Prieš pasirinkdama Himalajų kalnų regioną „Far Cry 4“ žaidimui, „Ubisoft“ turėjo ir daugiau idėjų, kur turėtų vykti būsimo žaidimo veiksmas. Be Himalajų, kūrėjų galvose sukosi idėjos apie Pietų Ameriką ir Rusiją.

Ir sukosi gausiai. Kūrėjai buvo paruošę kelias skirtingas koncepcijas su skirtingomis istorijomis kiekvienam regionui. „Tai nebuvo tiesiog, bam, ir mes jau Himalajuose“, – sakė vyresnysis „Far Cry 4“ lygių dizaineris Vincent Ouellette „Eurogamer“ tinklapiui „EGX 2014“ metu. „Mes žiūrėjome į Pietų Ameriką, žiūrėjome į Rusiją, mes žiūrėjome beveik visur, bet jau gana anksti supratome, kad Himalajai tiktų labiausiai“.

Turėdami daugmaž tris skirtingas idėjas, pamatus ir istoriją, sprendimą kur turėtų vykti veiksmas priėmė Paryžiuje įsikūrusi „Ubisoft“ valdybos komanda. Jie nukreipė kūrėjus į Himalajus.

„Mes turėjome ne tik skirtingas idėjas kiekvienai vietovei, bet ir skirtingas idėjas istorijai“, – tęsė Ouellette. „Bet kuo daugiau mes kapstėmės kiekviename iš regionų, tuo labiau mes buvome įsitikinę, kad Himalajai yra puiki vieta „Far Cry 4“ žaidimui“.

Himalajų regiono įvairovė buvo vienas iš pagrindinių veiksnių, nulėmusių pasirinkimą. Tai labai įvairi vietovė – nuo žolėmis apaugusių lygumų iki snieguotų viršukalnių. O be to, Himalajuose gyvena drambliai.