Paviešintas 17 minučių trukmės būsimo žaidimo „Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain“ filmukas.
„Gamescom“ parodos lankytojai gavo išskirtinę progą iš arčiau pažvelgti į šį, daug žadantį Hideo Kojima žaidimą. Tačiau namie prie monitoriaus ekranų prilipusiems žaidėjams taip pat nėra ko liūdėti – naujas filmukas apačioje.
Aha, kur tu čia liūdėsi! Juk „Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain“ bei „Metal Gear Solid V: Ground Zeroes“ buvo patvirtinti asmeniniams kompiuteriams.
„PC“ turėtojai abu žaidimus galės įsigyti skaitmeniniu būdu „Steam“ tarnyboje.
Dar daugiau naujienų iš Gamescom 2014!
6 Komentarai
XavIer
Nezinau kaip Jums, nors man MGS vienas is mano megstamiausiu zaidimu, taciau tai ka cia pamaciau atrodo labai silnpai…%) Kaip jums?
cryska
na zadimas dabar maziau suvarzytas negu pries tai buve mgs dabar daug didesnis pasrinkimas kaip tu tas zaisi
XavIer
Ne apie tai kalbu. Tas zinoma smagu, bet kai daug laisves tuomet aplinkos matosi neisdirbtos ir pan. Bet cia tarkim dzin galima kenteti, nes kadangi svarbu istorija. Bet man uzkliuvo tokios nesamones kaip ant arklio atsiprasant sudo slista masina. Nu briedas… Toliau tie balionai… wtf? Nu zodziu nzn. Suprantu, kad MGS i dideli tikroviskuma niekada nepretendavo, bet i toki kosmosa nuvaziaves tikrai nebuvo. Aisku kas parasys, kad ka as spendziu apie zaidima is 16min bus visiskai teisus, todel tikrai reikia plaukti galutinio produkto, bet kol kas nerima kelia…:-/
turbinis_darzas
reik dziauktis ka kojima jums PC duoda toki zaidima,o sprest a jis geras,blogas sakyciau tai pasako jo visos dalys,filmas isejas nenustebsiu ka bus geras,ir jis vaidins
cryska
balionai skirti jug siusti daiktus bet atrodo gan kvailai kai siunti dideli daikta best cia smulkmena
Špyžius
Taigi tokia sistema Fulton Recovery System egzistuoja realybėje. Tie balionai ne šiaip išgalvotas daiktas, be to jie jau buvo naudoti Peace Walker dalyje ir manau, kas žaidė, tas tikri pamatė, kad tai gan smagu dalykėlis (yra prasmė atkirsti priešą). Viskas tikrai yra gerai su MGS V. Čia labai rimtas žaidimas – pažiūrėkite 2013 metų E3 treilerį ir viską suprasite (tik žiūrėkite red band versiją). Hideo pats sakė, kad juokai ir nesąmonės yra įdedamos į žaidimą, kad nuolatinė įtampa ir stresas nebūtų pernelyg įprasta žaidėjo būsena, kad jis prie jos nepriprastų.