2005 metai amerikiečių kompanijai „Motorola“ buvo itin sėkmingi – milžiniška RAZR modelio sėkmė (parduota per 110 mln. šių telefonų) padėjo tapti antra pagal dydį mobiliųjų telefonų gamintoja pasaulinėje rinkoje. Deja, nuo to laiko „Motorola“ sekasi ne taip gerai – bandymas 2006 metais padidinti pardavimus mažinant kainas baigėsi smukusiu pelningumu, na o taupiais turėję būti 2007 metai baigėsi tuo, kad teko mažinti etatus.

Per paskutinį 2007 metų ketvirtį „Motorola“ patyrė 1.2 mlrd. JAV dolerių nuostolio, na o kompanijai tenkanti mobilių telefonų rinkos dalis sumažėjo nuo 23 iki 13 procentų. Tikrai ne patys sėkmingiausi metai. Nenuostabu, jog ėmė sklandyti gandai, esą svarstomas pasitraukimas iš mobiliųjų rinkos apskritai.

Juos paskatino „Nomura International“ analitiko Richard Windsor spėlionės, jog tikėtina, kad RAZR bei kelios kitos sėkmingos produkcijos linijos gali būti parduotos konkurentams, tuo tarpu pati „Motorola“ veiklos telefonų rinkoje atsisakys. Oficialaus patvirtinimo tokioms spėlionėms nėra, tad visos kalbos apie „Motorola“ pasitraukimą išlieka gandų lygyje.

Lygiagrečiai ėmė plėtotis ir kitokios prielaidos – teigiama, jog „Motorola“ gali būti nupirkti neįvardijamos kinų bendrovės. Visgi rinkos analitikai tokias spėliones laiko naiviomis.

Net ir pasitraukę iš mobiliųjų telefonų rinkos be darbo „Motorola“ neliktų – bendrovė sėkmingai dirba mikroprocesorių, lustų bei radijo ryšio srityse. Bendradarbiauta ir su JAV Gynybos ministerija, bet 2001 metais specialius projektus vykdęs padalinys buvo parduotas įmonei „General Dynamics“.