Kompanija „EA“ yra bene didžiausia žaidimų leidėja pasaulyje. Ji savo portfelyje turi šaudyklių, lenktynių ir sporto žaidimų, RPG, įvairiausių mažesnių projektų. Tačiau ji neturi jokios serijos ir apskritai jokių žaidimų, kurie būtų panašūs į milžiniškus atvirojo pasaulio ir didelio veiksmo projektus kaip „Assassin’s Creed“ arba „GTA“.
„EA“ nėra žinoma kaip kurianti gigantiškus, tokius kaip „Assassin’s Creed“, „Batman“, „GTA“ ir panašaus tipo žaidimus“, – sakė „EA“ vykdantysis viceprezidentas Patrick Soderlund tinklapiui „IGN“.
Šią situaciją leidėja bandys pakeisti su kitų metų pradžioje turinčiu pasirodyti „Mirror’s Edge: Catalyst“. Tai bus atvirojo pasaulio veiksmo žaidimas, leisiantis nevaržomai klaidžioti po didžiulį miestą. Ne ką mažesnių mastų turėtų būti ir „Mass Effect: Andromeda“, kurio pasirodymo laukiama 2016-ųjų pabaigoje.
Po „EA“ sparnu neseniai prisiglaudė buvusios „Ubisoft“ darbuotojos Jade Raymond įkurta studija „Motive“, kuri, kiek yra žinoma, ketina talkinti studijai „Visceral“ kuriant neanonsuotą „Star Wars“ visatos žaidimą. Ar šis žaidimas bus atviro pasaulio, kažkas didelio, kaip kad norėtų padaryti „EA“?
„Galbūt. Aš nesakau, kad mes eisime paskui „GTA“ ir parduosime 50 mln. kopijų. Žinoma, to norėtume! Ką aš sakau, kad būtent tokio tipo, absoliučiai AAA lygio, daug darbo reikalaujantys projektai yra tai, ką mes norėtume daryti. Ir manau, kad tai padarytume, mums reikia tinkamų žmonių“, – sakė Patrick Soderlund.
Kaip manote, ar šiems „EA“ sapnams lemta virsti realybe?
12 Komentarai
gedunex
The Saboteur toki turejo,galejo ispletoti giliau,buvo kazkas idomiau.
edvinas552
Kodėl gi ne? norėtusi panašaus į GTA tik kad miestas būtų kitoks nes atsibodo tie niujorkai,los andželas
aiwaris
tikrai pritariu nes tai buvo nuostabus zaidimas ji net pats esu perejas x2 kartus ir tikrai noreciau jo naujos dalies bet deja jos tikrai kaip speju niekados nebus.
Mek
gedunex, ne vienas The Saboteur buvo iš tokio tipo geimų. Buvo dar The Godfather: The Game, The Simpsons: Hit & Run, Mercenaries ir gal dar kas bet nebepamenu. Visus juos buvo galima plėtoti ir nors gal ne visi bet kažkuris iš jų būtų šiai dienai tapęs kaip vertas dėmesio GTA konkurentas, bet matyt bijojimas rizikuoti didelėmis sumomis lėmė, kad nelabai toli šie žaidimai kur ir nukeliavo. Tuo tarpu konkurentų Saints Row nors ir turėdamas panašių problemų kaip ir šie EA žaidimai, sugebėjo pavirsti į gal ne taip gerai kaip GTA bet visgi sėkmingą žaidimų seriją…
BWS54
EA verciau isleistu 300mil zaidimo reklamai nei kurimui 😀 ir su dabartiniu Ea mastymu tai toki zaidimai kaip GTA po ju valdzia niekaip neyvyktu. Assasins creed taip, bet ne GTA . Issivaizduoji, jeigu R* butu po EA valdzia? Kada R* taip ilgai tuos zaidimius kuria ir vos speja su viskuo?
EA reikia bankrutuoti ir buti pavyzdziu kitiens olochams, kad ateis laikas kada su savo politika prisizais ir sudegs.
Meshqis
O tai kaip apie esamą Star Wars old republic? Nepapuola į atviro pasaulio kategoriją?
Jei kažkas su SW būtų, tai tikrai imčiau.
Kapitalizmas. Kam kurti ir šlifuoti žaidimą, jei gali per tą patį laiką sukurti du, ir atsinešti dvigubą pelną grubiai. Tu niekaip neįrodysi valdžiai, kad reikia daryti kokybišką produktą, nes jie supranta pinigų kalbą. Ir čia jau nieko nepakeisi. Beje, taip yra ne tik žaidimų industrijoje, taip yra visur. Pažiūrėk į automobilių rinką, į nekilnojamą turtą. Pirmas namas kokybiškas, antras toks pusiau, trečias- totali chaltūra, kur gyventi neįmanoma. Ir ką? Perka.
BWS54
(u) nelyginciau automobiliu bei nekilnojamo turto rinku su zaidimais. Ir atsibodo girdeti tapaty „o kam“. EA yra vidutiniokisku zaidimu kureja ir tokia liks. EA noras tureti tokia didele francize kaip GTA tai yra tas pats, kas man sakyt, kas noriu but dievu. Beje, EA turejo Dead Space ir ka su juo padare? Eiliny karta sudirbo. Galrjo pabandyt jy open world daryt, zmones myli kosmosa
turbinis__darzas
Dead Space EA buvo tik publisheriai, o ne developeriai. Kitas dalykas, jiem tokia serija reikalinga tik tam, kad melzt begalo galetu, kaip ubisoftas daro su dauguma savo zaidimu arba kaip tie patys EA daro su NFS.
Personazas
Ta pati jaučiu dauguma galvoja, kai perskaitė naujiena. 🙂
Špyžius
EA turi NFS ir Battlefield – šie žaidimai yra tikros pinigų nelžimui skirtos karvės, tačiau toks besaikis melžimas jau pradėjo atsirūgti krentančiais pardavimais ir vardo įvaizdžio kritimu, nes būtent vardą pastaruosius 10 metų ir teperka NFS fanai pirkdami NFS. Tad kitais žodžiais tariant EA norėtų naujo IP, tačiau tokio, kad jį visi pirktų ir mažiau galvotų „Pernai buvo mėšlas, gal šiemet nebepirksiu“.
BWS54
Dead Space kurejai yra Visceral games, o Visceral Games savininkas yra EA.
alberto22
The Saboteur tikrai puikus zaidimas,galetu sukurti tesini,mano manimu vienas labiausiai nuvertintu zaidimu,nors aisku turejo ir klaidu