, Orcs Must Die 2 ir t.t. Galeciau vardint ir vardint, bet neuztektu vietos cia 😀