Ar jums kadanors teko girdėti kaip kompanija savo sukurtą apsaugą vadina nevykusia? Tuomet išgirsite, nes vienas iš „EA“ atstovų komentavo, kad ši DRM apsauga yra nevykusi ir reikalingi nauji sprendimai.
Reikalingas nuolatinis interneto ryšys, o dingus jam pradingsta visas žaidimo progresas. Tai nėra labai malonu įveikus keletą misijų. Tai pripažįsta ir „EA“ atstovas Jeff Green, nes žaisdamas „Command & Conquer 4“ jis du kartus prarado žaidimo progresą.
„Praradau progresą vieno žaidėjo režime C&C4 žaidime dėl DSL ryšio trukinėjimo. Tai nepasisekus DRM. Mums reikia naujų sprendimų“, – rašė Jeff Green savo twitteryje.
Ar jūs irgi nukentėjote nuo „EA“ DRM apsaugos? Panašių problemų pradžioje turėjo ir „Ubisoft“ žaidimas „Assassin‘s Creed II“ dėl piratų išpuolių serveryje, dėl to kurį laiką žaidėjai tiesiog negalėjo prisijungti prie savo „Ubisoft“ vartotojo ir žaisti žaidimo.
Pastovus interneto ryšys, ar tai PC žaidimų ateitis?
29 Komentarai
Dozerbull
DRM…per ji as dar vis negaliu zaisti AC2:E
Dragonking
kol patys neišbandė kad apsauga nekokia tai nieko negalėjo sakyti galvojo kita modifikacija viską išspręs bet panašu patys pakibo ant to pačio kaip ir UBI su savo apsauga 😀
NfSC94
kaip kazkas sake
:-):-]
TomisTomas
Geriau ne apsaugas kurtu nuo piratu o paciu zaidimu kainas numestu iki kokiu 80% tada padidetu perkamumas ir nebutu reikalo pirataut, juk geriau originalas nei ripinta piratke.;)
inteltwo
Tas 80% kainos numetimas, tai jau beveik for free game tas pats is eina leidejams, jokio pelno…
Su tokia DRM tai ir zaist nebesinores nauju game visai…
WhatEver_
Pats laikas…
Daba tegu isleidzia offline pacha bent jau tiek naudingo padarytu…
NfSC94
as manau kad geriausia apsauga MULTIPLAYER!!! Todel ir COD:MW2 taip ispirko! 🙂
Getro
Pala, o DRM kartais ne Ubisoft’o kurinys? Ar as cia maisau kazka? :-/
Illusion
Pripažįsta, nuo žodžio pripažinti.
phemark
100% sutinku! Jei zaidimas turi multiplayeri, tai nereikia jokios apsaugos – turi nelegalia kopija – negali losti – paprasta ir veiksminga. Ir ishvis, kurejai kuria daug zaidimu singleplayer, kuriuos max per 10h pereini (buna ishimciu), o juk multiplayer losi savaites ar net menesius. Galetu dauguma kureju kurti daugiau multiplayer zaidimu, ir maziau laiko skirti singleplayer – multiplayeri visas idomumas + butu pati geriausia apsauga nuo piratavimo!
Xanthus
Na, bent vieniem industrijos gigantam užteko proto dėl savo pravalų neverst kaltės populiariausiam demonui.
Foxiz
DRM – digital rights management. Skaitmeninių teisių valdymas. Čia apskritai drm vadinama apsauga nuo neteisėto žaidimo naudojimo.
wrut
Labai jau kategoriški pareiškimai:) O jei man nepatinka MP? Ir tokių manau daug. Ne visiems patinka tik MP taškytis, yra įvairių žanrų, kur MP nelabai ir gali būti pritaikytas.
Getro, DRM yra bendrinis tokios apsaugos pavadinimas (digital rights management), o ne kažkoks produktas kaip pvz. StarForce.
D1GIX
nu ir kis ta DRM, juk net konsoles turintys zaidzia neorg ziadimus,o tipo pc piratus i siena prispaus,nevelnio viena kart apeis apsauga o poto bus jau vaiku zaidimai..
Xanthus
Nebūtinai neteisėto. Teisingiau būtų sakyt, kad DRM yra skaitmeninio turinio vartojimo kontrolė.
Wayne
Piratinius žaidimus lošia Xbox turėtojai, bet jų kiekis daug mažesnis nei PC, į tai ir atsižvelgia kūrėjai. Kažkada turėtų apeiti tą apsaugą, bet tikrai sunkiai, nes visi duomenys laikomi kūrėjų serveriuose.
GunSlinger
Gerai, kad bent jau pripazysta, kad nevykes tas DRM, nes kiek skaiciau tai net ir tie, kurie pirko orginalus, nera patenkinti ta apsauga.:E
Tommyli
Perejau visa Ac2 tai tik viena karta buvo dinges rysis 🙂
Bet didelis pliusas nera crako Ac2
NfSC94
Tommyli nu tai va buvo dinges o tu juk mokejai uz pilnaverti zaidima be jokiu trigdziu 🙂
Xtrailering
EPIC FAIL for EA games… Susimovė bičiukai. Kad pasakyti kad jie patys sukūrė kažkokia pieva tai aš tokio dalyko negirdėjau žaidimu industrijoje