Kompanija „EA“ yra bene didžiausia žaidimų leidėja pasaulyje. Ji savo portfelyje turi šaudyklių, lenktynių ir sporto žaidimų, RPG, įvairiausių mažesnių projektų. Tačiau ji neturi jokios serijos ir apskritai jokių žaidimų, kurie būtų panašūs į milžiniškus atvirojo pasaulio ir didelio veiksmo projektus kaip „Assassin’s Creed“ arba „GTA“.

„EA“ nėra žinoma kaip kurianti gigantiškus, tokius kaip „Assassin’s Creed“, „Batman“, „GTA“ ir panašaus tipo žaidimus“, – sakė „EA“ vykdantysis viceprezidentas Patrick Soderlund tinklapiui „IGN“.

Šią situaciją leidėja bandys pakeisti su kitų metų pradžioje turinčiu pasirodyti „Mirror’s Edge: Catalyst“. Tai bus atvirojo pasaulio veiksmo žaidimas, leisiantis nevaržomai klaidžioti po didžiulį miestą. Ne ką mažesnių mastų turėtų būti ir „Mass Effect: Andromeda“, kurio pasirodymo laukiama 2016-ųjų pabaigoje.

Po „EA“ sparnu neseniai prisiglaudė buvusios „Ubisoft“ darbuotojos Jade Raymond įkurta studija „Motive“, kuri, kiek yra žinoma, ketina talkinti studijai „Visceral“ kuriant neanonsuotą „Star Wars“ visatos žaidimą. Ar šis žaidimas bus atviro pasaulio, kažkas didelio, kaip kad norėtų padaryti „EA“?

„Galbūt. Aš nesakau, kad mes eisime paskui „GTA“ ir parduosime 50 mln. kopijų. Žinoma, to norėtume! Ką aš sakau, kad būtent tokio tipo, absoliučiai AAA lygio, daug darbo reikalaujantys projektai yra tai, ką mes norėtume daryti. Ir manau, kad tai padarytume, mums reikia tinkamų žmonių“, – sakė Patrick Soderlund.

Kaip manote, ar šiems „EA“ sapnams lemta virsti realybe?