Ankstesniuose Killzone žaidimuose tiek vieno žadėjo kampanija, tiek daugelio žaidėjų režimas veikdavo tokia pačia – 30 FPS – kadrų kaita. Killzone: Shadow Fall taps šiokia tokia išimtimi. Jo daugelio žaidėjų režimas bus atvaizduojamas 60 kadrų per sekundę greičiu.
Šią informaciją savo Twitter paskyroje patvirtino vienas iš Guerrilla Games darbuotojų Ericas Boltjesas. Jis taip pat patvirtino, kad šiame režime, esant norui, bus galima kovoti ne tik prieš kitus žaidėjus, bet ir prieš kompiuterio valdomus botus.
Killzone: Shadow Fall vieno žaidėjo kampanija, kuri pasižymės aukštesnės kokybės grafika su „daugiau makiažo“, veiks tradicine 30 FPS sparta.
Killzone: Shadow Fall bus išleistas tik konsolei PlayStation 4 ir pasirodys lapkričio 29 dieną.
12 Komentarai
Voodo
Tai kodel nepadaro, kad ir SP 60 fps veiktu???;)
v1ncelis
… kuri pasižymės aukštesnės kokybės grafika su „daugiau makiažo“… atsakymas cia. Tas ‘makiazas’ ryja resursus. Prioritetas pas daugeli kureju vis dar detalesne grafika nei sklandus 60FPS.
rokis13
Bent jau aš tai nelabai jaučiu skirtumą tarp 30 ir 60. Kai pats žaidžiu AK platformoje stengiuosi, kad fps būtų šiek tiek aukštesnis nei 30.
marulis
zaidziu killzone 3 internete,kad ir kiek ten sukas tas fps,eina bepriekaiztu,o cia 60fps bus 🙂
Mindinis
30 kadru per sekunde yra tikrai gerai, zmogaus akis gi nepastebi nieko. 😀
Dragomty
fps mp su 60fps wtf kada iki 100 pereisim
iGoogle
Jau atsibodo tas posajis „zmogaus akis nemato daugiau kaip 30 fps“ tai pabandyk suzaisti koki tai zaidima tiek su 30 tiek su 60 fps ir tada pasaky ar nejauti jokio skirtumo?
Predragas
kiek žinau žmogaus akis nemato daugiau negu 66 fps, ar kažkas panašaus.
Mickys
Žmogus mato 24 FPS ir neišsigalvokit daugiau nesamonių. Ir dar, skirtumas tarp 30 ir 60 FPS pagal mane yra labai didelis. Aš negaliu žaisti su 30 FPS, nes atrodo lyg lagintų, dėl to pasimažinu grafikos nustatymus kad būtų 60 FPS lock su V-Sync
Frostas
Pats tu nesąmonė. 24FPS, tai akmens amžiaus puskadrių technologija, kuri naudojama tavo regai apgauti. Techiškai akis skiria iki 74hz, bet ties 60hz yra nepastebimas, todėl monitoriai ir dirba tokiu dazniu t.y nebando apgauti regos.
Koks skirtumas? Bet kokia animacija ar veiksmai yra sklandesni Pvz. FPS zaidimuose galima tiksliau nusitaikyti t.y zaidėjas turi nedideli pranašuma o kai žaidžia profesionalai jis gali būti lemiamas.
Snaudalius
Na pavyzdžiui kai kurie CoD4 pro mod žaidėjai žaidžia su ~250 fps config’u, kas jiems duoda nemaža pranašumą. O dėl konsolių, tai 60 fps yra sveikintinas dalykas.
marulis
fps sakyciau gauda,tik pc vartotojai,nes neturi tu ismaniu deziu,stringa ir t.t…dekikit minusus,uz 100% teisybe,as dar karta paminesiu,zaidziu,ir nesvarbu koks ten fps eina,eina kaip ledas 😛