Nu jūsų argumentai tai irgi geri – žaidimas prastas, nes nejautėt dvasios. Bent jau aš tai tikrai jaučiau dvasią ir įtampą. Veiksmo daug, todėl nebuvo kada nuobodžiauti, viskas labai greitai rutuliojosi, kaip geram veiksmo seriale, kurio kūrėjai jo neužtempė nereikalingomis pauzėmis. Ir kas čia blogo, jei atrodė, kad žaidi ilgiau nei iš tiesų, jei tą laiką vis tiek gerai praleidi? P.S. Kalbant apie senus žaidimus ir jų lyginimą su naujais, tai čia nostalgija veikia, o ne blaivus mąstymas. Šiuolaikiniai žaidimai nenusileidžia seniesiems nei dvasia, nei įdomumu (žinoma, yra visokių, bet pasirinkimas didelis), tiesiog kai vaikai buvom viskas atrodė geriau nei dabar. Būtumėm gavę kad ir dabartinį COD pažaist, tai apsiseilėję girtumėm ne tik grafiką, bet ir istoriją bei įtraukiamumą.
rokis13 rašė: Nu jūsų argumentai tai irgi geri – žaidimas prastas, nes nejautėt dvasios. < ...> P.S. Kalbant apie senus žaidimus ir jų lyginimą su naujais, tai čia nostalgija veikia, o ne blaivus mąstymas. Būtumėm gavę kad ir dabartinį COD pažaist, tai apsiseilėję girtumėm ne tik grafiką, bet ir istoriją bei įtraukiamumą.
Na, apžvalga yra tiesiog nuomonė, kuria pasidalinama. O esmė tame, jog epizodas labiau bando papirkti interaktyviomis scenomis, apart pasakoję kažką įdomaus, kuo Telltale žaidimai visuomet ir išsiskiria iš gausos. Apie senus žaidimus yra dalis tiesos. Nostalgija paveikia nuomonę, tačiau daugelis žaidėjų be jokių abejonių senesnius žaidimus kelia į savo TOP’o viršų. Nepaslaptis, jog ir darbo prie senesnių žaidimų kūrėjai įdėdavo žymiai daugiau, nei šiomis dienomis. O šis epizodas buvo tiesiog – veiksmas, veiksmas, nauja nusikaltėlė, veiksmas ir kūrėjų sąrašas, nebuvo vietos net pasiknaisioti giliau istorijoje. Kitaip sakant, jeigu pirmieji epizodai buvo Bioshock, tai trečiasis buvo Call Of Duty, nieko daugiau ir nepasakysi.
4 Komentarai
rokis13
Nu jūsų argumentai tai irgi geri – žaidimas prastas, nes nejautėt dvasios. Bent jau aš tai tikrai jaučiau dvasią ir įtampą. Veiksmo daug, todėl nebuvo kada nuobodžiauti, viskas labai greitai rutuliojosi, kaip geram veiksmo seriale, kurio kūrėjai jo neužtempė nereikalingomis pauzėmis. Ir kas čia blogo, jei atrodė, kad žaidi ilgiau nei iš tiesų, jei tą laiką vis tiek gerai praleidi?
P.S. Kalbant apie senus žaidimus ir jų lyginimą su naujais, tai čia nostalgija veikia, o ne blaivus mąstymas. Šiuolaikiniai žaidimai nenusileidžia seniesiems nei dvasia, nei įdomumu (žinoma, yra visokių, bet pasirinkimas didelis), tiesiog kai vaikai buvom viskas atrodė geriau nei dabar. Būtumėm gavę kad ir dabartinį COD pažaist, tai apsiseilėję girtumėm ne tik grafiką, bet ir istoriją bei įtraukiamumą.
seklas
Na, apžvalga yra tiesiog nuomonė, kuria pasidalinama. O esmė tame, jog epizodas labiau bando papirkti interaktyviomis scenomis, apart pasakoję kažką įdomaus, kuo Telltale žaidimai visuomet ir išsiskiria iš gausos. Apie senus žaidimus yra dalis tiesos. Nostalgija paveikia nuomonę, tačiau daugelis žaidėjų be jokių abejonių senesnius žaidimus kelia į savo TOP’o viršų. Nepaslaptis, jog ir darbo prie senesnių žaidimų kūrėjai įdėdavo žymiai daugiau, nei šiomis dienomis. O šis epizodas buvo tiesiog – veiksmas, veiksmas, nauja nusikaltėlė, veiksmas ir kūrėjų sąrašas, nebuvo vietos net pasiknaisioti giliau istorijoje. Kitaip sakant, jeigu pirmieji epizodai buvo Bioshock, tai trečiasis buvo Call Of Duty, nieko daugiau ir nepasakysi.
RIMVYDASM
Man asmeniškai šis epizodas yra geriausias iš visų jau pasirodžiusių epizodų.
murkaHARDCORE
epizodas siaip neblogas, bet kuo tolyn tuo trumpesni man tie epizodai atrodo :?!