Rankose proginis puodelis kavos, blakstienos paremtos degtukais, fone skamba Metallica’os „Kill’em All“ albumas. Visa tai priemonės padedančios man rašyti šias eilutes. Kelionė namo buvo ne iš lengvųjų. Jau nuo pat ryto kamavo nuojauta, kad kažkas bus negerai, bet kad bėda po vieną nevaikšto buvau pamiršęs. Penktadienį, kai pradėjome kelionę namo, turėjome dar užsukti į GamesCom susitikimui su „NCSoft“ atstovais ir padaryti intervių apie „AION“ ir „Guild Wars 2“ žaidimus. Ir taip smarkiai vėlavom, tačiau mus galutinai sustabdė auto įvykis kurio pasekoje turiu visiškai sumaitotą bagažinę. Tai reiškė, kad AION sesija kurioje turėjau dalyvauti nuplaukia, bet E417 su kolega Kazimieru bėgte nubėgo į „Guild Wars 2“ susitikimus, tad galite tikėtis jų atąskaitos.
Daugiau nuotraukų games.lt galerijoje!
Valandą pralaukę policijos ir sutvarkę visus popierius, konstatavom faktą, kad bagažinės atidaryti nepavyks ir likusią kelionės dalį (~44 valandas) turėjome tęsti tik su daiktais kuriuos turėjome salone. Turint galvoje, kad važiavome keturiese, visiškai nekeista, kad tų daiktų ten buvo ne per daugiausiai.
Bet tai buvo tik pradžia. Po valandos kolega Patarėjas „pametė“ savo fotoaparatą ir atlikęs savo atminties analizę nusprendė, kad iš tikro nieko jis nepamatė, o jį apvogė. Todėl sugaišom dar valandą aiškinimuisi kas tai padarė, pareiškimų policijoje surašymui ir kitoms tokiais atvejais būdingoms procedūroms. Tada fotoaparatas atsirado ir visas procedūras pakartojom, t.y. visiems pranešėm, kad istorijos apie vagis netikros. Tai buvo pirmieji nuovargio ženklai.
Kelionę namo pradėjom rezultatu -2 valandos. Tiek jų turėjom „atsilošt“ jei norėjom spėti į keltą. Kiolną iš visų pusių supantys kamščiai žinoma mums niekuo nepagelbėjo, o ištrūkę iš pastarųjų patekom į kitą, taisomų kelio ruožų, maratoną. Galų gale teko važiuoti įtemptai ir į keltą užsiregistravome likus vos porai minučių iki registracijos pabaigos. Panašiai tuo pat metu manęs vos nesuvėžino fūra.
Vis tik penktadienis baigėsi laimingai. Į keltą spėjom, neblogai išsimiegojom, bet ne visai tada, kada reikėjo. Dabar, kai rašau šias eilutes, per paskutines 27 valandas esu miegojęs vos porą valandų, atvairavęs paskutinius 500+ kilometrų ir siaubingai susipjaustęs pirštą beviltiškoje kovoje su bagažinės spynele. Tad klaidas prašyčiau atleisti. Dabar man galima.
Chaotišką kelionės pabaigos pradžią lėmė nuovargis kurį patyrėm GamesCom metu. Kasdien į Kelno parodų centrą išvykdavom apie aštuonias ryte, o iš jo išeidavom irgi apie aštuonias, tik vakare. Per tas dvylika valandų vargiai rasdavom laisvą minutę nueiti į tualetą, nekalbant jau apie tokią prabangą kaip pietų valgymas. Gyvendavom tais atsitiktiniais pyragaičiais ar sumuštinukais, kuriais kartais pavaišindavo vieno ar kito leidėjo verslo zonose. Valgydavom pakeliui namo, o gryžę apie vidurnaktį vargais negalais nušliauždavome į dušą ir pasirengdavome kitos dienos maratonui.
Rašyti apie tai kas vyksta bandžiau pirmą parodos dieną, tąsyk miegoti nuėjau pusę keturių ryte, tad vėliau minčių apie rašymą teko atsisakyti. Vadinasi, apie viską ką matėme parašysime artimiausiu metu.
O paroda buvo nuostabi. Tiesa dėl įtempto grafiko, aš praktiškai nespėjau apsilankyti pramogoms skirtose salėse ir didžiąją laiko dalį mirkau verslui ir spaudai skirtose zonose, tačiau sprendžiant iš triukšmo ir dalyvių kiekio, ten šėlstančiai liaudžiai buvo gerai. Tikėkimės, kad Rokimusas buvęs GamesCom lankytojo teisėmis, apie savo nuotykius ir įspūdžius papasakos plačiau!
Iš tiesų kasdienė įtampa ir kilo dėl to, kad mums nepaprastai gerai sekėsi megzti kontaktus, tad pirminius mūsų parodos lankymų planus papildė nauji susitikimai su „Activision“, „2K“, „Ubisoft“, „Dark Energy Digital“ atstovais. Likusias laisvas minutes „užmušėm“ paprasčiausiai bandydami žaidimus, su kurių kūrėjais nepavyko susitikti. Šį įrašą užbaigsiu pristatydamas žaidimus apie kuriuos ketiname parašyti.
