„Electronic Arts“ įsigys „Titanfall“ žaidimų kūrėją „Respawn Entertainment“. Leidėja už studiją sumokės 151 mln. dolerių grynaisiais, išdalins jos darbuotojams iki 164 mln. dolerių vertės akcijų ir, priklausomai nuo rezultatų, iki 2022-ųjų išmokės iki 140 mln. dolerių priedų.

Pusantro šimto darbuotojų turinti „Respawn Entertainment“ jau sukūrė „Electronic Arts“ du „Titanfall“ žaidimus, šiuo metu kuria trečią bei dirba prie vieno „Star Wars“ ir vieno virtualios realybės žaidimo, minima leidėjos pranešime.

„Kotaku“ šaltinių žiniomis, „Electronic Arts“ nusprendė nusipirkti „Respawn Entertainment“ po to, kai šią panoro įsigyti mobiliesiems įrenginiams skirtus „Titanfall“ žaidimus leidžianti Pietų Korėjos kompanija „Nexon“. „Electronic Arts“ tuomet esą pasinaudojo savo sutartyje su „Respawn Entertainment“ numatyta teise per 30 dienų pateikti atitinkamą pasiūlymą.

„Respawn Entertainment“ 2010-aisiais įkūrė buvę „Call of Duty“ studijos „Infinity Ward“ darbuotojai, palikę ją po konflikto su leidėja „Activision“. Ši apkaltino tuometinius jos vadovus Vince Zampella ir Jason West nepaklusnumu, sutarčių nesilaikymu ir, svarbiausia, slaptomis derybomis su „Electronic Arts“. V. Zampella ir J. West padavė į teismą „Activision“ dėl neteisėto atleidimo ir neišmokėtų 36 mln. dolerių priedų už 2009-ųjų „Call of Duty: Modern Warfare 2“ finansinius rezultatus. Jiedu kartu su po jų atleidimo pasitraukusiais „Infinity Ward“ darbuotojais įkūrė „Respawn Entertainment“ už „Electronic Arts“ paramą. Byla tarp „Activision“ ir „Electronic Arts“ baigta neatskleidžiamu abiejų kompanijų susitarimu 2012-aisiais.

Panašiomis aplinkybėmis V. Zampella ir J. West įkūrė ir „Infinity Ward“. Anot studijos „2015“ vadovo Tom Kudirk, baigę darbą su 2002-ųjų „Medal of Honor: Allied Assault“, jie slapta nuo jo su kitais darbuotojais planavo įkurti savo studiją ir vedė derybas su „Electronic Arts“. Nepavykus pasiekti susitarimo, kurį temdė teisminis ginčas su T. Kudirk, „Infinity Ward“ nusižiūrėjo „Activision“. Iš pradžių pagrindinė „Electronic Arts“ konkurentė sumokėjo 1,5 mln. dolerių už 30 % studijos, o po metų, pasiekus susitarimą su „2015“ vadovu, – dar 3,5 mln. dolerių už likusius 70 % ir tapo jos savininke. „Infinity Ward“ uždavinys buvo sukurti „Medal of Honor: Allied Assault“ stiliaus šaudyklę, kuria ir tapo 2003-ųjų „Call of Duty“.