Artojas (nebūtinai tokia tvarka) rašys apie:
MS Kinect (Hands On)
Rage (Pristatymas)
Medal of Honor (Pristatymas; Hands On)
Crysis 2 (Pristatymas)
Ghost Recon FS (Pristatymas)
StarWars Force Unleashed II (Pristatymas; Hands On)
Torchlight 2 (Pristatymas; Hands On)
Red Orchestra: Heroes of Stalingrad (Pristatymas)
Captain Blood (Pristatymas)
Death to Spies 3 (Pristatymas)
GoldenEye (Pristatymas; Hands On)
Lionheart: Kings’ Crusade (Pristatymas)
Might and Magic: Heroes VI (Pristatymas)
Dungeon Siege III (Pristatymas)
DeusEx (Pristatymas; Interviu)
Civilization V (Pristatymas)
Bioshock Infinite (Pristatymas)
Spec Ops: The Line (Pristatymas)
Witcher 2 (Pristatymas)
E417 (nebūtinai tokia tvarka) rašys apie:
Assassin’s Creed Brotherhood (Pristatymas)
Driver San Francisco (Pristatymas)
Castlevania: Lords of Shadow (Hands On)
Marvel vs Capcom 3: Fate of two Worlds (Hands On)
Vanquish (Hands On)
Enslaved: Odyssey to the West (Hands On)
Final Fantasy XIV (Pristatymas ir įspūdžiai iš interviu)
Guild Wars 2 (Pristatymas ir įspūdžiai iš interviu)
Hydrophobia (Pristatymas ir įspūdžiai iš interviu)
Diablo III (Hands on)
Call of Duty: Black Ops (Pristatymas)
Red Faction: Armageddon (Pristatymas)
Spider-Man: Shattered Dimensions (hands on)
Tai negalutinis sąrašas, galbūt jį kiek papildysime ar sutrumpinsime, bet bendras gaires matot. Natūralu, kad daugumos žaidimų kūrėjai sugeba neparodyt savo žaidimų klaidų, tad visus tekstus iš „GamesCom“ priimkite su krisleliu druskos. Kadangi dauguma naujienų kažkokia apimtimi jau yra žinomos, nevengsime pateikti savo nuomonės ir įspūdžių, kad būtų smagiau. O ir ko gi daugiau važiuoti į parodas, jei ne dėl įspūdžiu?
Atsivežėme ir kalną vaizdo medžiagos. Dalį jos išvysite „Games.lt Epizoduose“, dalį pateiksime kažkaip kitaip. Savo įspūdžiais be abejo dalinsis ir Patarėjas iš „Dievo Režimo“, tad nepamirškite apsilankyti ir ten.
P.S.: „Kaip visada, šiame įraše esantys žaidimų pavadinimai virs nuorodomis, kai bus publikuoti jiems skirti tekstai, tad jei nenorite kažko praleisti, užsukite į šią naujieną dažniau“.
Games.lt dėkoja kompanijai NVIDIA už paramą ruošiantis kelionei, o taip pat WD ir Hamma už paskolintą įrangą.
28 Komentarai
E417
Nepavydėk nes nors ir žaidžiau, vienu momentu atsidaręs „skillų“ meniu pamačiau, jog didelė jų dalis užrakinta ir yra prierašas: „these skills are locked for the blizzcom ’09 demo“ 🙂 O tai leidžia suprasti, kad visgi nieko naujo šiame fronte nebuvo. Bet kadangi yra norinčių – galėsiu pasidalinti tuo, ką įžvelgiau.
Pjovejas
Ar teisingai supratau, kad King’s Bounty jau gatavą produktą turi? Buožė tu 🙂 Jei apžvalga patiks, tai liks „maža“ smulkmena: sulaukt šito Lietuvoje. Kas tokio tipo žaidimams problematiška :(. Kaip ir HoMM…
Artojas
Artojas Teisingai supratai :). O kas dėl sulaukimo, tai nebent Vilniuj Prizmoj kažkaip mistiškai pasirodys. Kaune tai jaučiu be prošvaisčių :/
SyncMester940BF
Aisku viso malonumo nedave ;D Lauksiu tavo izvelgimo ;]
Rokimusas
Entertainment zona tai nesveika buvo. Kitaip tariant „clusterfuck’as“. Lauki nuo 15min iki 3h kad gautum pažaisti kelias minutes MP, plėšaisi ir stumdais dėl nemokamų maikių ir kitų freebiez… Žodžiu smagu, tačiau patarimas: jeigu tokia mastysena „veliau bus mažiau žmonių eilėje“ labai klystat ir šiaip patarimas tik atsidarius Gamecom’ui (atidarius duris) iškarto bėgti prie tų žaidimų stendų kurie turi daugiausiai auditorijos nes paskui lauksit mažiausiai 2h jeigu norėsit pažaist nauja Zelda, CoD arba Diablo III
{Dz.Jonas}
Pavydziu jum, nes ziauriai noriu nueit i betkokia nors 1 zaidimu paroda… 😉 Pasiseke tau Artojau, Vytai, Kazy ir kitiem… 🙂
rAwenZ_
Mane dėl ko sudomino ši paroda, kad yra atgaivinamos seniai visų pamirštos sagos. Zelda, Castlevania, Diablo ir kiti panašūs. Šaunu, kad kūrėjai prisimena savo senus kūrinius, mane asmeniškai ypač domina Castlevania.
Beja, dar sudomino Vanquish žaidimas, šiek tiek primena Lost Planet.
Krakys23Revenge
Oho, tikėjausi daugiau išvysti informacijos apie žaidimus ir pačią apžvalgą, o ne kelionę ir jos įspūdžius… Na, bet ir tiek visai nieko.